XXL Nutrition

Rare rode striemen?

Waterpoloer

Freaky Bodybuilder
Waardering
633
Lengte
1m80
Massa
106kg
Hallo,

Ik ben nu al een tijdje lekker bezig en groei aardig, heb heb het niet opgemeten maar het is wel te zien..

Nu heb ik van die rare rode strepen of striemen op mijn schouder gekregen, is dat door het fitnessen of zijn die ergens anders door?

Ik heb trouwens ook als ik cable pushdowns voor de triceps doe, behoorlijk last van mijn linker pols wat het trainen belemmert.

Alvast bedankt.

Striae.

Je lichaam groeit harder dan dat je huid kan rekken. Hierdoor ontstaan er striemen (striae). Heb het zelf ook, niets aan te doen :P

Striae.

Je lichaam groeit harder dan dat je huid kan rekken. Hierdoor ontstaan er striemen (striae). Heb het zelf ook, niets aan te doen :P

+1 Iets wat rustiger aan doen met voeding, zodat je iets minder massa aankomt. Wordt alleen maar erger als je nu hard door gaat. Veranderen wel van kleur na verloop van tijd, maar helemaal weg gaat het niet meer.

Heb zelf mijn benen en kont echt totaal opgefukt met mijn laatste keiharde bulk (van 68 naar 92 in 8 maanden).

Die pols is waarschijnlijk lichtjes overbelast, zou even een rust weekje pakken.

Laatst bewerkt:
+1 Iets wat rustiger aan doen met voeding, zodat je iets minder massa aankomt. Wordt alleen maar erger als je nu hard door gaat. Veranderen wel van kleur na verloop van tijd, maar helemaal weg gaat het niet meer.

Heb zelf mijn benen en kont echt totaal opgefukt met mijn laatste keiharde bulk (van 68 naar 92 in 8 maanden).

Die pols is waarschijnlijk lichtjes overbelast, zou even een rust weekje pakken.
zo das lekker 3kilo per maand :O hoeveel % vet ben je aangekomen dan?

Beedje pindakaas op de pols smeren wil nog wel eens helpen,

Ik heb ook striae op mn beide triceps, biceps shouders en hele reet en benen zitten onder. Echt k*t, maar ik moet dus zegmaar een tijdje stoppen met goed eten? zodat ik niet meer krijg.

Ik heb ook striae op mn beide triceps, biceps shouders en hele reet en benen zitten onder. Echt k*t, maar ik moet dus zegmaar een tijdje stoppen met goed eten? zodat ik niet meer krijg.

Niet stoppen met goed eten, maar iets minder eten.

Mijn gat = striae, en m'n bovenbenen hebben het ook redelijk, voor de rest nergens last van.

Train super zwaar en eet goed en nergens last van met striemen. Je kan wel goed gaan smeren met bijvoorbeeld PCLE creme na t trainen om de huis soepel te houden.

PATRICKvH weet wel raad met je striemen pm hem is anders effe
ik heb ze ook ik vind het egt k*t!!ik durfde gewoon niet meer door trainen na een tijd ik heb alemaal fijntjes op schouders borst biceps en hele lichte kleine fijntjes in men oksel plooi aan me lats maarja nix aan te doen mss laat ik me er wel eens vette tattoo op zetten ofso maar ik ga deze winter eerst is zoon peeling proberen

wat je wel ondertussen kunt doen is je huid scrubben en goed inwrijven met olijf olie

Ook ik zit onder de striemen, schouder naar borst, achterkant schouder naar triceps, op me biceps richting me onderarm, me benen, me reet.

@steven177 , ik heb een tattoo waar de striae een stukje door heen loopt, het knapt er niet van op eigenlijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wees trots op je striemen;) Bewijs van je harde werk

Ook ik zit onder de striemen, schouder naar borst, achterkant schouder naar triceps, op me biceps richting me onderarm, me benen, me reet.

@steven177 , ik heb een tattoo waar de striae een stukje door heen loopt, het knapt er niet van op eigenlijk.
kun je er pic van maken aub ??
ik zie aan je afbeelding dat een tribal hebt bedoel je die tattoo of heb je inmidells een nieuwe

---------- Toegevoegd om 23:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:46 ----------

geloof me het is afgrijselijk ik durf er niet eens door in tank top te lopen

Jullie mogen die van mij wel hebben? kan er weinig trots op zijn als ik eerlijk moet zijn.

ik zie aan je afbeelding dat een tribal hebt bedoel je die tattoo of heb je inmidells een nieuwe

Het is inderdaad die tribal, striae loopt een klein stukje door zo een punt heen.Het is niet groot, maar je ziet het wel een beetje.
Ik zal kijken of ik er morgen een foto van kan maken.

Had eerst honderden rode striemen op mn reet maar die zijn gek genoeg nu qua kleur helemaal hetzelfde als mijn huid. Ze hebben wel lichte 'groeven'in mijn huid achter gelaten (alleen in fel licht)

---------- Toegevoegd om 23:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:46 ----------

geloof me het is afgrijselijk ik durf er niet eens door in tank top te lopen

Mja man, doe wat zonnebank enzo, verdwijnen wel na tijdje no paniek

Terug
Naar boven