AndroidHealthClinic

Rare rode striemen?

Mja man, doe wat zonnebank enzo, verdwijnen wel na tijdje no paniek

Wat ik bij mij merk is dat sommige wel wat lichter van kleur zijn geworden, maar echt verdwenen niet, heb er een aantal al meer als 2jaar.

@ steven177, Heb geprobeert foto te maken, maar kreeg het er niet goed op.Ook aangezien het niet zo een gek grote beschadiging is.

Wees trots op je striemen;) Bewijs van je harde werk

Vind ik nu niet iets om trots op te zijn... Ik bedoel waarom zou je blij zijn met littekens? Iedereen wil het vermijden!

Je kan iets kopen als bio oil, zou het sneller doen verkleuren waardoor het minder zichtbaar is. Striemen kan je proberen te voorkomen door zwangerschapsolie op je huid de smeren om zo de huid soepel te houden en dus minder kans dat die scheurt. Maar het gaat niet weg, littekens blijven nu eenmaal...

Als je je striemen echt weg wilt of wilt bedekken gebruik dan TRILASTIN-SR.

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------

Vind ik nu niet iets om trots op te zijn... Ik bedoel waarom zou je blij zijn met littekens? Iedereen wil het vermijden!

Je kan iets kopen als bio oil, zou het sneller doen verkleuren waardoor het minder zichtbaar is. Striemen kan je proberen te voorkomen door zwangerschapsolie op je huid de smeren om zo de huid soepel te houden en dus minder kans dat die scheurt. Maar het gaat niet weg, littekens blijven nu eenmaal...
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/13563-striae-verminderen-en-verwijderen.html

heb het ook lichtjes op mijn triceps, niks van aantrekken zou ik zeggen

kan het niet gevaarlijk zijn ofzo?

Je moet gewoon goed zorgen dat je huid onderhoud. Ik zelf kreeg er een klein beetje last van, vervolgens gewoon gaan smeren met simpele creme en het is weggetrokken en nu geen last meer van.

Groeistriemen, draag ze met trots.

Hoe kom je van die striae af?

ik heb er ook even gehad op mijn rug
maar ze zijn vanzelf weggegaan.
geduld hebben zou ik zeggen
en mss met nivea insmeren of zo.

Jij kunt net zo goed je ballen eraf snijden, want schijnbaar werken ze niet. Als je keihard traint en door je harde werk groeit en striae krijgt is dat ****ing gaaf en wel degelijk iets om trots op te zijn. Evenals andere littekens die je bij gedenkwaardige gebeurtenissen hebt gekregen. Ga je schamen en overweeg een coïtuseverandering.

Jij kunt net zo goed je ballen eraf snijden, want schijnbaar werken ze niet. Als je keihard traint en door je harde werk groeit en striae krijgt is dat ****ing gaaf en wel degelijk iets om trots op te zijn. Evenals andere littekens die je bij gedenkwaardige gebeurtenissen hebt gekregen. Ga je schamen en overweeg een coïtuseverandering.

Oh littekens zijn echt cool!
Man sinds ik rook omdat al mijn vrienden het ook doen voel ik mij ook zo cool!
Echt geweldig gewoon. Draag ook geen schoenen want een echte man kan toch zonder lopen! Jij zal vast hetzelfde doen.

Straks nog even door prikkeldraad lopen zodat ik nog wat littekens heb.

Als je je striemen echt weg wilt of wilt bedekken gebruik dan TRILASTIN-SR.

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/13563-striae-verminderen-en-verwijderen.html

Striemen gaan echt niet weg. Ze verkleuren wel waardoor ze minder zichtbaar worden of nauwelijks zichtbaar en zelfs niet opvallen.

Laatst bewerkt:
Oh littekens zijn echt cool!
Man sinds ik rook omdat al mijn vrienden het ook doen voel ik mij ook zo cool!
Echt geweldig gewoon. Draag ook geen schoenen want een echte man kan toch zonder lopen! Jij zal vast hetzelfde doen.

Straks nog even door prikkeldraad lopen zodat ik nog wat littekens heb.

Waarom heb je het in vredesnaam over roken.. dat heeft er volledig niks mee te maken. Het is niet eens minimaal te vergelijken.

Striae kan je trots op zijn omdat het een teken van hard werken is. Littekens kun je trots op zijn omdat je ze verkrijgt terwijl je LEEFT en waarschijnlijk iets uitdagends doet, niet op je luie reet zit. Ik heb overigens niet gezegd dat alle littekens cool zijn, ik heb gezegd dat ze dat kunnen zijn als je ze bij gedenkwaardige gebeurtenissen hebt verkregen. Verder draag ik inderdaad geen schoenen, want ik loop ernaast.

Hoeft helemaal geen striae te zijn. Ik heb vaak zal striemen op mn schouders van bijv het squatten, omdat dat gewicht er dan in ligt. Na 4-5 dagen is het wel weer over.

Terug
Naar boven