Fitness Seller

Ratio test/oestrogeen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nee gebruik geen hcg heb wel eerder in november anavar een paar weekjes gedaan.
 
Nee gebruik geen hcg heb wel eerder in november anavar een paar weekjes gedaan.
Wat zei de Uroloog ervan, heb je vergrote prostaat ?
 
Heb alleen mijn psa laten testen met een bloedtest en die was laag dus niet doorgestuurd naar een uroloog.
 
Is de PSA waarde altijd betrouwbaar?
De PSA waarde die wordt gemeten in het bloed is betrouwbaar. Op basis van alleen PSA kan geen diagnose worden gesteld. U weet dus nog niet wat er aan de hand is. Daarvoor is vervolg onderzoek nodig.
 
Niet betrouwbaar bedoel je?
 
Volgens de HA is dat de referentie om je door te verwijzen of niet.
 
Kan je los van je PSA waarden geen prostaatproblemen hebben?
 
Ik heb echt geen idee misschien dat er iemand is met ervaring hier?
 
Ik zie geen link
 
Thnx ik had dit stuk al eerder gelezen idd.
 
Soort van kramp bij perineum.

Klinkt heel herkenbaar, heb ik iedere cycle wel een aantal keer, flinke steek/kramp.
Zodra ik off ga heb ik er geen last van.
 
En wat gebruikt je dan en wat is off bij jou?
 
Wisselend, maar altijd 500/750 test + 400 van een andere compound. En off was vroeger ook echt off. Nu wel aan het cruisen op 1 ml test, laatste weken ook geen last van kramp gehad.
 
Ok, welk idee heb jij erbij wat het kan zijn? Zat net te lezen over te gespannen bekken bodem spieren. Ik had er nooit last van maar juist nu ik laag zit 200mg test e p/w. pak jij 1 ml test per week in 1 keer of verdeel je die? En doe jij daar nog iets bij?
 
ik ben er alweer even vanaf gelukkig ik vermoedt dat het te maken had met de bekkenbodem spieren voelt ook stuk ontspannener daar nu. Denk dat het komt door benen trainen of dat de boel daar dan flink aangespannen wordt of toch door hoger oestrogeen maar goed heb nu alweer even geen last meer.
 
Je wilt oestrogeen juist zo hoog mogelijk hebben samen met je test.

Die ratio is niet te zeggen omdat de een gevoeliger is voor een ongunstige ratio dan een ander...

Zolang je geen Gyno, of extreme sides hebt van oestrogeen moet je je niet druk maken, mocht dat wEl
Die kant op gaan dan kan je dat controleren met Masteron of primo...
 
Je wilt oestrogeen juist zo hoog mogelijk hebben samen met je test.

Die ratio is niet te zeggen omdat de een gevoeliger is voor een ongunstige ratio dan een ander...

Zolang je geen Gyno, of extreme sides hebt van oestrogeen moet je je niet druk maken, mocht dat wEl
Die kant op gaan dan kan je dat controleren met Masteron of primo...
Thnx, mijn volgende cycle gaat ook test c primo worden.
 
Back
Naar boven