AndroidHealthClinic

Review Raw Iron Sports Whey - Raw Iron

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? De werking van elk ander eiwitsupplement.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? een week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? geweldig
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 gram per keer
  • Waar heb je het supplement gekocht? sportfood.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 64,95 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, ik vond het verassend goed.

Mijn review:
Vorige week heb ik een zak van 5 kg Raw Iron sports whey in aardbei smaak besteld. Er zat ook een sample bij van de banansmaak. Ik had - eerlijk gezegd - maar matige verwachtingen over dit product, omdat ik nu eenmaal veel meer hoor over de Whey perfection of de whey instant/bulk whey van andere leveranciers.

Op gebied van prijs moet ik dit product al zeker een 10/10 geven. Veel goedkoper dan 65 euro per 5 kg zul je geen whey vinden, en al zeker niet van deze kwaliteit.

78 gram eiwitten per 100 gram is toch zeker al goed te noemen vind ik, en al zeker gezien de prijs verdient het voor mij ook een 10/10 voor de prijs/kwaliteits verhouding.

Waar ik het meest schrik van had was de smaak. Die was, echter, ongeloofelijk goed. Ik vind hem, samen met één andere whey die ik hier nog liggen heb, de beste whey ik al gedronken heb, zowel de bananen als de aardbei smaak. Ook de oplosbaarheid van deze whey is verassend goed: ik kon hem perfect met een lepel mengen zonder dat er brokken overbleven. Ook de smaak krijgt van mij dus een 10/10.

Sportfood heeft er alvast een klant bij wat mij betreft :)

sportswhey151515151515151515151515151515.jpg

dit is dus een concentraat whey?
is wel belangrijk om dat erbij te melden :)

Idd ..
wat je hebt vele wheys die 80-85 en meer hebben per 100gr als eiwit.

En je hebt er weer velen die daar weer boven zitten (90+)...als je maar betaald!;)

Ik denk dat de prijs/kwaliteit verhouding van de RAW IRON Sports Whey erg goed ligt en als je daar de smaak en de mengbaarheid bij optelt, kom je al snel tot een positieve conclusie. Dit is gewoon een hele degelijke Whey voor een prima prijs.:)

Concentraat/Isolaat/Hydrolisaat boeit mij persoonlijk vrij weinig.. Of je nou na 1,5 uur een piek aan aminozuren krijgt of na 2,5 uur.. Zo belangrijk is dat allemaal niet. Gaat me vooral om het aantal gr eiwitten per euro, i.c.m. smaak en oplosbaarheid! Ik ontvang binnekort ook een zak van 5 kg. Zal mijn mening dan geven over de smaak en oplosbaarheid..

• Topic Starter Topic Starter
En je hebt er weer velen die daar weer boven zitten (90+)...als je maar betaald!;)

Ik denk dat de prijs/kwaliteit verhouding van de RAW IRON Sports Whey erg goed ligt en als je daar de smaak en de mengbaarheid bij optelt, kom je al snel tot een positieve conclusie. Dit is gewoon een hele degelijke Whey voor een prima prijs.:)

Concentraat/Isolaat/Hydrolisaat boeit mij persoonlijk vrij weinig.. Of je nou na 1,5 uur een piek aan aminozuren krijgt of na 2,5 uur.. Zo belangrijk is dat allemaal niet. Gaat me vooral om het aantal gr eiwitten per euro, i.c.m. smaak en oplosbaarheid! Ik ontvang binnekort ook een zak van 5 kg. Zal mijn mening dan geven over de smaak en oplosbaarheid..

Allebei +1.

Voor mij misschien wel de beste whey ooit.

Ik gebruik raw iron zak van 5 kg al 1,5 maand ik bn over de helft.. Vanille is net te doen. Ik kreeg ook een proefzakje bij vn een bananensmaak..en die is vies!! Ik durf ook geen aardbeiensmaak te neme of choco door al die teleurstellinge vn me vorige wheys op gebied vn smaak. Hoe merk je of et spieropbouwend is? Of je zeker van kan zijn dat er 78 % eiwitten inzitten??

Ik gebruik raw iron zak van 5 kg al 1,5 maand ik bn over de helft.. Vanille is net te doen. Ik kreeg ook een proefzakje bij vn een bananensmaak..en die is vies!! Ik durf ook geen aardbeiensmaak te neme of choco door al die teleurstellinge vn me vorige wheys op gebied vn smaak. Hoe merk je of et spieropbouwend is? Of je zeker van kan zijn dat er 78 % eiwitten inzitten??

De juiste training + de juiste voeding + rust= spieropbouwend.
Eiwitten zijn slechts een onderdeel van de juiste voeding, dus van een paar shakes per dag ga je geen spectaculaire spieropbouwende resultaten zien. Ze kunnen je wel beter laten herstellen en zijn onderdeel van het geheel van spieropbouwende factoren.

Wij krijgen van de leveranciers rapporten waarin staat dat het 78% is. Wij moeten ons aan dit percentage houden volgens de wet, we mogen geen ander percentage op de labels zetten. Doen we dat wel, dan zijn we in overtreding en kun je wel opdoeken, dat zijn die paar centen echt niet waard:)!

Laatst bewerkt:
Ik heb zelf een zak van chocolade.. heb er nu denk ik een kilo van weggekapt. Goed te doen! Smaak is me in ieder geval nog niet tegen gaan staan. Maar weet uit ervaring dat dat meestal rond de 2 a 3 kilo gebeurt ;)

Ik heb zelf een zak van chocolade.. heb er nu denk ik een kilo van weggekapt. Goed te doen! Smaak is me in ieder geval nog niet tegen gaan staan. Maar weet uit ervaring dat dat meestal rond de 2 a 3 kilo gebeurt ;)

Haha, ja klopt! Hoe lekker een smaak ook is, op den duur gaat het je toch tegenstaan! Goed om te horen dat de eerste kilo in ieder geval goed bevallen is!:D

Ik had 3 samples gekregen van die Facebook actie (Blackberry, peach en vanille).
Bij alledrie was de oplosbaarheid zeer goed, schuimde maar een klein beetje (waarschijnlijk doordat ik te hard schud).

De smaken waren ook goed, alleen de vanille vond ik persoonlijk iets minder. Voor de rest smaakten ze niet te zoet, en had je geen rare nasmaak, wat ik wel goed vind als je een zak van 5kg koopt :)

Ik had 3 samples gekregen van die Facebook actie (Blackberry, peach en vanille).
Bij alledrie was de oplosbaarheid zeer goed, schuimde maar een klein beetje (waarschijnlijk doordat ik te hard schud).

De smaken waren ook goed, alleen de vanille vond ik persoonlijk iets minder. Voor de rest smaakten ze niet te zoet, en had je geen rare nasmaak, wat ik wel goed vind als je een zak van 5kg koopt :)

Thanks voor je review blackreds!:thumb:

De nieuwe smaken blackberry en perzik worden inderdaad erg goed ontvangen!:)

Ik begrijp de mensen niet die zeggen dat de smaak gaat tegenvallen. Ik heb 8kg isolaat chocolade liggen hier en heb ooit 5kg banaan gehad. Echt geen probleem :D

Ik begrijp de mensen niet die zeggen dat de smaak gaat tegenvallen. Ik heb 8kg isolaat chocolade liggen hier en heb ooit 5kg banaan gehad. Echt geen probleem :D

Waarschijnlijk vergelijken ze met een perfection of een delicious. Deze whey koop je eerder voor de prijs/kwaliteit verhouding. Maar eigenlijk is hij heel goed te drinken, zonder te veel carbs of vetten.

Terug
Naar boven