Fitness Seller

RDX Ultra? Ervaringen met vetverbranding..?

FrankMartin10

Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
99kg
Hello mede forumleden,

Tot mijn verbazing kwam ik een zeer geloofwaardig product tegen op het internet.
RDX Ultra heet het product. Je schijnt er erg mee te kunnen afvallen dmv vetverbranding, dus niet gewicht alleen (in combinatie met de juiste beweging en voeding natuurlijk)..
Dus ze geven het ook aan dat die zojuist genoemde 2 essentieel zijn voor de werking en dat RDX Ultra meer de vetverbranding aanzienlijk verhoogt..
Anyway.. klaag, reageer, prijs het product omhoog, laat de discussie beginnen..:p

Website:
[Link niet meer beschikbaar]

Lijkt mij in elk geval erg interessant als extra, en als het goed werkt nog beter natuurlijk!!
Zoiezo bieden ze een niet goed geld terug garantie aan..:)

Mvg,

FrankMartin10:cool:

Prut. Niks anders dan andere fatburners (zo snel als ik kan zien).

Zo lang je niet onder de 15% zit dan is het (relatief) eenvoudig om met goede voeding en bijpassend trainingsschema 0,5 tot 1kg vet per week te verliezen zonder fatburner. Meer per week verliezen is onverstandig, dikke kans dat je dan flink inteert op spiermassa.

• Topic Starter Topic Starter
Prut. Niks anders dan andere fatburners (zo snel als ik kan zien).

Zo lang je niet onder de 15% zit dan is het (relatief) eenvoudig om met goede voeding en bijpassend trainingsschema 0,5 tot 1kg vet per week te verliezen zonder fatburner. Meer per week verliezen is onverstandig, dikke kans dat je dan flink inteert op spiermassa.

Hmm.. hun niet goed geld terug garantie is eigenlijk best apart.. Ik heb bij andere middelen vaak mijn twijfels, maar goed zoiezo is zoals je zegt je voeding en een goede trainingschema essentieel. Dat heb ik natuurlijk als nummer 1 op mijn lijstje staan. Ik denk dat als 'extra' als dit werkt wel een goede zaak is.. Mensen met ervaringen met het product???

Terug
Naar boven