Fitness Seller

Recca's nieuwe pics!

recca

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hoi allemaal! Na 1 jaar minder goed trainen omdat ik veel bezig ben geweest met me vriendin, en enige blessures en ziektes je kent het wel, wil ik nu weer goed verder gaan. Dit onder leiding van mijn zeer goede trainings partner Pascal :D Ik heb daarom voor mezelf even wat foto's gemaakt en ik dacht van ach, post ze maar eens.

Gewicht: 66kg
vet%: ik schat rond de 6% ???

http://www.members.lycos.nl/recca1/bb/

Nou laat me horen wat ik nog allemaal mis en ik zal er aan werken!!!

grtz Recca

ziet er goed uit! prima BF :cool:
alleen borst kan nog iets beter

MEER MASSA voor de rest wel beetje beachboy look :P

big triceps!!

hoe lang ben je? 1.50 ofzo!? je ziet er veel zwaarder uit

Wat een triceps voor je gewicht, voor de rest mis je massa.. dus eten maar :D

• Topic Starter Topic Starter
Ja moet inderdaad meer eten hehe, maar nee Adema ik ben iets groter 1.82 :rolleyes:

recca zei:
Ja moet inderdaad meer eten hehe, maar nee Adema ik ben iets groter 1.82 :rolleyes:

beschouw het als een compliment, dat van 1.50 ;)
je ziet er zeer goed uit voor je lengte-gewichts verhouding!

keep it up

lekker droog alleen die triceps is wel erg uit verhouding vind je niet?

:)

Big Triceps !

ziet er hard uit

Goeie triceps maar dat wist je al ;) Jammer trouwens dat je die aders op je buik niet ziet op die foto's die zijn pas bruut :eek:

Hey ziet er goed uit Bruce Lee, mooi droog!
Armen zien er groot uit..

We moeten weer es gezellig samen trainen met z'n allen :)

Droog! en ziet er niet slecht uit. Flinke triceps!

Netjes voor iemand van 16 jaar :thumb:, denk dat je nog wel wat aan je voeding kan doen aangezien je zo laag in je vet zit...of je moet continue zo droog willen wezen maar wat meer massa aanzetten gaat toch iets makkelijker als je wat hoger zit in je vet.
By the way, waarom geen pics van de benen ?

Ja we moeten zeker weer eens met ze allen gaan trainen gaat alleen zo moeilijk als jij niet in NL zit ;)
Trouwens ik ben al 17 ben blijkbaar niet ouder geworden op het forum hehe :p

Zo zie je maar dat je met 66 kg. Er ook super massive uit kan zien...

Ziet r netjes uit joh! :thumbs: Zoals andere al zeggen, zeer dikke triceps! Goed droog en dus goede sixpack en toch nog aardig wat massa. Vind je rug denk ik wat minder vooral qua dikte. Maaruh, met dat gewicht bij 1.82m verwacht ik eigenlijk wel dunne benen of heb ik het dan mis...?

sow goed hoor ! rug is best wijd en triceps zijn ****ing goed. ook de voorkant is zeker niet mis.

wat voor sporten heb je in het verleden gedaan? iig GOEDE aanleg ! Vreten en hard trainen en je bent binnen een half jaar miss wel een HUGE mofo...

Terug
Naar boven