Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
brobro zei:Zozo! Goed hoor! Je ziet er echt flink hard uit. Je ziet er flink zwaarder uit dan 66kg met 1m82!
Hoe kwam het dat je door je rug ging en last kreeg van je knieën? Slechte techniek... of gewoon pech?
SR1985 zei:What the... 1m82 en 66kg? Wou dat ik er ook zo uitzag, heb de zelfde stats![]()

recca zei:Ik had een aardige tijd niet meer aan deadliften gedaan, en begon weer heel fanatiek (dom) en bij een te zwaar gewicht trok mijn rug spier het blijkbaar niet meer en toen scheurde hij...auch, dat van mijn knieen is waarchijnlijk omdat ik me benen telkens naar binnen duwde als ik ging squatten..
brobro zei:Oei, dat klinkt erg pijnlijk!
Wat zijn trouwens je kracht stats?
Smoothmold zei:Tja, bovenlichaam ziet er voor een 17-jarige goed uit!! Maar een echte bb traint ook zn benen! Het zou zonde zijn als je deze nog meer zou verwaarlozen.
Quit bitching and start squatting!! Begin gewoon licht en voer langzaamhand het gewicht opJe gewicht zal dan aanzienlijk omhoog schieten.
mikepl4 zei:Ziet er opzich keurig uit,
- droog
- redelijk wat massa
Je armen steken er met 'kop en schouders' bovenuit..
Verder, tjah, probeer nog wat massa te gainen, maar dat zal je vast en zeker gaan lukken.
Iig succes met, ehm met alles![]()

casual dreamer zei:wow jij bent mijn grote voorbeeldsorry dubbel sarcasme
![]()
nee bro lookin good alleen wat kilo's bijkomen
als je het bij beachboy wil houden zit je goed![]()