Fitness Seller

Recca's nieuwe pics!

goed bezig voor een 17 jarige. Lekker droog, maar het mag idd nog wel wat voller

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor alle positivie reacties. Tja mijn benen zijn inderdaad niet getraind. Ik ben een hele tijd terug begonnen met squatten maar toen kreeg ik last van mijn knieen, vervolgens ging ik door me rug bij het deadliften en heb zo 1 jaar lang zitten kloten. Van daar dat mijn benen ver achter liggen.

Ik heb van jongs af aan voetbal gedaan en tennis tot mijn 14e ofzo voor de rest niks eigenlijk..

kerel, nice BF! maar meer massa! vreten komt vanzelf goed!

Goed bezig bro ..

Ga zo door :thumbs:

Echt goed droog zouden veel oudere bodybuilders jaloers op zijn :thumbs:
Ook redelijk wat massa voor je leeftijd.
Nu flink bulken!:lifter::lifter::lifter:

Had je zwaarder verwacht na het zien van je foto...

He Kerel, k zou blij zijn met zo'n lichaam, k heb wel de massa maar te veel BF. Ga zo door!!!!

Zozo! Goed hoor! Je ziet er echt flink hard uit. Je ziet er flink zwaarder uit dan 66kg met 1m82!
Hoe kwam het dat je door je rug ging en last kreeg van je knieën? Slechte techniek... of gewoon pech?

brobro zei:
Zozo! Goed hoor! Je ziet er echt flink hard uit. Je ziet er flink zwaarder uit dan 66kg met 1m82!
Hoe kwam het dat je door je rug ging en last kreeg van je knieën? Slechte techniek... of gewoon pech?

Ik had een aardige tijd niet meer aan deadliften gedaan, en begon weer heel fanatiek (dom) en bij een te zwaar gewicht trok mijn rug spier het blijkbaar niet meer en toen scheurde hij...auch, dat van mijn knieen is waarchijnlijk omdat ik me benen telkens naar binnen duwde als ik ging squatten..

What the... 1m82 en 66kg? Wou dat ik er ook zo uitzag, heb de zelfde stats :eek:

recca zei:
Ik had een aardige tijd niet meer aan deadliften gedaan, en begon weer heel fanatiek (dom) en bij een te zwaar gewicht trok mijn rug spier het blijkbaar niet meer en toen scheurde hij...auch, dat van mijn knieen is waarchijnlijk omdat ik me benen telkens naar binnen duwde als ik ging squatten..

Oei, dat klinkt erg pijnlijk!
Wat zijn trouwens je kracht stats?

Tja, bovenlichaam ziet er voor een 17-jarige goed uit!! Maar een echte bb traint ook zn benen! Het zou zonde zijn als je deze nog meer zou verwaarlozen.
Quit bitching and start squatting!! Begin gewoon licht en voer langzaamhand het gewicht op ;) Je gewicht zal dan aanzienlijk omhoog schieten.

Ziet er goed uit bro :thumb:. Maar je elleboog lijkt wel heel zielig zo met die triceps :D.

brobro zei:
Oei, dat klinkt erg pijnlijk!
Wat zijn trouwens je kracht stats?

Nou die zijn nu dus niks meer hehe...vorige week heb ik rustig weer 110kg deadlift 3x gedaan. Dat zal de komende tijd wel weer hoger komen te liggen. bench was 1x80 :S ben slap in borst, squat heb ik geen echt resultaat want toen ik net begon kwamen de blessures al..

Smoothmold zei:
Tja, bovenlichaam ziet er voor een 17-jarige goed uit!! Maar een echte bb traint ook zn benen! Het zou zonde zijn als je deze nog meer zou verwaarlozen.
Quit bitching and start squatting!! Begin gewoon licht en voer langzaamhand het gewicht op ;) Je gewicht zal dan aanzienlijk omhoog schieten.

Ja ik ben ooit begonnen met benen trainen, maar kreeg toen last van mijn knieen en vervolgens ging ik door me rug...dus toen heb ik 4maanden niet kunnen deadliften en squatten, ben sinds enige tijd weer bezig het oude schema weer op te pakken!

Ziet er opzich keurig uit,

- droog
- redelijk wat massa

Je armen steken er met 'kop en schouders :)' bovenuit..

Verder, tjah, probeer nog wat massa te gainen, maar dat zal je vast en zeker gaan lukken.

Iig succes met, ehm met alles :p

mikepl4 zei:
Ziet er opzich keurig uit,

- droog
- redelijk wat massa

Je armen steken er met 'kop en schouders :)' bovenuit..

Verder, tjah, probeer nog wat massa te gainen, maar dat zal je vast en zeker gaan lukken.

Iig succes met, ehm met alles :p

:D
ja, maar ook dat gaat moeilijk op het moment..Het is na 1jaar uit met mijn vriendin en op een of andere manier valt me dat zwaar op de maag en heb ik nu al meer dan een week last er van, 2kg afgevallen blablabla, dus heb op het moment moeite met eten, maar dat komt wel weer goed. Over paar maandjes ben ik paar kg's zwaarder let maar op ;)

wow jij bent mijn grote voorbeeld :rolleyes: sorry dubbel sarcasme ???

nee bro lookin good alleen wat kilo's bijkomen
als je het bij beachboy wil houden zit je goed :cool:

De basis is er :thumbs:
Nu bulken en massa pakken op dat lijf :)

casual dreamer zei:
wow jij bent mijn grote voorbeeld :rolleyes: sorry dubbel sarcasme ???

nee bro lookin good alleen wat kilo's bijkomen
als je het bij beachboy wil houden zit je goed :cool:

Nou ik wil toch wel wat meer dan de gemiddelde beachboy, anders zijn andere beachboys mijn concurrentie en dat is niet de bedoeling als je concurrentie hebt op het pimpin bij het strand. Je moet er een beetje uitsteken niet waar? :D :D

Terug
Naar boven