MuscleMeat

receptoren dicht

dr.pe

Cool Novice
Waardering
0
ik hoor iedereen over 10 weken kuren met dezelvde aas.
maar ik heb ook wel eens gehoort dat je na 5 weken wat anders moet nemen
of stacken,omdat dan je receptoren dicht gaan of zo.
Heeft iemand hier verstand van. gr de dr.

Weet niet of dat uberhaupt zo is, maar na 5 weken al van gear veranderen lijkt me niet handig.
Zeker niet met lange esters.

Stacken kan je natuurlijk al vanaf week 1 maar om na 5 weken al van AS te veranderen lijkt me erg snel

kijk als je 8 weken aan de deca test zit kun je overschakelen naar winny op het einde, dan kun je de laatste 3 weken winny nemen. Geeft ze ook wat een drogere look want wat je aankomt met deca test is meestal veel vocht en vet maar ook wel spiermassa hoor.

maar naa 5 weken lijkt me imo wat aan de vroegere kant want dan gaan de lange esthers lekker werken dus..

Ik denk dat de gains stagneren omdat de meeste van ons wss hun kcal niet verhogen gedurende zij zwaarder worden. Ik denk dat dat de reden is wrom iedereen zo de eerste helft van de kuur gigantisch snel groeit en daarna dus niet meer of nauwelijks.

Ben iets meer dan een half jaar op geweest alszijnde persoonlijk experiment. Conclusie de eerste 8 weken brengen de meeste kilo's. Daarna gaat het tergend langzaam en is het meer de kwaliteit die beter wordt. Maar ik vind het bij nader inzien zonde van het geld cq gezondheid.

Ben nu van plan om steeds 6-8 weken op te gaan en dan 4-6 weken off. Kijken hoe dat bevalt.

Na 5 weken overschakelen lijkt me geen goed plan met lange esthers. Dan begint het pas bij mij. In week 8 a 9 is de rek er wel uit....

Waarom heet dit topic "receptoren dicht?" en wordt hier niet over gesproken?

met korte esters zou het wel kunnen maar liever niet..met lange esters helemaal niet aangezien ze pas beginnen in te kicken na 3weken en na 5-6 weken pas maximaal werken

Waarom heet dit topic "receptoren dicht?" en wordt hier niet over gesproken?

Ik denk dat iedereen die een reply geeft op dit topic netjes een antwoord geeft, wat naar hun ervaring(en) te maken heeft met het verzadigt raken van receptoren... ;)
Ik ben het dan ook Suat eens dat het feit dat mensen verderop in hun kuur niet zo sterk meer groeien eerder te weinig eten, i.p.v. dat het zou liggen aan de verzadiging van de receptoren...

Ben iets meer dan een half jaar op geweest alszijnde persoonlijk experiment. Conclusie de eerste 8 weken brengen de meeste kilo's. Daarna gaat het tergend langzaam en is het meer de kwaliteit die beter wordt. Maar ik vind het bij nader inzien zonde van het geld cq gezondheid.

Ben nu van plan om steeds 6-8 weken op te gaan en dan 4-6 weken off. Kijken hoe dat bevalt.

lekker he...zo lang op zijn :D

ik geloof wel in receptorverzadiging, maar niet na 5 weken, ik heb vaak zat gezien dat jongens in week 7 en 8 gewoon nog een aantal kilo's scoren.

dit mede omdat bij sommige mensen lange esthers gewoon laat inslaan.

sommigen hebben het geluk dat ze vrij snel als een speer gaan, en dan stagneert het idd de laatste weken, anderen lopen te klagen de eerste weken en lachen de laatste weken.

Oestrogenen zorgen voor grotere androgenereceptor gevoeligheid dus enigzins wel belangrijk in je kuur ook al wil je geen vrouwelijke trekjes.
Je kan igf proberen als je gains stagneren dat schijnt het aantal receptoren de vermeerderen.

Dit is een mythe, je hebt maar 1 soort receptoren en niet een soort voor sustanon, voor test enan, eentje voor nandrolon etc

Tis puur door de gebruiken van vroegere bodybuilders dat men dit nog doet, niet omdat er ook maar iets van bewijs voor is

Dit is een mythe, je hebt maar 1 soort receptoren en niet een soort voor sustanon, voor test enan, eentje voor nandrolon etc

Tis puur door de gebruiken van vroegere bodybuilders dat men dit nog doet, niet omdat er ook maar iets van bewijs voor is

Hmm, hier raak ik je kwijt.

Dat je Test en Sust onder dezelfde noemer plaatst, qua receptoren-verzadiging OK!
Maar dat je Testosteron (DHT) en Deca (DHN) onder dezelfde noemer plaatst, qua receptoren, klopt niet helemaal, naar mijn inziens..
Je lichaam reageerd totaal anders op DHT dan op DHN, ook bold is weer anders dan Test, net zoals dianabol en Winny dat ook weer zijn!!!

Wanneer mensen na 8 a 10 weken kuren, de Winny erin gooien richting de PCT, bemerken ze dat ze droger worden en kracht erbij krijgen, dit zou echter niet kunnen als de verzadiging van alle producten gelijk zou zijn!

En anders zouden we helemaal niet stacken en bridgen etc..
Als je maar 1 specifiek receptor zou hebben, ga je niet stacken, want dan zou er ook geen Synergy zijn..

Trouwens, in de eerste zin, spreek je jezelf al tegen, je kan niet over 1 spreken in de meervoud, maar je weet dat er verschillende receptoren zijn en apizant zeg je even dat er maar 1 receptor is???

Er zijn wel honderden verschillende receptoren, voor alle verschillende hormonen in je lichaam!

Dat je Test en Sust onder dezelfde noemer plaatst, qua receptoren-verzadiging OK!
Maar dat je Testosteron (DHT) en Deca (DHN) onder dezelfde noemer plaatst, qua receptoren, klopt niet helemaal, naar mijn inziens..
Je lichaam reageerd totaal anders op DHT dan op DHN, ook bold is weer anders dan Test, net zoals dianabol en Winny dat ook weer zijn!!!

Wanneer mensen na 8 a 10 weken kuren, de Winny erin gooien richting de PCT, bemerken ze dat ze droger worden en kracht erbij krijgen, dit zou echter niet kunnen als de verzadiging van alle producten gelijk zou zijn!

Als je maar 1 specifiek receptor zou hebben, ga je niet stacken, want dan zou er ook geen Synergy zijn..

Trouwens, in de eerste zin, spreek je jezelf al tegen, je kan niet over 1 spreken in de meervoud, maar je weet dat er verschillende receptoren zijn en apizant zeg je even dat er maar 1 receptor is???

Er zijn wel honderden verschillende receptoren, voor alle verschillende hormonen in je lichaam!

AUB !

1 soort receptor, niet maar 1 receptor

En natuurlijk heeft elke drug andere eigenschappen en kwaliteiten, dat staat los van de receptorverzadigingstheorie

1 soort receptor, niet maar 1 receptor

En natuurlijk heeft elke drug andere eigenschappen en kwaliteiten, dat staat los van de receptorverzadigingstheorie

Uiteraard heeft elk hormoon zijn eigen kwaliteiten en eigenschappen.

Maar hoe je het daarstraks plaatste, deed het lijken, alsof je niet kon switchen van middel, omdat je volgens jouw maar 1 soort receptor heb en niet 1 voor Test en 1 voor Deca, dus na enkele weken ben je dan verzadigd, ongeacht het middel waarop je overstapt.

En juist dat lijkt me onjuist, dit vanwege de diversiteit qua werking, verzadiging etc..
Dus ik snapte het receptor-verzadiging verhaal betreft deze verschillende middelen/ overstappen van middelen, niet echt.

Ik denk dat er juist vele soorten hormonen-receptoren zijn.

Terug
Naar boven