XXL Nutrition

receptoren dicht

Je kan moeilijk stellen dat je van AS veranderd omdat de receptors bezet zijn door exogene testosteron, want dan kunnen daar ook geen andere AR bindende as aan. De reden van stacken is buiten de AR in spierweefsel om, of omdat je bijv. van de eigenshappen van andere as wilt profiteren die de receptors waar testosteron gestopt is met binden gaat benutten.

Je mag je overigens niet teveel focussen op die AR of de sterkte waarmee een as eraan bindt, veel as zorgen voor goede gains en hebben toch zwakke affiniteit bij de AR in vergelijking met as die sterker binden maar voor minder gains zorgen.
Verder verminderen gains niet omdat je receptors "dicht gaan zitten" wel omdat er een grens is aan de hoeveelheid vocht die er bij kan tijdens een kuur, en dat maakt het grote deel van de kilo's uit. Zolang de receptors echter bezet zijn zal je een verhoogde eiwitsynthese hebben en dus blijf je sneller groeien dan een natural zolang dat het geval is.

Precies, middelen als Deca hebben weinig affiniteit op de AR, maar toch groei je er hard op, maar Oestrogenen staan bekend om hun enorme groei capaciteiten..

Precies, middelen als Deca hebben weinig affiniteit op de AR, maar toch groei je er hard op, maar Oestrogenen staan bekend om hun enorme groei capaciteiten..

deca hecht ongeveer een 25% beter aan de AR dan testosteron. maar het hecht ook 20% beter aan de progestorone receptor dan progestorone zelf.

-rodge

deca hecht ongeveer een 25% beter aan de AR dan testosteron. maar het hecht ook 20% beter aan de progestorone receptor dan progestorone zelf.

-rodge

yup.. je bent me voor smiecht..:D ;) nandrolone heeft juist hoge affiniteit voor de AR..:) Tren zo'n beetje het meest!

Aangezien we toch zo offtopic zijn..
Ik vraag me af, hoe het kan, dat Deca mild voor de Prostaat is en toch een hoge AR binding heeft, weet iemand dit?
Of is het zo, dat Deca juist veel AR binding heeft in de spieren en niet in organen als de Prostaat enzo??? Of zie ik dit helemaal verkeerd?

Aangezien we toch zo offtopic zijn..
Ik vraag me af, hoe het kan, dat Deca mild voor de Prostaat is en toch een hoge AR binding heeft, weet iemand dit?
Of is het zo, dat Deca juist veel AR binding heeft in de spieren en niet in organen als de Prostaat enzo??? Of zie ik dit helemaal verkeerd?

De AR (5a-reductase) naarnaar jij eerder refereerde is hiervan de oorzaak. In de huid, hoofdhuid en prostaat zorgt de 5a voor de omzetting van deca in een minder-potent middel, waardoor zoals je zegt minder affiniteit ontstaat in deze gebieden.

De AR (5a-reductase) naarnaar jij eerder refereerde is hiervan de oorzaak. In de huid, hoofdhuid en prostaat zorgt de 5a voor de omzetting van deca in een minder-potent middel, waardoor zoals je zegt minder affiniteit ontstaat in deze gebieden.

Ja precies, het zet om in DHN in plaats van DHT, dat de 5AR hiervoor verantwoordelijk is weet ik, maar dat maakt Deca toch juist minder Androgeen? Aangezien je minder bijwerking van Androgenen zult ervaren?

Maar aangezien DHN meer hecht aan de receptoren in de spieren, is het misschien op dat gebied wel Androgener... Who knows.. Het lijkt me iig dat Testosteron overal iets Androgener is..

Ja precies, het zet om in DHN in plaats van DHT, dat de 5AR hiervoor verantwoordelijk is weet ik, maar dat maakt Deca toch juist minder Androgeen? Aangezien je minder bijwerking van Androgenen zult ervaren?

Maar aangezien DHN meer hecht aan de receptoren in de spieren, is het misschien op dat gebied wel Androgener... Who knows.. Het lijkt me iig dat Testosteron overal iets Androgener is..

Yep, 80% androgeen i.v.t. dat van de test. Deca is op zijn beurt anaboler dan de Test.

Je beantwoord je eigen vraag :D

Ja, het is soms een puzzel die weer door de war geschopt word.. :D
Deca dus 80% tegenover Test, maar die 80% (dhn) is dan nog steeds minder schadelijk voor Prostaat en haaruitval, lijkt mij, aangezien het DHN, toch?

Dat Deca schadelijker voor je Hart is, wist ik al. Maar voor andere Androgenen side's is Deca een fijn middeltje, lijkt me..

Ja, het is soms een puzzel die weer door de war geschopt word.. :D
Deca dus 80% tegenover Test, maar die 80% (dhn) is dan nog steeds minder schadelijk voor Prostaat en haaruitval, lijkt mij, aangezien het DHN, toch?

Dat Deca schadelijker voor je Hart is, wist ik al. Maar voor andere Androgenen side's is Deca een fijn middeltje, lijkt me..

haha..ik denk dat je door de war raakte door de betere affiniteit tot de AR..(androgen receptor)..waardoor je dacht dat het androgener zou moeten zijn..:D

Terug
Naar boven