Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben nooit gepest en al zeker niet door allochtonen, mensen zouden niet willen.
Het is gewoon bij de gekke dat al dat linkse nieuws overal verspreid word zonder dat iemand er ook maar iets aan doet, kijk bijvoorbeeld op de basisschool waar kleine kinderen al over de multiculturele samenleving leren en hun verteld word dat dit normaal is.
Net als hier heb je ook gekken die even met hun linkse praatjes zieltjes willen winnen om zo nederland naar de ondergang te brengen.We moeten de komende jaren sterk staan met z'n alle en inzien wat de islamisering nou precies is en wat het gaat doen/worden in de toekomst.
Bij sommige dingen twijfel je...of het is zo of het is niet zo, bij de islamiseren weten we het zeker, het zal een grotere en grotere rol gaan spelen in europa en nederland waar we ons met z'n alle tegen moeten verzetten, ook als er langs jou toevallig een goede moslim woont, laat je niet gek maken door je buurt maar kijk wat er in heel nederland speelt, kijk naar het totale plaatje, want wij (nederland) zijn 1.
kop komt niet overeen met resultaten:
"besluit daaruit dat conservatieven waakzamer zijn voor bedreigingen uit de omgeving en dat ze dus een beleid steunen de sociale orde beschermt. "
maw links slaapt maar door de problemen heen. Bang zijn is wat anders dan intenser reageren op problemen.
Doorbraak: Links-zijn is biologisch bepaald
Uit de jongste wetenschappelijke publicatie van het tijdschrijft Science blijkt dat een linkse politieke voorkeur samenhangt met een genetisch defect. Onderzoekers legden een relatie tussen politieke voorkeur en de manier waarop het brein met angst omgaat. Het kwam er op neer dat linkse mensen het ook niet kunnen helpen. Onderzoekers lieten hun proefpersonen plaatjes van smerige en enge dingen zien. Zo kregen ze plaatjes te zien van spinnen op een gezicht, van bloed en van open wonden. Het bleek dat de personen met een linkse politieke voorkeur overwegend catatonisch en afgestompt reageerden op bloed en open wonden. Proefpersonen met een rechtse politieke voorkeur vertoonden een normaal reactiepatroon. Lees maar. De verklaring is dat mensen met een rechtse politieke voorkeur schrikkeriger reageren op fotos van bloed en wonden, iets dat duidt op een beter rudimentair overlevingsmechanisme, betere situational awareness en instinctief beter ontwikkeld gevoel voor gevaar. Rechtse mensen vragen zich eerder af waarom een man in een witte jas hun vieze foto's laat zien. Linkse mensen hebben juist een passieve, contra-reactief en afwachtende grondhouding. Links zijn is genetisch, maar door het probleem op tijd bij jezelf te erkennen is er wel wat aan te doen, soms dan.

Ik vind het op zich wel een redelijk geloofwaardig onderzoek. Ik had zelf ook al het vermoeden dat linkse mensen dreigingen eerder relativeren, om de cognitieve dissonantie te verminderen, terwijl rechtse mensen naar een bestrijding van de bedreiging zoeken om diezelfde dissonantie te verminderen.
GeensT heeft nog weer een andere interpretatie:
![]()

En wederom een topbijdrage van MacB, zelfs Klusmier heeft meer inhoud.

spitsvondig van geen sT.
Je gaat er in je eigen reactie wel vanuit dat er überhaupt sprake is van cognitieve dissonantie en dus dreigingen. Nu hoeft er op een zekere dreiging ten eerste geen cognitieve dissonantie te volgen, maar eerder nog zit ik er aan te denken dat er helemaal geen sprake van een (gevoel voor) dreiging aanwezig hoeft te zijn. Tenminste, als ik naar mezelf kijk.
Amen...Hadden mijn woorden kunnen zijn...Ik verbaas mij meer en meer, neem het medium televisie voor de gein eens als voorbeeld. Wat wij hier in ons (kleine kinder)brein geduwd krijgen...Man man man...