- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die gaat het druk genoeg krijgen met het in gareel houden van die 23 dorpsgekken die straks worden losgelaten op het parlement.
Zoals verwacht wordt de PVV gewoon buitenspel gezet, erg zuur...

Waar maak je je druk om? Heb je 4 jaar geleden ook zo zitten zeuren toen de SP met een nog grotere winst op dezelfde wijze door het CDA aan de kant werd gezet?Idd, dat snap ik dus niet he. Het nederlandse volk stemt op een partij die vervolgends een grote meerderheid haald en word gewoon aan de kant gezet omdat de andere geen zin hebben om met wilders te gaan zitten. Waarom stemmen we dan in godsnaam nog. CdA is DE verliezer van de verkiezingen en toch moeten zij weer bij de coalitie![]()
Idd, dat snap ik dus niet he. Het nederlandse volk stemt op een partij die vervolgends een grote meerderheid haald

Paars Plus lijkt inmiddels ook al onmogelijk, maak je maar op voor een coalitie van VVD/PVDA en CDA, eventueel aangevuld met D66.
Paars Plus lijkt inmiddels ook al onmogelijk, maak je maar op voor een coalitie van VVD/PVDA en CDA, eventueel aangevuld met D66.

Dus dan wilt dhr Verhagen wel praten, terwijl daar ook enorme verschillen zitten tussen PVDA en VVD.
Dacht dat de CDA niet wou praten met partijen die veel onderlinge verschillen hebben.
Vrij hypocriet allemaal.
Eh wacht wat, welke partij heeft een grote meerderheid gehaald? Wat heb ik gemist?![]()
Een regering die niemand wil maar het zal er wel van komen denk ik. CDA en PvdA weer bij elkaar, kan nooit lang duren.