XXL Nutrition

Record eten in je lichaam :P

supreme

Ripped Bodybuilder
Waardering
43
Lengte
1m93
Massa
83kg
Wat is je persoonlijke record aan eten & drinken in je?

Ik weeg sochtens 80 kilo...nu na trainen en al mn maaltijden 85 :)
Zit aardig vol...:p

Wat weegt een gemiddeld meisje van 12 ?

Ontopic :

Ik denk dat ik zo rond de 4 kilo meer wel mijn max is.
Je kan moeilijk alles binnenhouden de hele dag :D

Laatst bewerkt:
S'ochtends 88 kg, in de avond ongeveer 3 a 4 kilo meer...

Maandag was een enorme bulkdag en woog ik in de avond 93 :) :) moest er snachts alleen wel 3 keer uit :D

Ik weeg mezelf ook alleen in de ochtend..

Ja daar ga ik me niet mee bezig houden hoor. Denk 2 kilo verschil maximaal.

Ik schijt 3+ keer per dag, dus het verschil is niet meer dan een kg of 2 denk ik.

Nuttig topic! :thumbup:

Scheelt standaard 3 a 4kg, afhankelijk vooral van de hoeveelheid die ik er bij drink.

Ik heb ook wel eens dagen gehad dat ik 's avonds 4-5 kg meer woog dan 's morgens. Ten eerste omdat ik makkelijk 4 liter water op een dag drink en ten tweede omdat ik in het verleden tamelijk ongezonde dingen deed. Bijv. 2 dagen niet eten waardoor ik 's morgens bijv. 56 kg woog en dan in 2-3 uur tijd zo'n 3000-4000 kcal naar binnen werken, met als gevolg dat ik dan 's avonds zo'n 59-61 kg woog. Deels van het (half-) onverteerde voedsel in mijn lichaam en deels van al het vocht (glycogeen bind met water) dat ik vast hield.

Edit: Nu ik regelmatig eet scheelt het trouwens gemiddeld 1-1,5 kg in ochtend- en avondgewicht.

Laatst bewerkt:
Sneeuwvlokje zei:
Ik heb ook wel eens dagen gehad dat ik 's avonds 4-5 kg meer woog dan 's morgens. Ten eerste omdat ik makkelijk 4 liter water op een dag drink en ten tweede omdat ik in het verleden tamelijk ongezonde dingen deed. Bijv. 2 dagen niet eten waardoor ik 's morgens bijv. 56 kg woog en dan in 2-3 uur tijd zo'n 3000-4000 kcal naar binnen werken, met als gevolg dat ik dan 's avonds zo'n 59-61 kg woog. Deels van het (half-) onverteerde voedsel in mijn lichaam en deels van al het vocht (glycogeen bind met water) dat ik vast hield.
Edit: Nu ik regelmatig eet scheelt het trouwens gemiddeld 1-1,5 kg in ochtend- en avondgewicht.

Fijn dat je je leven gebeterd hebt

ben blij dat ik op de hoogte ben van jullie toilet-bezoekjes!:cool:

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

figurebabe zei:
ben blij dat ik op de hoogte ben van jullie toilet-bezoekjes!:cool:
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

hier moet je toch al lang niet meer van opkijken?

btw. denk een kilo of 5. Misschien als ik een dag alles ophoudt kom ik 's avonds wel tot de 6 a 7 Maar lijkt me niet verstandig :D

Hmm, het wordt misschien eens tijd voor oorlog.
Wat een ongelooflijke decadentie om je vol te vreten en te vreten puur om spieren te krijgen.

Ik zou het niet weten, maar 5 kg verschil... wtf :eek:

Doet me denken, aan die gast die ik gister bij het tv programma ton zag.
5 gehaktballen op 1 dag
5 snitzels op 1 dag
5 sauzijbroodjes op 1 dag
9 pakken negerzoene, + wel 20 stukjes marsen/snickers
en 8 liter melk

En dan geen beweging, + een lichaam wat verslaafd is aan eten, maar volgens mij zijn "jullie" net zo verslaafd aan eten als hem. Alleen hebben jullie er de controle op, en hij niet :p

zeekip zei:
Hmm, het wordt misschien eens tijd voor oorlog.
Wat een ongelooflijke decadentie om je vol te vreten en te vreten puur om spieren te krijgen.

wtf?

dit is een BB forum dude.. Zult wel moetten vreten om massa te krijgen:D

1x voor de grap gedaan, had die dag heel erg veel gegeten.
's ochtends 79 kg 's avonds weer gemeten toen woog ik 83 kg.
dus ook ongeveer 4 kilo verschil.

volgens mij is het normaal om tussen de 2 en 5 kilo verschil te hebben.

Mijn weegschaal is waarschijnlijk bagger... ik woog mezelf s'ochtends: 70 kg. Na m'n workout & 2 liter water & shake & stretchen & veel pissen weeg ik mezelf voor fun met die weegschaal in de gym: 77 kg. Weird :D
Ohja en ik ben aan het cutten & ik schijt een hoop (niet zeuren van 'ooooh lichtgewicht en cutten!', ik heb een andere sport waar ik redelijk licht voor moet blijven ;)) dus dat maakt het nog vager. Ik denk dat ik een nieuwe weegschaal thuis moet hebben.

Laatst bewerkt:
Max 2 kg verschil.. ik kak veel (ehhh ja!)

Een jaar of 2 geleden woog ik 's avonds 5 kg meer dan 's ochtends na een junkdag... dat was toen ik nog echt een ketodieet volgde (meestal <20g KH/dag). Zal zo ongeveer 5000 kcal zijn geweest. In die tijd at ik ook meestal amper 1500 kcal/dag ondanks vrij forse inspanningen (KT & heul veul fietsen).

sinds 1,5 jaar weeg ik me 2x per dag en weet dus precies hoeveel minder /meer ik 's ochtends/' s avonds weeg.
Echt grote gewichtsverschillen zie ik niet meer, hooguit 2 maximaal 3 kg op 1 dag. Normaal 1 kg. Van de avond versus ochtend kan het verschil oplopen tot bijna 2 kg. Vandaar dat ik eens een poll op een ander forum had gestart met de vraag wat het maximum was dat mensen ooit uitgeplast hadden. Vannacht was het weer eens best veel: 1,4 kg in 1 plasbeurt.

Terug
Naar boven