XXL Nutrition

'Reëel gevaar voor inburgering zwarte weduwe in België'

k*t allochtonen ook altijd!

Ik heb er 1 vorige maand nog gemold! Ik weet nu niet of het een echte zwarte weduwe was maar het leek er potverdomme echt hard op!

Ik was dus op cafe gegaan (1 pint gedronken want kwas met brommer) en ik rij terug naar huis. Thuis in het washok doe ik mijne jas uit en ik zie in mijn ooghoek zo'n zwarte vettige spin met van diezelfde poten als deze en een zot groot achterlijf juist naast mijn gezicht naar beneden kruipen!
Uiteindelijk hangt hij (of zij :/) aan men arm (had nog een trui aan) en ik slaag het op de grond, smijt er snel een handdoek op, pak een sleffer (pantoffel), hef de handdoek op en knal er op los. "Flatsh" zegt ie
Kweet ni of het een zwarte weduwe was maar ze had een gigantisch achterlichaam, zelfde poten en was bruin-zwart-achtig. Was toch wel effe verschieten!

Ik heb er 1 vorige maand nog gemold! Ik weet nu niet of het een echte zwarte weduwe was maar het leek er potverdomme echt hard op!

Ik was dus op cafe gegaan (1 pint gedronken want kwas met brommer) en ik rij terug naar huis. Thuis in het washok doe ik mijne jas uit en ik zie in mijn ooghoek zo'n zwarte vettige spin met van diezelfde poten als deze en een zot groot achterlijf juist naast mijn gezicht naar beneden kruipen!
Uiteindelijk hangt hij (of zij :/) aan men arm (had nog een trui aan) en ik slaag het op de grond, smijt er snel een handdoek op, pak een sleffer (pantoffel), hef de handdoek op en knal er op los. "Flatsh" zegt ie
Kweet ni of het een zwarte weduwe was maar ze had een gigantisch achterlichaam, zelfde poten en was bruin-zwart-achtig. Was toch wel effe verschieten!
:eek:dat wil ik dus nooit meemaken haha

Geen antigif. Haha, dikke kans als je zo'n beest sprayt met onvermengde GBL z'n weefsel wegbrand en hij rap verlamd raakt.

"De spin is niet agressief en mensen worden meestal gebeten omdat ze de spin onbedoeld in het nauw brengen, bijvoorbeeld door op een toiletbril te gaan zitten waar de spin haar web heeft gesponnen." - wiki

Beest bijt dus niet zomaar zonder reden, en het vangt irritante insecten :thumbup:

Kzou echt als een vrouw geschreeuwd hebben :P Ik ben al vies van die hele kleine spinnetjes :s
Hopelijk hoef ik ze nooit te zien die dikke vieze spinnen

er is pas reden tot paniek als ze ook in nederland komen:p

Terug
Naar boven