MuscleMeat

reis Thailand midden in kuur - graag tips

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha haha werken.
Er valt hier niks te werken voor jou.
Zul je toch echter work permit moeten hebben .
En er zijn hier maar 34 banen voor en farang in dit land beschikbaar.
Zwart werken is er niet,Ja in de bouw maar daar hebben ze al cambodianen voor.
Ik kan je vertellen dat ik echt alles weet hier hoe het reilt en zeilt.

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Wat dacht jij wat daar voor breede gasten rondlopen,weleens in pattaya geweest??
Van alle hoeken van de wereld komen ze ook fanatieke gasten die alleen op nken en trainen daarna toe gaan.
Zou je er en keer heen gaan moet je maar eens tegen 5 uur de tonny gym naar binnen gaan ,wel in de periode tussen november en februari dan is het druks in pattaya

:roflol:
alsof een work permit zo moeilijk te krijgen is ! jij weet echt 0,0 van thailand vriend.. 34banen? je kunt zo goed als elk bedrijf openen wat je wilt in Thailand... er zijn natuurlijk wel uitzonderingen wat voor farangs wel en niet mag maar als jij een company Ltd opent kun je altijd een work permit vergaren als jouw onderneming natuurlijk geen regels overschrijdt.. als je voor een baas werkt ben je wel gelimiteerd tot een maximum aantal banen maar als je zelfstandig ondernemer bent zeer zeker niet.. maar aan je post te lezen ben je nog niet zo ver :rolleyes:

alsof een work permit zo moeilijk te krijgen is ! jij weet echt 0,0 van thailand vriend.. 34banen? je kunt zo goed als elk bedrijf openen wat je wilt in Thailand... er zijn natuurlijk wel uitzonderingen wat voor farangs wel en niet mag maar als jij een company Ltd opent kun je altijd een work permit vergaren als jouw onderneming natuurlijk geen regels overschrijdt.. als je voor een baas werkt ben je wel gelimiteerd tot een maximum aantal banen maar als je zelfstandig ondernemer bent zeer zeker niet.. maar aan je post te lezen ben je nog niet zo ver :rolleyes:

kerel ik weet donders goed wat hier gaande is,dat je hier visums en work permits kunt kopen weet ik ook wel via advocaten.Alles is corupt hier.
belastingen en alles weet ik ook hoe dat hier werkt.
Ik heb 2 jaar in pattaya gewoond 1 jaar in bangkok,en nu in changmai.
Heb nu zelf en work permit.

---------- Toegevoegd om 05:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:33 ----------

Je weet geen klote sukkel. Ik werk in Thailand (Lampang)en China (Jingdezhen), Tjechie(Duchtov),Marocco(Tanger).wij hebben daar outsource productie lijnen....niet zo interesant doen kerel,als je niet van de hoed en de rand weet.

Als je gelijk met zulke uitspraken komt met kloote sukkel,,ik zal zeggen blijf gewoon jezelf ,en maak door je goede inlezingen niet zo speciaal hier bij die jongens.
En trouwens lampang zit hier vlakbij me als je hier zo werken.
Kerel ik weet meer als jouw hier in thailand en china en dan ook nog wel cambodia ,laos,singapore,japan,en ga zomaar door.

Als je gelijk met zulke uitspraken komt met kloote sukkel,,ik zal zeggen blijf gewoon jezelf ,en maak door je goede inlezingen niet zo speciaal hier bij die jongens.
En trouwens lampang zit hier vlakbij me als je hier zo werken.
Kerel ik weet meer als jouw hier in thailand en china en dan ook nog wel cambodia ,laos,singapore,japan,en ga zomaar door.

lekker puh kriel

Gaaaaapppppppp beetje mij als leugenaar neerzetten, dan janken als ik je van reply dien... Kerel misschien te klein voor jou begrip, maar ik werk dar gewoon, hoe klote je daardoor ook voelt

Gaaaaapppppppp beetje mij als leugenaar neerzetten, dan janken als ik je van reply dien... Kerel misschien te klein voor jou begrip, maar ik werk dar gewoon, hoe klote je daardoor ook voelt

Ik janken kerel dat geloof je zelf toch niet ,weet wel zeker dat je niet eens de taxi ,of bus reis kosten niet eens weet naar lampang.

Kerel statement staat dat ik daar werk... Jij zegt kan niet.... Ik zeg jij maakt me uit voor leugenaar. Jij gaat janken boehoe... Laten we weer on topic gaan, voor we triest vervallen in ritprijzen van openbaar vervoer... Klaar toch? Maak jezelf niet belachelijk door te zeggen dat het niet kan.... Sukkel

Laatst bewerkt:
Kerel statement staat dat ik daar werk... Jij zegt kan niet.... Ik zeg jij maakt me uit voor leugenaar. Jij gaat janken boehoe... Laten we weer on topic gaan, voor we triest vervallen in ritprijzen van openbaar vervoer... Klaar toch? Maak jezelf niet belachelijk door te zeggen dat het niet kan.... Sukkel

Ja klopt kerel ,laten we maar weer on topick gaan,maar was eve en strik vraag van me,want ik had eerder van je willen horen van je dat je met de vliegtuig ging,want van het bangkok naar lampang zijn nog al 1300 klm.
vlieger nog al goedkoop 1300 baht.
Taxi 3200 baht
bus vip 600
bus normaal 400

Ik weet geeneens de ritprijs naar Amsterdam....... :)

Ik stel voor dat Kriel mij mee neemt naar Thailand dan kan ik bevestigen dat die daar werkt:D

Ik janken kerel dat geloof je zelf toch niet ,weet wel zeker dat je niet eens de taxi ,of bus reis kosten niet eens weet naar lampang.

Wat zit jij een onzin hier neer te plempen, met wat voor reden?

Alsof jij de enige "man van de wereld" zou kunnen zijn, pffff.

Moeilijk gedoe...

Daarnaast weet ik dat Kriel de waarheid spreekt, elke keer weer hoop ik namelijk dat hij nu voorgoed daar blijft...

Zo teleurstellend als ik dan weer een sms-je krijg met....Yoehoeee, ben er weer!!

Thehollowman zei:
Van alle hoeken van de wereld komen ze ook fanatieke gasten die alleen op nken en trainen daarna toe gaan.

NEE TOCH ???!!!!!!!
Hoe kom je daar nou bij?

คุณโง่เง่ามากขึ้น คิดว่าก่อนที่จะ u เขียนมาอยู่ที่นี่ ของคุณได้ตอนนี้แฟนของผมที่จะแปลนี้ แฟนของเขาไปแล้วเมื่อผมมาประเทศไทยฉันรักคุณยากที่จะร่วมเพศและฉันได้ดีกว่าแล้วเขา :D

Ga nu maar je vriendinnetje halen om te vertalen.

heheheh Steve wat staat er,kan het Aoy vragen,maar jou kennende zal ze het weer met rode oortjes vertalen.

k ben eigenlijk ook best benieuwd wat er staat.:P

Volgens mijn Thaise vriendinnetje is t broddelwerk wat ie opgeschreven heeft, zeer slecht Thais ie geval.

Is dit geen geweldige reden om in Thailand te gaan wonen ?

dat is dan weer jammer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven