MuscleMeat

rekken huid bij kuur

tilburgre

Novice
Waardering
0
Hoi ik ben dave ben nog nieuw hier ,train al wel een tijdje,
ben mezelf aan het orienteren wat betreft voeding en dan over een tijdje misschien een kuur.
vroeg me af of je dan echt in 1x zoveel aankomt dat je huid helemaal oprekt dit ivm tattoos iemand ervaring mee? gr

Hoi ik ben dave ben nog nieuw hier ,train al wel een tijdje,
ben mezelf aan het orienteren wat betreft voeding en dan over een tijdje misschien een kuur.
vroeg me af of je dan echt in 1x zoveel aankomt dat je huid helemaal oprekt dit ivm tattoos iemand ervaring mee? gr

rekt gewoon mee , of je heb wel zo grote armen gekregen dat ze gaan misvormen
tot nu toe bij mij geen enkel verschil

nee geen probleem, zit er al bijna 10 jaar onder de plak plaatjes,goed gegroeid..

de plaatjes zijn alleen wat groter geworden hahahaha

Geen zorgen. Groeit gewoon mee :)

ik heb wel een keer bij iemand gezien dat zo`n band van een tribel over ze arm die had die gezet toen hij 15 was , maar je zie wel aan de binne kant van ze arm dat het wel beetje vergroeid is

Tattoo's gaan geen probleem zijn.
Enige dat je kunt hebben dat het te snel moet rekken is dat je striemen krijgt.

je armen kunnen ook groeien zonder kuren, wel in de gaten houden dat bv wielen van een harlytattoe ofzo kunnen gaan vervormen, ik heb een doodshoofd dat nu een beetje scheefgetrokken zit

Tattoos groeien mee als de huid oprekt, inkt kan wel wat vager worden, wat sowieso gebeurd na verloop van tijd.
Je moet natuurlijk wel goed in verhouding groeien, als je een tat hebt dat over je biceps en triceps loopt en je traint alleen je biceps, dan wordt dat natuurlijk niet mooi.
Of juist wel natuurlijk, ligt aan wat voor tattoo je hebt en wat je mooi vind. :)

Mijn armen zijn in de loop der jaren van 32 naar 43 cm gegaan.
Bizar dat de enige plek waar ik kleine striemen heb op mijn biceps zijn :P
maar mijn tattoo's zijn gewoon groter geworden en zien er niet slechter uit

Dus je neemt ze op de groei laten we maar zeggen :D

niet zeuren kuren heeft voor en nadelen,overweeg en beslis

Terug
Naar boven