MuscleMeat

relatie dikke onderarmen-grote bovenarmen?

Het zal niet bij iedereen precies hetzelfde zijn, maar voor het grote gemiddelde zeker wel.

Aanleg van een bepaalde groep kan er idd voor zorgen dat de verhouding veranderd, maar dat is een kwestie van prioriteiten stellen (als je verhouding belangrijk vind) en mischien doen julie wel schema's die de triceps anders (beter) belasten waardoor ze beter reageren ?

Het kan zelfs aan de manier liggen waarop je je armen houd als je aan het bekijken bent, de ene pose is nu eenmaal niet de ander als het er op aan komt spiergroepen te bekijken.

wat is dat voor een ranzige foto ? :P nee serieus, wat zie je er op ?

3plakken worst

- een doorsnede van het lichaam?

ik gok een doorsnede van het bovenlichaam, met links en rechts de linker en rechterarm. in het middelste deel zie je de ruggengraat zitten dus dan weet je wat achter is.

op de fotos zou je moeten zien dat de biceps even groot zijn als de triceps.
Het is lang de ronde gegaan dat de triceps een groter % van de arm zou zijn , wat dus niet waar is.

Ik ben van mening dat onderarmen ( net als kuiten ) een spiergroep is die je hebt of niet hebt. Met andere woorden : Ik heb nog nooit iemand gezien met echt dunne kuiten of onderarmen die na veel trainen en eten of zelfs kuren heel goede kuiten of onderarmen heeft kunnen krijgen.

Dit in tegenstelling tot andere spiergroepen zoals benen ; voordat ik met trainen begon lachte iedereen me uit met mijn dunne beentjes terwijl ik ze nu maar 1 keer om de 10 dagen mag doen omdat ze veel sneller groeien in verhouding met de rest van mijn lichaam.

IK bewaar de plakje in de vriezer :D

Hoe vind je deze trouwens

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

:D

Mensen,

Ik vroeg me laatst af of er een relatie bestaat tussen de grootte van de onderarmen met die van de rest van de armen. In mijn beleving lijkt het namelijk zo dat mensen die van zichzelf al grote onderarmen hebben, gemakkelijker grote bovenarmen kunnen kweken.

Ik heb zelf vrij smalle onderarmen en polsen. Mijn biceps groeien wel, alleen heb ik het idee dat ze niet heel erg 'dik en breed' kunnen worden als mijn onderarmen niet groeien, omdat de overgang van onderarm naar bovenarm (gedeelte rond elleboog) niet breed is.
Mijn ellebooggewricht is bijvoorbeel ook behoorlijk dun, betekent dit dat het moeilijker is om grote armen te krijgen?

Ik hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel,

Gr Niek

ik snap wat je bedoeld.dunne polzen heeft niks met onderarmen of bovenarmen te maken.je onderarmen kunnen een stuk dikker worden en bovenarmen ook.

• Topic Starter Topic Starter
Heldere reacties, alleen beetje off topic dat triceps verhaal haha..Wat ik eigenlijk ook probeerde te zeggen is dat ik vooral denk dat de relatie bestaat als je kijkt naar de horizontale dikte van je biceps. Ik denk dat wanneer je dikkere onderarmen hebt ook automatisch een 'brede'biceps hebt. Wanneer het ellebooggewricht groter (breder) is, zal je biceps naar mijn mening ook breder zijn. Dus wanneer je er van bovenop kijkt als het ware ipv vanaf de zijkant. Hoop dat jullie het begrijpen,

Niek

dit is het geval in de praktijk

bovenarmen zijn bijna bij iedreen 10 cm groter dan je onderarmen, bij mensen die aan krachtsport doen dan he

check it out zou ik zegge

Onderarmen groeien bij mij precies ook wel iets trager, dus gewoon extra oefeningen ervoor doen, alleen is dit spijtig genoeg een van die spiergroepen die er toch wel snel inschieten.

bovenarmen zijn bijna bij iedreen 10 cm groter dan je onderarmen, bij mensen die aan krachtsport doen dan he

Zou best kunnen kloppen. Helaas ben ik een uitzondering. 6 cm verschil :o slechte aanleg in bovenarmen!

Popeye, da's het eerste synthol-geval ooit...

check it out zou ik zegge
Mmm, denk dat 10cm overdreven is. Bij mij scheelt het nu iets van 2.5 cm..

ik heb ook dunne gewrichten bij me pols en elleboog. Mijn (boven/onder)armen lopen idd ook iets achter. Me schouders en borst groeien dan wel weer vrij hard :).

Terug
Naar boven