AndroidHealthClinic

Rellen in Parijs na ongeluk jongeren

Zelda

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
52
In Villiers-le-Bel, een buitenwijk van Parijs, zijn zware rellen uitgebroken.
(0)
Gestolen

Tientallen jongeren vielen de politie aan en richtten vernielingen aan. De rellen braken uit nadat twee jongens om het leven waren gekomen bij een verkeersongeluk. De jongens van 15 en 16 jaar oud reden op een gestolen minibike en botsten op een politieauto.
Zwaargewond

De jongeren legden de schuld bij de politie en gingen de straat op. Ze staken auto's in brand en een politiebureau werd met molotov-cocktails bekogeld en beschoten. Daarbij raakte een agent zwaargewond.
Geëlektrocuteerd

Twee jaar geleden ging het ook al mis in de voorsteden van Parijs. Toen waren er wekenlang rellen nadat twee jongens geëlektrocuteerd werden in een elektriciteitshuisje. Ze hadden zich daar verstopt om aan de politie te ontsnappen.

Rellen in Parijs na ongeluk jongeren

Tsja, heel redelijk weer, het is natuurlijk de schuld van de racistische politie als je zonder helm en licht op een gestolen brommer jezelf te pletter rijdt. :rolleyes: Wat een frustratie zit er toch in die wijken. Hoop dat het niet weer zoveel gelazer oplevert als 2 jaar geleden.

blijkbaar voelen die jongeren zich niet helemaal goed in het buitenland, en zouden moeten overwegen weer naar "huis" te gaan.

Gewoon neerschieten.

Overheid/politie mag in dit soort gevallen van mij keihard optreden; dan bedoel ik niet btje lullig met een knuppel zwaaien.;)

Keihard optreden, ze deinsen zelf ook niet terug voor wat geweld, en bij gevaar gewoon gericht schieten.

Verplichte castratie invoeren.

idd, iedereen die zich boven de wet stelt keihard aanpakken.

sommigen dienen een flinke les in wat tucht en discipline te krijgen.

Hier kan je nou echt moedeloos van worden. Hoe laag is je IQ als je dit soort dingen doet ???

Hier kan je nou echt moedeloos van worden. Hoe laag is je IQ als je dit soort dingen doet ???

Dat vroeg ik mij dus ook af.
Hoe achterlijk en idioot ben je om om die reden dergelijke rellen te beginnen?
Doet me denken aan de basisschool waar de etterbakkies die straf kregen omdat ze weer eens liepen te zieken, het op 'die kl***zak van een leraar' af te schoven; dat was me toch een eikel, dat ie HEN 'zomaar' straf kon geven.

Ach ja, 'zelfreflectie'...

Dat vroeg ik mij dus ook af.
Hoe achterlijk en idioot ben je om om die reden dergelijke rellen te beginnen?
Doet me denken aan de basisschool waar de etterbakkies die straf kregen omdat ze weer eens liepen te zieken, het op 'die kl***zak van een leraar' af te schoven; dat was me toch een eikel, dat ie HEN 'zomaar' straf kon geven.

Ach ja, 'zelfreflectie'...

Het is toch exact hetzelfde met het krijgen van een bekeuring. Stel je rijd 160 op de snelweg, dan neem je het risico dat je een bekeuring krijgt wegens te hard rijden. En dan tegen oom agent zeggen dat hij een kl***zak is en niks beters te doen heeft. :rolleyes:

Zelfde hier met deze franse 'jongeren' (wat tegenwoordig gewoon een synoniem is voor 'vervelende allochtoon tot 18 jaar'). Zij nemen een risico door op een niet-goedgekeurd, gestolen voertuig te gaan crossen en betalen een (te) hoge prijs. De schuld ligt echter weer bij de penningdragers. :rolleyes:

Tijd voor superpower JOB COHEN!!!!!

Avondklok inschakelen.

Daarna nog op straat kans op een kogel. Vervelend, maar de enige manier om die gasten daar de kop in te drukken.

Ik ben bang dat de meeste suggesties hier hoewel recht uit het hart toch in een moderne democratische maatschappij vrij kansloos zijn.

Dit is niet een probleem dat je in een week oplost.

Het is toch exact hetzelfde met het krijgen van een bekeuring. Stel je rijd 160 op de snelweg, dan neem je het risico dat je een bekeuring krijgt wegens te hard rijden. En dan tegen oom agent zeggen dat hij een kl***zak is en niks beters te doen heeft. :rolleyes:

Zelfde hier met deze franse 'jongeren' (wat tegenwoordig gewoon een synoniem is voor 'vervelende allochtoon tot 18 jaar'). Zij nemen een risico door op een niet-goedgekeurd, gestolen voertuig te gaan crossen en betalen een (te) hoge prijs. De schuld ligt echter weer bij de penningdragers. :rolleyes:

Hooo, hier wil wat op zeggen.
Dat de politie bekeuringen uit schrijft daar aan toe. Maar s'avonds op het nieuws lezen dat ze niet meer afgaan op inbraak alarmen omdat ze het te druk hebben (met bekeuringen uitschrijven) gaat me te ver. Dus ja moet eens wat nuttigs gaan doen.

Ze moeten gewoon Chuck Norris met de bijbel daar naar toe sturen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar eerlijk is eerlijk, het Franse volk heeft in ieder geval een krachtiger gevoel voor opstand dan die koekenbakkers binnen onze landsgrenzen. :D

Zit hem ook in de geschiedenis. :cool:

Terug
Naar boven