MuscleMeat

Nieuws Rellen na dood overvaller

Dus gewoon doen ---> mocro tribunaal opgericht ---> jarenlang blijven ontkennen? ???

Niets oprichten , gewoon doen in zeer korte tijd , alles ontkennen en aliens of geitenn**kers de schuld geven.

Laat een financier een groep mensen bij elkaar zoeken , het liefst nog met wat gevecht of oorlog specialiteit. Voorzie deze van wapentuig indien gewenst training en laat de overheid de opdracht uitvaardigen om de gehele wijk op te ruimen.

Gebeurd in meerdere landen , de overheden doen alles wanneer de opties op dreigen te raken.

Jezus huilt zichzelf 's nachts in slaap als hij zich realiseert dat hij ook voor gasten zoals jij is gestorven.

Say what ???
makak.jpg

Heb ik een gevoelige snaar geraakt? :D

Straatcommando's inzetten

Heel dramatisch, maar zij zorgen voor de last. Ik denk trouwens dat ze in Marokko bijvoorbeeld wel stoppen met hun criminele activiteiten, want die gevangenissen en straffen daar zijn geen grap.

dat is het net de marokanen in marokko zijn helemaal zo niet. heeft niets te maken met hun celstraffen.? kijk bv naar amerika, daar staan er op vanalles en nog wat belachelijk grote straffen en die zitten daar ook met meer dan genoeg criminelen. aandacht is wat ze nodig hebben. degene die ze nu krijgen is gewoon te belachelijk voor woorden. al die maatschappelijke werkers enzo bedoelen het wel goed maar de organisatie daarvan is gewoon rampzalig.

de enige manier die ik zie is ervoor zorgen dat ze ook opleiding krijgen. de enige manier om hun dat te doen snappen is door marokanen in te zetten om ze te overtuigen en niet blanken. daar knelt net het schoentje. de blanken komen met de mooie woorden en bedoelingen maar leven hun leven niet en snappen soms de problemen niet. moesten er meer marokanen worden ingezet om met marokanen te werken zou dit veel beter gaan. er zijn wel zo enkele organisaties van moeders maar die zijn te klein en te onbekend spijtig genoeg.

Niets oprichten , gewoon doen in zeer korte tijd , alles ontkennen en aliens of geitenn**kers de schuld geven.

Laat een financier een groep mensen bij elkaar zoeken , het liefst nog met wat gevecht of oorlog specialiteit. Voorzie deze van wapentuig indien gewenst training en laat de overheid de opdracht uitvaardigen om de gehele wijk op te ruimen.

Gebeurd in meerdere landen , de overheden doen alles wanneer de opties op dreigen te raken.

jah mensen uitroeien daar is het westen wel erg goed in. ze zouden jouw soort beter opruimen.

dat volk past zich gewoon niet aan! dus buiten er mee!

ik moet ook geen kerk bouwen in een islamitisch land. maar hier zouden ze alles volbouwen met moskees :s

In Nederland is het zo dat alles kan en alles mag. Als je er wat van zegt ben je een racist.

dat volk past zich gewoon niet aan! dus buiten er mee!

ik moet ook geen kerk bouwen in een islamitisch land. maar hier zouden ze alles volbouwen met moskees :s

hmmm daar zeg je zo iets, hebben de europese landen nooit enkele landen gekoloniseerd en helemaal bekeerd? kijk maar is naar congo voor de belgen, ze hebben er enkele miljoenen afgemaakt en het land volgebouwt met kerken... denk je dat er in marokko geen kerken staan? moslims zijn gewoon geloviger dus we bouwen ook moskeen omdat we er naartoe gaan. wie gaat hier nog naar de kerk?

In Nederland is het zo dat alles kan en alles mag. Als je er wat van zegt ben je een racist.

je moet gewoon zien hoeje het aanbrengt;)

Terug
Naar boven