Fitness Seller

Rellen in Parijs na ongeluk jongeren

Maar eerlijk is eerlijk, het Franse volk heeft in ieder geval een krachtiger gevoel voor opstand dan die koekenbakkers binnen onze landsgrenzen. :D

Zit hem ook in de geschiedenis. :cool:

het zijn veelal geen rasfransosen (raar woord zo-) die vooraan staan te schreeuwen..

Zij botsten op een politieauto en de flikken zijn het weer geweest. Juist ja, en ze hielden zich vast aan alle verkeersregels en reden niet te snel. Tuurlijk!

Maar eerlijk is eerlijk, het Franse volk heeft in ieder geval een krachtiger gevoel voor opstand dan die koekenbakkers binnen onze landsgrenzen.

Zit hem ook in de geschiedenis.

Ja dat heeft geholpen de vorige keer, echt niet. Doen onze koekenbakkers het toch even 10 keer beter.

Volgens "Lorenzo" zal het wel aan de politie liggen.

Hier kan je nou echt moedeloos van worden. Hoe laag is je IQ als je dit soort dingen doet ???

Die mannen hebben niets te verliezen hé, op die manier worden ze terug onder de aandacht gebracht met 'hun problemen'. Wil haast niet te weten komen hoeveel % daar wel niet werkloos is...

De jongens van 15 en 16 jaar oud reden op een gestolen minibike en botsten op een politieauto.

Met twee man op zo'n ding ? Dat is toch vragen om problemen. (alleen op zo'n ding vind ik al niet fijn rijden :D)

logo_102451.jpg

En dan durven sommigen nog beweren dat repressie niet nodig is of niet werkt, deze gevallen smeken gewoon erom.

Als die agent zijn vak niet meer kan uitoefenen,kan ie altijdt nog bij de beveiliging.:D

Dit is natuurlijk weer extreem uitvergroot door de rechtse media want er is helemaal geen probleem.

Het is antuurlijk een tragisch ongeval, maar wat konden deze agenten eraan doen? De jongens reden zonder licht, en verleende geen voorrang. Ik vind dat we, tot het tegendeel is bewezen, er vanuit moeten gaan dat het een ongeluk was, waarvoor we de agenten geen schuld kunnen geven, ook de jongens niet.

Het is antuurlijk een tragisch ongeval, maar wat konden deze agenten eraan doen? De jongens reden zonder licht, en verleende geen voorrang. Ik vind dat we, tot het tegendeel is bewezen, er vanuit moeten gaan dat het een ongeluk was, waarvoor we de agenten geen schuld kunnen geven, ook de jongens niet.

tuurlijk was dit een ongeluk, alsof die agenten voor de lol ff die jongens op de motorkap namen... dat volk heeft gewoon weer iets gevonden om moeilijk over te doen.

Se moedten chewoon medt zgerb zgiedten ob die gastden!

Domme actie in ieder geval weer, ook al ken ik verder de details niet. Rellen om het rellen is dit gewoon, kunnen ze straks weer janken dat ze te hard worden aangepakt.

@Lorenzo: Jap, de bevestiging. Kinderachtige mentaliteit

Ja iedereen gelooft alles als het om zulk nieuws gaat, volgens vele ooggetuigen was het helemaal niet zo gegaan en was politie schuldig.
Maarja daar heeft hier niemand aan gedacht.

Terug
Naar boven