XXL Nutrition

Rellen in Parijs na ongeluk jongeren

Er altijd maar direct vanuit gaan dat bepaalde groepen fout zitten is een iets makkelijke houding maar rellen om het rellen vraagt gewoon om keihard ingrijpen. Als er een onderzoek wordt ingesteld kan je beter de resultaten afwachten voordat er ook maar iemand overhaaste conclusies trekt.

Kerel doe me een plezier, als je niet weet of je dt moet gebruiken doe het dan gewoon niet :o

Ach Big T, jouw posts zijn zeker ook niet altijd vrij van grammaticale fouten. Ik vind het flauw om mensen hierop te wijzen, maar ik wil wel een uitzondering maken voor jou :)

Niet altijd, maar er zijn oogtuigen.

Verder gaat de politie daar een "onafhankelijk" onderzoek instellen, denk je dat ze dat zouden doen als ze zeker waren van hun zaak?

Een onderzoek is standaard. Om partijdigheid te voorkomen wordt dat gedaan door een onafhankelijk instituut. Zo hebben eencelligen minder reden om te rellen. Hoewel er een bepaalde groep is die het dan nog steeds niet begrijpt, zie Amsterdam.

Ach Big T, jouw posts zijn zeker ook niet altijd vrij van grammaticale fouten. Ik vind het flauw om mensen hierop te wijzen, maar ik wil wel een uitzondering maken voor jou :)

Iemand die popi doet dat hij zo'n goede baan en duur huis heeft en daarbij aangeeft neer te kijken op mensen met bijv. een baan in de beveiliging dan mag je daar best op aangesproken worden als je zulke grove fouten maakt.

Beste waterkieken,

Normaal zeg ik hier dan ook niets over, maar bij sommigen loopt het toch wel erg uit de hand (om te janken soms) , vandaar. Ik zal voor jou ook een uitzondering maken dan.

Allez sarkozy, het is je tijd om je uit te leven. Wordt nog spannende tijden :D

Ooggetuigen? Welke ooggetuigen? Ook van die achtergestelde-jongeren zeker? Tuurlijk dat de politie dan de schuldige is:rolleyes:

Jou domme reactie zegt genoeg gast, degene die ik zag was gewoon een autochtone fransman van 45-50 jaar.Geen baardaap of een relmarokkaan.

Jou domme reactie zegt genoeg gast, degene die ik zag was gewoon een autochtone fransman van 45-50 jaar.Geen baardaap of een relmarokkaan.

Domme reactie? Een autochtone Fransman kan toch ook in dezelfde shit zitten als die jongeren?

Niet altijd, maar er zijn oogtuigen.

Verder gaat de politie daar een "onafhankelijk" onderzoek instellen, denk je dat ze dat zouden doen als ze zeker waren van hun zaak?

Ja, want daartoe zijn ze verplicht. En als je iets hebt gestolen zit je sowieso al fout.

Het is ook flauw,maar het heeft meer te maken met andere discussies.En dit is dan een leuke manier om iemand terug te pakken.
Maar zal hier zelf niet meer op ingaan.

Terug
Naar boven