Fitness Seller

Rellen/spanningenZuid-Afrika

Heftig zeg, ik had geen idee. Ik volg

Wtf. :roflol:

Is natuurlijk wel al wat jaren oud, geen idee of het in het nieuws is gekomen.

Ze (Nederlandse omroep) hebben wel eens een documentaire gemaakt over de plaasmoorde en een of ander extreem kamp waar sommige blanke boeren hun kinderen naar toe sturen waar ze een soort van militaire training kregen. Eens kijken of ik het nog kan terugvinden, is best een interessante docu.
De originele docu staat niet meer online, alleen nog maar de versie waar er af en toe doorheen wordt gepraat door een gekkie, als je die stukken skipt is het goed te doen.

Ik zie @apfelstrudel later ook wel z'n jochie hiernaartoe sturen :roflol:

While white South African citizens and private security were taking up arms to defend places, black police joined the looting.
Leo Prinsloo (van het failed cash in transit heist filmpje) zei ook al dat corrupte politie net zo goed met die gewapende overvallen meedoet en ze dus in geval van nood enkel elkaar kunnen bellen. (mits de overvallers geen militaire radio jammers gebruiken)

Hele vehicle wordt geschoten en die twee dudes kijken voor zich uit alsof het ze geen f**k scheelt, wtf. :roflol:

Same shit, different day. Je mag het niet zeggen, maarrrr…

Same shit, different day. Je mag het niet zeggen, maarrrr…
Zeg het! Zeg het!

Animated GIF

Leo Prinsloo (van het failed cash in transit heist filmpje) zei ook al dat corrupte politie net zo goed met die gewapende overvallen meedoet en ze dus in geval van nood enkel elkaar kunnen bellen. (mits de overvallers geen militaire radio jammers gebruiken)
Dat gebeurt in elke shithole. Mafia kreeg ook hulp van corrupte agent. Kartels ook van de politie.

Meneer Prinsloo is wel een baas. Hopelijk schiet ie er een paar tijdens de recente ongeregeldheden van die gasten dood.

Over een paar jaar zullen we waarschijnlijk unicef advertenties zien met gezwollen buikjes van Zuid-afrikaanse kinderen die om donaties vragen
:clown:

Heb je als blanke niet de minste kans om vermoord te worden in Zuid Afrika? Het apartheidssysteem was gruwelijk gewelddadig, lijkt wel alsof in bepaalde groepen de zwarten wraak willen nemen en een gebrek aan leiderschap speelt hierbij een rol. Er zijn volgens mij enkele duizenden blanken afgeslacht sinds het einde van de apartheid. Beide kampen vinden dat ze ergens recht op hebben en eisen dit via verschillende manieren op. Clusterfuck. Heb er een aantal terug een docu over gezien in het filmhuis. Moet even denken hoe de titel was.

Terug
Naar boven