apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij is men al hard onderweg.Wanneer de honger toe gaat slaan aankomende dagen heeft dit alle ingrediënten voor een burgeroorlog.
Iedereen is racistisch, maar die zwarten spannen de kroon (net als in Zimbabwe). Die Indiërs proberen iig nog wat op te bouwen daar. Sommige kunnen alleen handjes ophouden en dingen slopen.Als het gevolgen heeft voor alle Indiaërs, is deze man dan eigenlijk niet een racist? Of is dit zo'n geval dat omgekeerd racisme niet bestaat? Of is het zo dat ook als de bendes door de straten rijden en de politie niets doet of meedoet dat de definitie van racisme weer zodanig wordt aangepast dat het nog altijd de schuld van de blanken is?
Is dat een metafoor voor napalm?Wat je eigenlijk wil is als de massa lekker ligt te kroelen is wat purple rain erover.
Nee, al zouden wat Indiaërs op de eerste verdieping met vuurwapens...
Ahh vandaar. Ik kende alleen het liedje van Prince, maar ken de text niet.Nee, al zouden wat Indiaërs op de eerste verdieping met vuurwapens...
Ttv de Apartheid gebruikte de politie een soort paarse verf bij ongeregeldheden om later makkelijk aanwezigen te kunnen identificeren en oppakken.
Zie ook: nummer van Prince.
Wat ze zingen is een zulu war chant (blijkt uit de comments).
Uit andere berichten heb ik gelezen dat ze ook kill de boer roepen.
Wanneer de honger toe gaat slaan aankomende dagen heeft dit alle ingrediënten voor een burgeroorlog.
Als je kogels gebruik zijn ze nochtans ook gemakkelijk te identificeren nadien.Ttv de Apartheid gebruikte de politie een soort paarse verf bij ongeregeldheden om later makkelijk aanwezigen te kunnen identificeren en oppakken.

Krijg ik toch eens twijfels over al die IQ studies.
+1