MuscleMeat

Resistance Bands

Bodywork

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Hallo,

Ik ben net 6dagen bezig met P90X, heb al gewichten gekocht maar ben nu ook opzoek naar een 'Resistance Band' nu heb ik al gegoogled maar kan weinig goeds vinden nu had ik er een besteld maar dit bleek een rubbere band te zijn deze is echt licht en heb bovendien het gevoel dat ik deze zo kapot trekt.

Ik heb op zoek naar een elastieke band die ze hier ook gebruiken
http://www.youtube.com/watch?v=CIpSoMgTsaw

weten julie waar ik zo'n band kan vinden ?

Alvast bedankt,
Danny

nee dat zijn rubberen banden die zijn te licht daar heb ik niks aan heb elastieke banden nodig die je ook in het filmpje ziet.

Therabands of dynaband? Dat zijn elastieken banden (wel zonder dat handvatje) en zijn verkrijgbaar in verschillende weerstand.

• Topic Starter Topic Starter
Therabands of dynaband? Dat zijn elastieken banden (wel zonder dat handvatje) en zijn verkrijgbaar in verschillende weerstand.

Dan zijn het therebands want er moet wel een handvat aan zitten.

deze lijken wel wat ze in het filmpje gebruiken.
[Link niet meer beschikbaar]

probleem met die bende is dat het allemaal te duur is, is simpel elastische kabeltje met handvaten. als er iemand handig is kan hij dat zo gemaakt hebben. probleem is : wie is er zo handig hahah

Ik heb gisteren een hele set besteld op www.pullbands.nl vandaag al in huis. Heb hem al gebruikt voor p90x werkt zoals het hoort te werken.

Zijn die resistance bands van pullbands.nl iets? Ze zijn 90cm lang, is dat genoeg?
Kun je daar alle oefeningen mee doen of zijn er oefeningen die je er niet mee moet doen?

Terug
Naar boven