MuscleMeat

Review Result! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? De resultaten met de 4 Super creatines in Result zijn verbluffend. Enorme kracht, spieruithoudingsvermogen, sneller spierherstel en bovenal een gigantisch spiervolume en explosieve spiergroei!

Result! combineert deze Super Creatines met nog een enorm sterk ingredient voor je prestaties: Cordyceps Sinsensis. Het ingredient met enorm veel voordelen voor je prestaties en spiergroei.
    Cordyceps Sinensis maakt Result! uniek en nog veel krachtiger als andere Creatines.

We zetten eerst alle voordelen van Result op een rijtje:
    -Explosieve en langdurige spierkracht
    -Sterke spiergroei
    -Meer ATP/spierenergie
    -Verbeterd de V02max (zuurstofcirculatie)
    -Groter Libido en betere coïtus prestaties
    -21% meer Testosteron (vrij van onnatuurlijke ingrediënten)
    -Voorkomen van afbraak van spierweefsel tijdens inspanning
    -Spieren herstellen sneller
    -Bevordert de doorbloeding
    -Verbeterd gebruik van lichaamsvet voor spierenergie

Lees hieronder de verdere uitleg en verbaas u over de enorm veelzijdige werking:

4 Super creatines zorgen voor explosieve spierkracht, uithoudingsvermogen en spiermassa!

TriCreatine Malate - een unieke vorm van Creatine. Hier is namelijk Malate gekoppeld aan Creatine. Creatine Malate wordt sneller en completer recht in de spiercel getransporteerd. Vooral voor, tijdens en na de training zuigen onze spieren Creatine Malate op als een spons. Totaal geen bijwerkingen, geen onderhuids vocht vasthouden en geen maag krampen. Alle ingenomen creatine wordt in de spiercellen opgenomen er blijft niets in de darmen of buiten de spiercel. Naast meer explosieve spierkracht kan Tri Creatine Malate als geen andere creatine ook je spieruithoudingsvermogen en het spierherstel verbeteren.

Creatine ethyl ester HCl - wordt 100% opgenomen in de spieren. Dankzij deze productiemethode blijft er geen milligram onbenut buiten de spiercel. Creatine Ethyl Ester werkt dan ook direct en veel sterker als je gewend bent met andere creatine(s), je zult merken dat je tijdens de trainingen snel meer kracht ontwikkelt. De spiegel liegt ook niet, je zult sneller meer spiermassa opbouwen, compleet vrij van vet en vocht, alleen keiharde spiermassa!

Creatine Phosphate - direct bruikbare creatine voor de spieren. Creatine Phosphate is na inname vrijwel direct beschikbaar als bron voor spierenergie- en kracht.
    Deze creatine wordt toegepast in zeer veel nieuwe creatineformules in het hogere segment. Sterk, spieropbouwend, snel opneembaar en vrij van bijwerkingen!

Micro Creatine 200 mesh - Micro Pure 200 mesh Creatine is de sterkste vorm van creatine monohydraat, het wordt beter opgenomen en werkt nog sterker voor je spieren, dit merk je direct in meer kracht en meer spiermassa. Geen gewone creatine maar zuivere 200 mesh gemicroniseerde creatine, het beste van het beste in creatine monohydraat! Gemicroniseerd betekent fijner gemaakt, fijner dan gewone creatine, hierdoor wordt de creatine nog sneller en beter opgenomen in je spiercellen.

Cordyceps Sinensis maakt Result! uniek en nog veel krachtiger als andere Creatines.

De voordelen van Cordyceps Sinensis:

ATP - spierenergie
    Cordyceps Sinsensis vergroot de hoeveelheid beschikbare energie in je spieren doordat het zorgt voor een versnelde omzetting van lactaat (melkzuur) in ATP (spierenergie).
    Dit zorgt voor behoorlijk verbeterde prestaties zowel in de sportschool als in andere sporten.

V02-Max - uithoudingsvermogen
    Cordyceps Sinensis bevordert de benutting van zuurstof in het lichaam/spieren.
    Aangetoond is een toename in de maximale zuurstofopname (VO2 Max) bij sporters van 6% bij 6 weken gebruik van Cordyceps.
    De verbeterde zuurstofvoorziening naar de spieren zorgt zeker voor betere prestaties en uithoudingsvermogen.

Bevordering van de doorbloeding
    Verbeterde doorbloeding zorgt voor de opname van meer voedingsstoffen en zuurstof in de spieren en verbetert de afvoer van afvalstoffen tijdens inspanning.
    Sporters die aan krachttraining doen kunnen hierdoor ook meer pomp/volume in de spieren ervaren. Duursporters ervaren minder spiervermoeidheid.
    Extra stimulans voor spiergroei(!) en je zult je zowel tijdens als na een inspanning fitter en vitaler voelen.

Spieren herstellen sneller
    Verbeterde lactaatverwerking in de spieren (omzetting van melkzuur in hernieuwde energie voor de spieren), zorgt voor sneller herstel na sportieve inspanning.
    Je bent ook sneller in staat om weer maximaal te presteren.

Verbeterd gebruik van lichaamsvet
    Result spaart spierglycogeen en zorgt dat er meer vetzuren worden gebruikt voor spierenergie. Dit is gunstig voor sporters die niet alleen streven naar betere prestaties maar ook naar een lager vetpercentage.
    Per training kun je dankzij Result meer lichaamsvet in energie omzetten.

Voorkomt afbraak van spierweefsel tijdens inspanning
    Tijdens een sportieve inspanning wordt er spierweefsel afgebroken om je lichaam te voorzien van energie. Dit is wat je als sporter altijd zoveel mogelijk wil voorkomen/beperken. Cordyceps Sinsensis kan je hiermee helpen. Het spierglycogeen sparende effect van Result zorgt ook dat spierweefsel meer gespaard blijft.

Activering testosteron productie
    Cordyceps Sinensis helpt actief meer testosteron te vormen. Een effect vergelijkbaar met het hormoon LH en een verhoogde steroïdenproductie in de bijnieren zorgen voor extra testosteron afgifte. Na 3 weken is een toename van 21% testosteron gemeten. Deze toenam is gerelateerd aan de hoeveelheid die het lichaam van nature aanmaakt.

Groter Libido en betere coïtus prestaties
    Cordyceps Sinensis geniet een grote reputatie als middel dat de coïtusualiteit versterkt. De zin in coïtus neemt toe.
    Met name in China en Japan veel wetenschappelijk onderzoek verricht naar het effect van Cordyceps op de geslachtsdrift.
    Cordyceps wordt gezien als het veiligste en meest effectieve natuurlijke middel op dit gebied.
    De werking van Cordyceps al seksueelstimulerend supplement berust waarschijnlijk op een combinatie van verschillende effecten op het lichaam.
    Cordyceps heeft een stimulerende werking op de geslachtsorganen en op de aanmaak van geslachtshormonen.

Result! Is het krachtige nieuwe supplement voor elke bodybuilder en sporter.
    4 Super Creatines en Cordyceps sinensis brengen je prestaties en spiergroei verder als ooit!
    Neem Result! en verbeter je prestaties en bouw snel aan een fantastisch lichaam!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2-3weken ongeveer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed te zuipen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 dosering = 1 scoop Result! in 200 ml water of vruchtensap. Trainingsdagen: -1 dosering 45 minuten voor de training -1 dosering na de training Rustdagen -1 dosering 's ochtends. Eventueel kan op rustdagen nog een dosering ´s avonds worden genomen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? tanktop en SAMPLES :D:D Dankuuu Ilco!!! :D
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja zelfs indien hij terug 34,90euro zou kosten

Mijn review:
Deze actie trok mijn aandacht aangezien mijn TMS zo goed als op was..

Eventjes gepost hier of jullie er meer over wisten maar niet echt veel reactie op gehad: link

Zelf dan maar wat research gedaan over die Cordyceps Sinensis
vond er enkele artikeltjes over op ergogenics:
Cordyceps verbetert uithoudingsvermogen
Testosteronschimmel Cordyceps sinensis werkt als hCG

Supplementenexperts als Jan de Heij vertellen dat het verwante Cordyceps sinensis een 'hit' aan het worden is onder wielrenners. Aanvankelijk bedoeld als supplement dat het lichaam sneller laat herstellen, laat het renners betere tijden maken.

Nu ja, ik geloof niet altijd wat ze in die artikeltjes zeggen.. internet blijft het internet jwt ;) dus voor die 19.90euro dan maar ineens besteld om zelf de proef op de som te nemen :) 19,90euro voor 100servings is zelfs voor een student als mij goedkoop :roflol:

ik train er erg lekker op, zit in de cut (zomer komt eraan :rolleyes:) en mijn spieren ogen toch voller.. of die cordyceps sinensis nu echt voor verbeterd gebruik van lichaamsvet zorgt weet ik niet aangezien dat erg moeilijk te meten valt vind ik.. ik val wel goed af icm met mn cut!
activering testosteron productie =>
groter Libido en betere coïtus prestaties bevestig ik 100% :D heb echt 99% van de dag zin in coïtus :rolleyes: had dat voordien ook al maar nu toch in extremere mate :rolleyes:

ATP - spierenergie

zijn zaken die ik niet echt 100% kan vaststellen.. wel merk ik de aders op mijn biceps meer en herstel ik ook relatief snel (ik train 4x p.w.) kan ook aan de citruline malate liggen

gevorderde vormen van creatine hebben zich al meermaals bewezen bij mij maar die cordyceps sinensis maakt dit supplement toch extra aantrekkelijk voor mij.. ben een erg tevreden klant! voor de creatine blend krijgt het een 8 en een bonus punt voor de cordyceps sinensis die erbij zit = 9

image.php.jpg

Laatst bewerkt:
Met de 4 creatine (TriCreatine Malate,Creatine Phosphate, Creatine ethyl ester HCl en Micro Creatine 200 mesh) mag je op zich al een stuk meer resultaat verwachten. We zochten echter nog een goede aanvulling, we hebben ons hierover goed laten adviseren en kwamen uit op cordyceps een ingredient dat echt iets extra's geeft en zeer goed combineert met creatine.

Voor de prijs die je bij de meeste winkels voor een gewone creatine betaalt. ;)

(De eerste bestelling is nu binnen 2 weken bijna uitverkocht dus de prijs blijft 19,90 euro.:cool:)

Met de 4 creatine (TriCreatine Malate,Creatine Phosphate, Creatine ethyl ester HCl en Micro Creatine 200 mesh) mag je op zich al een stuk meer resultaat verwachten. We zochten echter nog een goede aanvulling, we hebben ons hierover goed laten adviseren en kwamen uit op cordyceps een ingredient dat echt iets extra's geeft en zeer goed combineert met creatine.

Voor de prijs die je bij de meeste winkels voor een gewone creatine betaalt. ;)

(De eerste bestelling is nu binnen 2 weken bijna uitverkocht dus de prijs blijft 19,90 euro.:cool:)

Hij blijft gewoon voor altijd op 19,90 staan? Ben benieuwd naar result creatine, want ga het ook bestellen.

Dank voor de review StevenG :thumb:

Ik gebruik Result! nu ongeveer 3 weken en ben ook zeker tevreden tot nu toe. In vergelijking met een gewone monohydraat merk ik weinig verschil mbt krachttoename en uithoudingsvermogen tijdens het trainen, maar herstel ik wel aanmerkelijk beter en sneller dan een mono.
Hierbij moet ik aangeven dat ik zowel bij een mono als bij Result! weinig vooruit lijk te gaan in kracht en uithoudingsvermogen (in ieder geval minder dan veel andere gebruikers die aangeven er erg op vooruit te gaan), dus misschien hoor ik wel bij de 20% van de bevolking bij wie creatine niet op dat gebied aanslaat. Aan de andere kant merk ik wel dat ik met Result! sneller herstel na de training, wat ook erg belangrijk is.

De voordelen van Cordyceps Sinensis zijn dus:
ATP - spierenergie
Verbeterd gebruik van lichaamsvet
Voorkomt afbraak van spierweefsel tijdens inspanning
Activering testosteron productie
Groter Libido en betere coïtus prestaties

Mooie punten allemaal natuurlijk, maar ik kan hier - net als StevenG - nog weinig zinnigs over zeggen. Van creatine weten we dat het vanaf dag 1 al merkbaar werkt, maar geldt dit ook voor Cordyceps Sinensis, weet iemand dit? Dan denk ik vooral aan punten als 'verbeterd gebruik van lichaamsvet', 'voorkomt afbraak van spierweefsel tijdens inspanning' en 'activering testosteronproductie'.

Verder is de prijs ook prima en ik lees net dat het 19,90 blijft, dus ik zal Result! zeker blijven gebruiken. Het lijkt me voor deze prijs sowieso het proberen waard voor degenen die nog twijfelen :)

• Topic Starter Topic Starter
graag gedaan :cool: ik lees zelf vaak reviews van mensen en hecht er veel waarde aan, dus zelf probeer ik ook altijd mn steentje bij te dragen :cool:
Hierbij moet ik aangeven dat ik zowel bij een mono als bij Result! weinig vooruit lijk te gaan in kracht en uithoudingsvermogen (in ieder geval minder dan veel andere gebruikers die aangeven er erg op vooruit te gaan), dus misschien hoor ik wel bij de 20% van de bevolking bij wie creatine niet op dat gebied aanslaat. Aan de andere kant merk ik wel dat ik met Result! sneller herstel na de training, wat ook erg belangrijk is.
Wat ik wel moet toegeven is dat je vaak "denkt" dat je niet stijgt in kracht.. maar als je dan 2weken stopt met een supplement, je ineens iets hebt van "shit ik mis dat product toch wel!! het deed precies toch wel veel"
als je op 2weken 5kg kan stijgen in BP ofzo kan dit soms al héél veel zijn :)
maar idd dat sneller herstel merk ik significant (is ook makkelijk te merken :))
Van creatine weten we dat het vanaf dag 1 al merkbaar werkt, maar geldt dit ook voor Cordyceps Sinensis, weet iemand dit?
ik denk dat dit een inwerkperiode heeft voordat het echt het volle effect heeft maar ben er niet zeker van..
Verder is de prijs ook prima en ik lees net dat het 19,90 blijft, dus ik zal Result! zeker blijven gebruiken. Het lijkt me voor deze prijs sowieso het proberen waard voor degenen die nog twijfelen :)
:thumbs: nice job B&Fshop!!

@ bodyenfitshop: jullie zijn goed bezig (Y) Goede resultaten met RESULT!, en jullie eigen merk producten worden steeds beter en voordeliger!

@ bodyenfitshop: jullie zijn goed bezig (Y) Goede resultaten met RESULT!, en jullie eigen merk producten worden steeds beter en voordeliger!

:thumbs: Dank je. Hier werken we keihard aan. :cool: We merken momenteel heel sterk dat mensen dit waarderen.

Producten als Result! zijn hier het resultaat van. Als we een dergelijk product importeren dan kost het als snel 35-40 euro. Voor veel mensen teveel. Nu heb je een heel stuk extra ingredienten en kwaliteit en dus extra resultaat (!) terwijl je toch niet al te veel meer geld kwijt bent.

Vandaag zijn mn samples toegekomen! Jihaaah! :-p
Bedankt Body en Fitshop!

Begin toch erg nieuwsgierig te worden.
Even wachten tot megagrow op is en dan maar een pot result halen want voor resultaten doen we het voor natuurlijk :P

Dit lijkt wel veel belovend, alleen jammer dat er geen naturel versie van is, dan kan je het nl samennemen met Xtend oid.

Iemand ervaring met fast diet?

Thanx, hier zat ik op te wachten! :D
Als het weer op voorraad is, ook maar ff aanschaffen.

En karma comes your way ;)

Morgen ermee beginnen ;)

Terug
Naar boven