XXL Nutrition

Resultaat 6 maanden Cut: 93kg > 79kg

crucqie

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
15%
4x per week KT en 3x cardio! Tijd om te bulken of nog verder met de cut? :D
141oxhx.jpg

jeetje is dit 14kg? moeilijk te zien op de foto's hoor.. vooral je borst ziet er beter uit.

Ik zou puur voor de verandering eens een tijdje gaan cleanbulken. rustig spiermassa opbouwen en zo weinig mogelijk vet. ook voor de mindset is dat wel positief dan verder cutten en tword toch winter.

Netjes, lijkt niet alsof je veel massa hebt ingeleverd.
En inderdaad wat Carth zegt, lekker cleanbulken (al word je van goede vetten niet dik).

Persoonlijk zou ik eerst eens het vet % laten meten. Is dit hoger dan 8% dan nog ff door cutten tot 8% en vanuit daar clean bulken.

Je hoeft niks te meten om te zien dat dit hoger is dan 8 hoor...

Zou zeker nog een paar verder cutten

Zeker geen 8. Sowieso meer dan 10% denk ik maar ik heb er geen verstand van

das gewoon 15 + hoor.

Idd, dit hangt rond de 15 hoor, ik zou nog zeker 3-4% gaan cutten

netjes, maar waarom zou je nog droger willen worden als je ook meer massa wil. dan kun je toch beter zoveel cleane massa erbij proberen te krijgen dat je VP in verhouding ook laag blijft. nu nog meer cutten is tenslotte ook nog een beetje meer massa verliezen, die je dan er weer bij moet gaan bulken

Nu meer cutten is je veel beter voelen en dan kan je echt starten met cleanbulken. Althans dat voelde ik zo

OK duidelijk thnx

Als hij nu nog gaat cutten blijft er toch geen ene f**k van hem over. Z'n krachtstats zullen ook alleen maar achteruit gaan, wat win je daar nou mee?

Als je nog 6/8 weken door cut zit je wel rond de 12/13, das een prima start om te bulken. Nu zit je nog iets te hoog en anders ben je volgend jaar ook weer vet lang bezig om het er af te werken.

Ik zou gewoon kijken wat een clean bulk met je doet. Het is wel beter om even lekker wat anders te doen, en weer lekkere grote maaltijden gaan eten. Hierdoor voel je je ook weer beter en misschien meer motivatie, ook zet je nu weer een beetje meer spiermassa aan. Als je weer ontevreden met jezelf bent of je zegt van ik word weer te dik, cut het dan weer goed af naar 12. Maar je moet gewoon goed luisteren naar je lichaam en doen waar jij blij van word !

Ik zou gewoon kijken wat een clean bulk met je doet. Het is wel beter om even lekker wat anders te doen, en weer lekkere grote maaltijden gaan eten. Hierdoor voel je je ook weer beter en misschien meer motivatie, ook zet je nu weer een beetje meer spiermassa aan. Als je weer ontevreden met jezelf bent of je zegt van ik word weer te dik, cut het dan weer goed af naar 12. Maar je moet gewoon goed luisteren naar je lichaam en doen waar jij blij van word !

Daarom beter eerst op 12 starten ipv 15. Binnen no time zit ie weer op 18 en ben je een half jaar bezig om naar 10-12 te komen. Been there

• Topic Starter Topic Starter
Oke thanks voor de reacties allemaal! Ik ga wat meer boterhammetjes kipfilet en rosbeef eten en heb pre-workout gehaald (erg tevreden mee) om er weer wat harder tegenaan te gaan, en iets minder cardio

Zou beetje bulken nog, en tegen volgende zomer terug naar de 12 gaan.

Terug
Naar boven