Fitness Seller

Resultaat na een half jaar vet verbranden

Gewoon slank, beetje mollig is niet erg. Maar zeker niet vet of graatmager.

En er zijn vast genoeg mannen die gespierde vrouwen mooi vinden, maar ik moet er niet aan denken :rolleyes:

Nou, dat mag natuurlijk, he.
Ik ken er zat die het niets vinden, hoor. :)

Is dit mollig?:rolleyes:

4qkd38.jpg
Nope gewoon een mooie dame :)

Waarom doe je het eigenlijk... kost volgens mij erg veel moeite om zo'n arm als vrouw te ontwikkelen..

Ik vind haar echt totaal niet mollig, vind haar gewoon slank. Heb het idee dat tegenwoordig al snel mensen mollig worden genoemd terwijl ze eigenlijk gewoon slank/normaal zijn..

+1

Gewoon een tussenweg tussen mager en mollig. Waarom altijd die uitersten? :p

Ik vind haar echt totaal niet mollig, vind haar gewoon slank. Heb het idee dat tegenwoordig al snel mensen mollig worden genoemd terwijl ze eigenlijk gewoon slank/normaal zijn..

Daarom is het ook zo'n gare term... slank is in principe een waardeoordeel, niet zo zeer een feit. Het zit qua BF% hoger dan ik mooi vind, dus in mijn ogen is ze niet 'slank', maar iemand met een BBW fetish zal het graatmager vinden... Die woorden an sich kun je weinig mee

OT: goed bezig.

Topic leeft weer! :D

Wat zijn concreet je doelen?
In ieder geval goeie progessie gemaakt en succes verder!

Leukkkkk :D

Me meissie ziet prima uit nu , niks meer verandere!!

Laatste activiteit: Sat 17 Mar 2012 00:36

Mooi lichaam, maar dat wist je al.

ik denk niet dat we haar nog terug gaan zien. Een stel sateprikker neukers hebben haar weggejaagd

Jullie chubster liefhebbers zijn klowtzakken! Jullie hebben allemaal de voorkeur voor chubsters, maar als er een mooie slanke dame zich aanbiedt slaan jullie die niet af! Waardoor mijn kans op een mooi 'afgetraind' lichaam aanzienlijk afneemt. Jullie zijn gewoon veelvraten!

p.s. ladyinblack valt momenteel totaal niet in de categorie chubby, maar de beforepic zou voor mij een zogenaamd plan 'z' zijn op een beschonken avond.

Mooi figuur hoor!

Mager is lelijk! net als te dik! alles daartussen is meer dan prima!

En zoals de boys al hier zeggen squaten helpt zeker! (voor een nog mooier figuur)

LadyinBlack ziet er wel appetijtelijk uit... eerste foto van je buik is te doen, 2de is wel jammie
eerste post foto is jamjam jammie...

ademnood met squatten had ik in begin ook. ik zou wel proberen full squats te maken, heel moeilijk om van halve naar hele squats te gaan. probeer om tussen de reps door een extra x adem te halen, doe ik ook en het gaat nu prima!

Terug
Naar boven