Fitness Seller

Resultaat na een half jaar vet verbranden

Ik vind je progressie erg goed. Je kunt duidelijk zien dat je veel vet hebt verbrand (y)

Btw, gebruikt deze kerel je foto nou als profiel foto?:S
,

Ik zeg lekker door trainen niet te gespierd worden want je bent zo al een erg aantrekkelijke vrouw qua uiterlijk

Als je geen troll bent zeg ik door trainen en niet luisteren naar puberende guust flaters(>slaat ook op hun lichaamsbouw).
Je produceert echt teweinig testo om er als een vent bij te gaan lopen als je traint hoor.
(geldt trouwens ook voor de virgins die hier posten)

Ben je toch een troll..niet stikken in een scherp chipske als je aan je 5de megapack lays bent begonnen.

Laatst bewerkt:
Ja dus? Gaat nog steeds om een BB forum, niet het Ellegirl forum.

Er word alleen maar bedoeld: Ga niet te ver met trainen en vet verliezen, want je ziet er op dit moment mooi vrouwelijk uit. Niet iedereen houd van een afgetraind lichaam bij vrouwen. :rolleyes:

Er word alleen maar bedoeld: Ga niet te ver met trainen en vet verliezen, want je ziet er op dit moment mooi vrouwelijk uit. Niet iedereen houd van een afgetraind lichaam bij vrouwen. :rolleyes:

Er wordt over het punt van GetXXL heen gelezen. Het blijft een Bodybuilding forum!!! ;) Geen fitness of health club.

...

BB is eigenlijk het lichaam perfectioneren dmv spiermassa en mogelijk zo min mogelijk vetmassa het gaat dus om er om mooi uit te zien imo, waar zijn de vrouwelijk pro's mee bezig dan :roflol: neuk liever een ezel

Je bent dan ook een ezel.

Je geeft zelf al een antwoord op je vraag alleen geef je er een individuele interpretatie aan.

Ik zeg lekker door trainen niet te gespierd worden want je bent zo al een erg aantrekkelijke vrouw qua uiterlijk

Ik vind dit soms echt ongelooflijk.
Je zou verwachten op een forum als dit dat mannen een gespierde vrouw juist wél mooi zouden vinden, maar het merendeel van wat ik hier lees, heeft toch liever een wat mollige dame. ;)
Dat had ik hier eigenlijk niet verwacht, grappig.

Je zou verwachten op een forum als dit dat mannen een gespierde vrouw juist wél mooi zouden vinden, maar het merendeel van wat ik hier lees, heeft toch liever een wat mollige dame. ;)

EDIT: had niet door dat je vrouw bent!

Maar ik denk dat intresse in jezelf verbeteren niet meteen betekend dat je vrouwen ook groot en sterk heel mooi moet vinden.

Zou jij het mooi vinden als je vriend make-up op deed? :rolleyes:

Beetje flauw, maar komt op hetzelfde neer. Dat ik mezelf mooier vind als ik gespierd bent (no homo) wil toch alleszins niet zeggen dat ik dat bij een meisje ook mooi vind?

Is dit mollig?:rolleyes:

4qkd38.jpg

EDIT: had niet door dat je vrouw bent!

Maar ik denk dat intresse in jezelf verbeteren niet meteen betekend dat je vrouwen ook groot en sterk heel mooi moet vinden.

Nee, daar heb je gelijk in.
Maar omdat ik in het dagelijks leven zo vaak op pure weerstand stuit over het trainen, had ik misschien het idee dat mannen hier het meer ok zouden vinden, maar dan blijkt dus mee te vallen. Dat bedoel ik eigenlijk. :)

---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 22:31 ----------

Nou, het is niet echt superslank, toch?

---------- Post toegevoegd Sun 18 Mar 2012 om 22:32 ----------

Zou jij het mooi vinden als je vriend make-up op deed? :rolleyes:

Beetje flauw, maar komt op hetzelfde neer. Dat ik mezelf mooier vind als ik gespierd bent (no homo) wil toch alleszins niet zeggen dat ik dat bij een meisje ook mooi vind?

Zie mijn antwoord aan Marten. :)

Terug
Naar boven