MuscleMeat

Resultaat na een half jaar vet verbranden

Damn u good lookin!
sU4co.gif

Netjes bezig, zo zie je maar dat je er met een flinke dosis doorzettingsvermogen wel komt. Ziet er echt goed uit. Denk dat je een doel voor ogen hebt hoe je eruit wilt zien en dat je daar behoorlijk dicht bij in de buurt zit. Succes!

Je bent in ieder geval goed op weg ! ;)

Dit is voor vele al een streeffysiek.
Volhouden !

Ben eigenlijk wel benieuwd wat je allemaal op een dag eet en wat je doet qua sport.
Goed bezig hoor. 15 kg is al aardig wat!

Knap dat je 15 kg bent afgevallen.
Wat doe je er nu zoal aan dan? Hoevaak train je in de week etc?
Persoonlijk vind ik het meer een heel mooi vrouwelijk lichaam en niet perse bodybuilding/fitness, maar ben benieuwd over een tijd, hoe je er dan uitziet als je zo doorgaat!

Een foto voordat je bent begonnen zou wel erg relevant zijn :)

TS has left the building

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen bedankt voor de positiviteit ! Ik hoop idd dat ik mn doel zal bereiken some day

Knap dat je 15 kg bent afgevallen.
Wat doe je er nu zoal aan dan? Hoevaak train je in de week etc?
Persoonlijk vind ik het meer een heel mooi vrouwelijk lichaam en niet perse bodybuilding/fitness, maar ben benieuwd over een tijd, hoe je er dan uitziet als je zo doorgaat!

Op het moment train ik 3 x per week, waarvan kleine gedeelte cardio en grootste gedeelte bestaat uit gewichten. Squats, lunges, buik en arm oefeningen etc. Mn voeding heb ik nog niet weten om te gooien, vooral zoetigheid moet ik loslaten, maar zover ben ik nog niet. Probeer wel veel eiwitten binnen te krijgen e.d. Heeft iemand een goed eetschema voor me?

Iedereen bedankt voor de positiviteit ! Ik hoop idd dat ik mn doel zal bereiken some day

Op het moment train ik 3 x per week, waarvan kleine gedeelte cardio en grootste gedeelte bestaat uit gewichten. Squats, lunges, buik en arm oefeningen etc. Mn voeding heb ik nog niet weten om te gooien, vooral zoetigheid moet ik loslaten, maar zover ben ik nog niet. Probeer wel veel eiwitten binnen te krijgen e.d. Heeft iemand een goed eetschema voor me?

Ik denk dat niemand een goed eetschema voor je heeft, want niemand weet wat je lekker vind en dat is toch wel belangrijk. Maar om toch wat suggesties te noemen: Eieren, melk, brinta, pindakaas, kipfilet op brood, noten, zilvervliesrijst met kip of zalm, whey, brood en kwark.

Laatst bewerkt:

Hey ze leeft nog:)
Denk dat er vast wel een hoop mannen zijn die jou speciaal nu wel willen helpen. (je hebt genoeg fans)
Maar je kan ook ff kijken bij je vrouwelijke sporters hier of die in hun log tips hebben

187 posts verwijderd. Topic weer open, omdat we niet het idee willen scheppen dat wanneer vrouwen een foto-topic posten, zij risico lopen op een slotje.

Voorwaarden:

- reageer normaal, d.w.z. vriendelijk, kritisch maar opbouwend
- geen coïtusistische reacties
- elkaar niet persoonlijk aanvallen

Wij gaan er vanuit dat dit lid echt is, en tot het tegendeel bewezen is blijft dat ook zo, en verwachten we dat iedereen een normale houding aanneemt.

Er zullen geen kaarten meer gegeven worden, maar gewoon topic-bans bij overtredingen na deze post. Dit geldt overigens voor alle andere soortgelijke topics.

Als we willen dat dit een forum is voor mannen EN vrouwen, waar beide coïtusen zich welkom voelen, dan eisen wij dat er vanaf nu op een volwassen manier omgegaan wordt met vrouwelijke leden. Wie daar een probleem mee heeft kan best nu een ander forum opzoeken.

Bedankt voor jullie medewerking.

Big- T

Ik ken de dame in kwestie persoonlijk,
dit is zeker geen nep account.

gegroet,

'Je been ziet er raar uit' zeggen is nu niet echt opbouwende kritiek he ;). Daarbij kan je 15 kilo afvallen in 6 maanden moeilijk slecht noemen.

Nou...eigenlijk is het wel slecht want het is volgens mij te snel.
Maar dat is weer een ander verhaal.
Ik ben het overigens met je eens dat "je been ziet er raar uit" een vreemde zin is, maar het is toch wel zo dat vrouwen er misschien anders naar kijken dan mannen. ;)

Terug
Naar boven