virusje
Huge Freak
- Waardering
- 961
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou goed, nog even voor de wantrouwige people onder ons deze fotootje. Hou er niet van om als bedrieger gezien te worden namelijk..
![]()
Kunnen we nu allemaal normaal reageren ?![]()

Knap dat je 15 kg bent afgevallen.
Wat doe je er nu zoal aan dan? Hoevaak train je in de week etc?
Persoonlijk vind ik het meer een heel mooi vrouwelijk lichaam en niet perse bodybuilding/fitness, maar ben benieuwd over een tijd, hoe je er dan uitziet als je zo doorgaat!
Iedereen bedankt voor de positiviteit ! Ik hoop idd dat ik mn doel zal bereiken some day
Op het moment train ik 3 x per week, waarvan kleine gedeelte cardio en grootste gedeelte bestaat uit gewichten. Squats, lunges, buik en arm oefeningen etc. Mn voeding heb ik nog niet weten om te gooien, vooral zoetigheid moet ik loslaten, maar zover ben ik nog niet. Probeer wel veel eiwitten binnen te krijgen e.d. Heeft iemand een goed eetschema voor me?
Dat jullie dit een 'streeffysiek' vinden wil niet zeggen dat ik dat moet vinden dear
Chick heeft wel een mooie tan.
Zegt genoeg over Ladyinblack 
Ach, ik vind al die typische opmerkingen van die vrouwen hier wel grappigZegt genoeg over Ladyinblack
![]()

Iedereen bedankt voor de positiviteit ! Ik hoop idd dat ik mn doel zal bereiken some day
Op het moment train ik 3 x per week, waarvan kleine gedeelte cardio en grootste gedeelte bestaat uit gewichten. Squats, lunges, buik en arm oefeningen etc. Mn voeding heb ik nog niet weten om te gooien, vooral zoetigheid moet ik loslaten, maar zover ben ik nog niet. Probeer wel veel eiwitten binnen te krijgen e.d. Heeft iemand een goed eetschema voor me?

187 posts verwijderd. Topic weer open, omdat we niet het idee willen scheppen dat wanneer vrouwen een foto-topic posten, zij risico lopen op een slotje.
Voorwaarden:
- reageer normaal, d.w.z. vriendelijk, kritisch maar opbouwend
- geen coïtusistische reacties
- elkaar niet persoonlijk aanvallen
Wij gaan er vanuit dat dit lid echt is, en tot het tegendeel bewezen is blijft dat ook zo, en verwachten we dat iedereen een normale houding aanneemt.
Er zullen geen kaarten meer gegeven worden, maar gewoon topic-bans bij overtredingen na deze post. Dit geldt overigens voor alle andere soortgelijke topics.
Als we willen dat dit een forum is voor mannen EN vrouwen, waar beide coïtusen zich welkom voelen, dan eisen wij dat er vanaf nu op een volwassen manier omgegaan wordt met vrouwelijke leden. Wie daar een probleem mee heeft kan best nu een ander forum opzoeken.
Bedankt voor jullie medewerking.
Ok.Big- T
Ik ken de dame in kwestie persoonlijk,
dit is zeker geen nep account.
gegroet,
Of zijn wij misschien kritischer en denken jullie alleen met je test?![]()
. Daarbij kan je 15 kilo afvallen in 6 maanden moeilijk slecht noemen.'Je been ziet er raar uit' zeggen is nu niet echt opbouwende kritiek he. Daarbij kan je 15 kilo afvallen in 6 maanden moeilijk slecht noemen.