Fitness Seller

Resultaat na ruim 3 jaar trainen

RyanM

Novice
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
94kg
Vetpercentage
7%
Hey,

Ik train nu ruim 3 jaar, was 16 toen ik begon. En ik was benieuwd wat jullie van mijn tot nu toe behaalde resultaat vinden.
Ik begon op circa 73 kilo dacht ik zo en ben nu ong. 105 kg. Het kan dat de foto's niet perfect zijn, heb in ieder geval wel mijn best gedaan. :p

Begin (73kg)
__________________________________________________________________________________________

Nu (105kg)
__________________________________________________________________________________________

Front

Back

Legs

Update

55nl84.jpg

___________105 ____________________________ ? __________________________ 95 +/-__________

4iy6pf.jpg

back1.jpg

front1.jpg

front2.jpg

legs1.jpg

legs2.jpg

Ziet er goed uit, als je nu gaat cutten blijft er flink wat massa over. :thumbs:
Flinke progressie gemaakt.

Je rug ziet er goed uit, maar je bulk is een beetje doorgeslagen denk ik.
Hoog % heb je nu.

Goeie cut er tegen aan gooien en er blijft een mooi fysiek over!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt!, ik heb net even geprobeerd een cutschema samen te stellen met gebruik van een hier op het forum gevonden excelsheet. Ik heb dit nog nooit eerder gedaan, dus commentaar is welkom (eventuele aanpassingen). Ik heb geprobeerd E/K/V op ongeveer 40/20/40 te houden. Groente heb ik nog niet toegevoegd omdat ik niet precies weet wanneer ik dit zou moeten nemen.

Bijlage hieronder:

Ps.
Denken jullie dat die bf van 18% ongeveer klopt?

Bijlagen

Commentaar?

Nou ik ben maar begonnen met het dieet, en ik ben al een kilo of 2 kwijt bestaande uit waarschijnlijk vocht. Ook heb ik een 3punts huidplooimeting gedaan en deze kwam uit op 13% vet, wat ik niet verwachtte. Het was echt moeilijk om huid vast te pakken bij borst, buik en bij benen al helemaal, het voelde zelfs niet heel prettig (ik heb het niet zelf gedaan). Misschien dat ik een erg dikke huid heb en/of veel vocht vasthoud.

Nou ik ben maar begonnen met het dieet, en ik ben al een kilo of 2 kwijt bestaande uit waarschijnlijk vocht. Ook heb ik een 3punts huidplooimeting gedaan en deze kwam uit op 13% vet, wat ik niet verwachtte. Het was echt moeilijk om huid vast te pakken bij borst, buik en bij benen al helemaal, het voelde zelfs niet heel prettig (ik heb het niet zelf gedaan). Misschien dat ik een erg dikke huid heb en/of veel vocht vasthoud.

Lijkt mij echt veel te weinig en bij jezelf meten is zo goed als onmogelijk.

Niettemin mooie vooruitgang voor de rest hoort! ;)

Nou, ik heb nu voor geruime tijd een cut gedaan, en ben bijna 10 kilo afgevallen! Hieronder een foto van het resultaat.

55nl84.jpg

Nice, ik zou toch nog effe doorgaan met je cut.

Goeie foto's en duidelijk verschil te zien! Nog even door cutten voor een nog betere definitie.

Toen ik de eerste foto's keek dacht ik wow flink gebulkt. Maar ziet er goed uit man ga nog even door met cutten! Echt mooi fysiek hou je dan over. (Heb je nu ook al btw)

netjes nu cutte :D

Terug
Naar boven