AndroidHealthClinic

revalidatie schema

Loe zei:
hmm ja hoe zat dat ook alweer, warmen stimuleert de doorbloeding, dit is denk ik beter bij ontsteking niet? koelen stokt juist de doorbloeding, bij n ontsteking veroorzaakt door bacterien mag je nooit n hotpack gebruike mer das neit t gevoel bij jou,
en bij n scheurtje zou ik idd niet stretche ;):P
Bij peesproblemen ondervinden de meesten dacht ik beter resultaat van ijs. Ik zelf ook. Gewoon af en toe afnemen en even de boel laten opwarmen (je bloed gaat net sneller stromen om dit te doen).

• Topic Starter Topic Starter
thanks jongens dus zou eens in de dag of week beetje ijs erop moeten leggen en verder doe ik nu zelf ook aan split en wil het wel veranderen omdat ik echt wil dat die spieren weer wat sterker worden en beter kan bewegen mijn split kun je vinden pag 1

Je kan er ook 3x per dag ijs op leggen, kijk even wat het beste helpt. Wel in een handdoek houden, maar weet je wel denk ik. :p

jah thanks voor de tip bro maar zou ik het beste 'savonds kunnen doen want ben fulltime aan het werk en gaat nogals moeilijk en zoals jullie aangeven met streken heb ik daarna alleen maar last dus streken laat ik voor wat het is zou deze tip 1a 2keer per dag gaan doen

Ma
rug
deadlifts 4x
barbell row 4x
t-bar-row 4x pannata machine
pulldowns 4x pannata machine

biceps
barbell curl 4x
alternate dumbbell curls 4x
hammer curls 4x
wo
Borst
chest press machine 4x
incline chest press machine 4x
pec deck 3x
dippen3x

tricep
dippen 4x
push down 4x
rope push down 4x
Vr
Squat
- Leg press
- Leg extension
- Leg curl of Stiff legged Deadlift
- Standing calf raises

Chrunches
- Cable chrunches
- Machine chrunches
- Hanging leg/knee raise.

dit moet hem weer een beetje worden dan
veel met de machines van pannata

nou in ieder geval, ik zal je mijn schema eens geven, ikzelf ben dr niet zo kapot van maar allé, tmoest van fysio,
dag 1:
push;
borst
- bench press
- pullover
- dumbbell fly's
Schouder
- military press
- side raise
- front raise
Triceps
- cable pull down
- french press

dag 2:
pull schema
Rug
- lat pully
- dead lift
- reverse fly
Biceps
- biceps curl
- met de kabels curle,
Benen
- squat
- leg extension
- leg curl

en dan dus alles 10 herhalingen, korte pauzes, goeie warming up:) train op maandag, woensdag en vrijdag
en nu moet ik rennen! om 16:00 uur gaat de fitness open, tijd voor dag 2 ;)

succes verder

pullover
- dumbbell fly's
military press
french press
reverse fly

raar dit zijn allemaal oefeningen die ik zelf ervaar als bles gevoelig
opdit moment bedoel ik he military press kan ik niet eens met een stang
french press heel licht,dumbbell fly's aan het einde knokt deze moet dus ook niet meer doen,pullovers al helemaal niet gebruikl ik men hele schouder gewricht mee raar jah dat jij deze oefeningen wel moet doen

ja de fysio geeft me idd oefeninge waarbij k die pezen train, waar de pijn in zit om deze pezen sterker te maken, kben nu ad 2e week bezig van dit schema, doet wel ffkes wat meer pijn, vaker last, maar niet heel veel ofzo, dus twordt allemaal weer wat sterker ... :D:D dat voelt fijn om te zegge na bijna n jaar blessureleed

snel afkloppe.. :rolleyes:

oke een jaar lang klote bro
ik vermijd de pijn omdat ik dan het gevoel heb dat het alleen maar erger wordt nu ik het vermijdt heb ik minder last en bovenhandse oefeningen kan ik bijna niet meer doen voel hem dan gewoon kraken mijn fysio zij dat het een botje is die dan het andere botje aanraakt en dat het geluid veroorzaakt en dat moet ik dus vermijden vnadaar geen bovenhandse oefenigen en 3 week terug was het wel veel erger dus het helpt wel denk ik maar jah wil het liever in 1 week kwijt

Terug
Naar boven