AndroidHealthClinic

Reverze 2013

Bezoekers in dit topic

Ik nu net thuis ! Degene met de DBB stickers, respect !

zoooooooo vet was het :D
 
/
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk thuis! Wat een feest!

Jij was dienlange toch?

Was eengoed feest, leuk jullie gezien te hebben!

Benieuwd naar de foto en respect voor die sticker :p
 
zelf gefilmd maarten?

Was idd fijn elkaar eens te zien :D

pfoeh wil nu al terug :(
 
Laatst bewerkt:
/
 
Laatst bewerkt:
Sorry jongens ik kan me echt niet meer herinneren welke naam bij welk gezicht hoort :o was veel te ****ed up

how come?

gabber.gif
 
:roflol:
 
Laatst bewerkt:
:roflol:

m'n dbb sticker liet los tegen t einde dus heb hem maar op de tieten van een wijf geplakt :(

had de myne tot thuis :p post die fto maar hard gainz, zette we er wel by wie wie was!
 
Draaide Radical nog een lekker setje?? Had hem wel graag horen draaien maar ik was H4L
 
vond het setje van radical redemption een van de betere van de avond

bas94 ga denk ik wel bassleader :D


Iemand een idee wat er was gebeurd in de doorgang tussen sport & lotto? Was afgesloten en heb gehoord dat er een meisje was overleden?
 
vond het setje van radical redemption een van de betere van de avond

bas94 ga denk ik wel bassleader :D


Iemand een idee wat er was gebeurd in de doorgang tussen sport & lotto? Was afgesloten en heb gehoord dat er een meisje was overleden?
geen idee, kan er wel niets van terugvinden op internet?
 
Vind er ook niets van op internet..

Ging van lotto naar sport, en in die doorgang lag een meisje op de grond vaag te wezen. Denk dat dr vriend ernaast zat en was aan het huilen, stonden hoop ehbo en security rond om iedereen zo snel mogelijk te laten doorlopen.. Wilde we kwartier later teruggaan van sport naar lotto was die doorgang met linten afgesloten en stond er security zodat er niemand doorkon. Heb toen gehoord van iemand die vlak bij me stond dat dat meisje was overleden, weet wel niet of dit zo werkelijk is..
 
Vind er ook niets van op internet..

Ging van lotto naar sport, en in die doorgang lag een meisje op de grond vaag te wezen. Denk dat dr vriend ernaast zat en was aan het huilen, stonden hoop ehbo en security rond om iedereen zo snel mogelijk te laten doorlopen.. Wilde we kwartier later teruggaan van sport naar lotto was die doorgang met linten afgesloten en stond er security zodat er niemand doorkon. Heb toen gehoord van iemand die vlak bij me stond dat dat meisje was overleden, weet wel niet of dit zo werkelijk is..

Wtf ... :eek:
 
Ging van lotto naar sport, en in die doorgang lag een meisje op de grond vaag te wezen. Denk dat dr vriend ernaast zat en was aan het huilen, stonden hoop ehbo en security rond om iedereen zo snel mogelijk te laten doorlopen.. Wilde we kwartier later teruggaan van sport naar lotto was die doorgang met linten afgesloten en stond er security zodat er niemand doorkon. Heb toen gehoord van iemand die vlak bij me stond dat dat meisje was overleden, weet wel niet of dit zo werkelijk is..

Sow, das niet best idd.

maar iedere keer dat ik bij reverze ben geweest, gaan zo'n verhalen daar de ronde :rolleyes:
 
WAT EEEEN FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST !!!!

vergeet allemaal jullie vitamientjes niet voor een snel herstel!

ik vond het zeer leuk om jullie eens te zien irl !

tot snel!
 
Back
Naar boven