AndroidHealthClinic

Reverze 2013

  • Topic starter Melonz
  • Startdatum
  • Reacties 684
  • Weergaven 22K
  • Volgers 18

Bezoekers in dit topic

Jij was dienlange toch?

Was eengoed feest, leuk jullie gezien te hebben!

Benieuwd naar de foto en respect voor die sticker :p

Ik was die lange ja, waren een aantal mensen flink naar de klote! Altijd leuk om te zien als je nuchter bent, volgens mij was ik de enigste nederlander tussen al die belgen haha.
Heb in het midden van de avond met iemand nog gechilld op de tribune en op het einde met iemand? Wie waren die ?
 
Er waren meer hollanders dan als je denkt hoor!:p
 
Heb het over de meet :p
Heb een foto, wel slechte kwaliteit omdat een wijf geen fatsoenlijke foto's kon maken. Weet niet of ik toestemming krijg om hem hier te plaatsen?
 
Ik was die lange ja, waren een aantal mensen flink naar de klote! Altijd leuk om te zien als je nuchter bent, volgens mij was ik de enigste nederlander tussen al die belgen haha.
Heb in het midden van de avond met iemand nog gechilld op de tribune en op het einde met iemand? Wie waren die ?

Dat was met mij int midden van de avond :D die op het einde weet ik niet ..
 
Ik was er ook =]

Ik liep met een wit boxeur tshirt, zonnebril & lichte broek.. Iemand me herkent?
Of was ik niet breed genoeg..
 
Sow, das niet best idd.

maar iedere keer dat ik bij reverze ben geweest, gaan zo'n verhalen daar de ronde :rolleyes:

Truedat, maar zal vast ernstig geweest zijn anders gaan ze die doorgang niet dichtgooien denk ik?

WAT EEEEN FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST !!!!

vergeet allemaal jullie vitamientjes niet voor een snel herstel!

ik vond het zeer leuk om jullie eens te zien irl !

tot snel!

Heb ik jou gezien? of was jij bij de meet van 6u15 toen jullie net weg waren? :D
 
Truedat, maar zal vast ernstig geweest zijn anders gaan ze die doorgang niet dichtgooien denk ik?



Heb ik jou gezien? of was jij bij de meet van 6u15 toen jullie net weg waren? :D

euhm ik had de stickers mee ik weet niet of ik jouw gezien heb ;D
 
.
 
Laatst bewerkt:
volgens mij deed rikkertt bukken.. :D
 
/
 
Laatst bewerkt:
Hier de mijne:

Wel slechte kwaliteit.

4lg1vb.jpg


---------- Post toegevoegd Sun 24 Feb 2013 om 17:35 ----------
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
.
 
Laatst bewerkt:
Hier is ie iets lichter bro's

hwcwa1.jpg
 
Back
Naar boven