Fitness Seller

Reverze 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lekker aan het event zelf afgezet worden en zekere terugreis om half 8.
 
Wie gaat er allemaal met de trein & hoelaat..?

Trein van overpelt -> antwerpen centraal.

Yep wij nemen ook deze trein, van neerpelt naar antwerpen centraal !

Ik zal eens goed rondkijken als ik er op zit :D
 
Wij gaan met een bus naar daar, ook geen locker nodig dus :D en lekker busritje terug. Betaal ik wel 15 euro voor :D

:fuu:

ik neem wel zo'n locker met vriend van me, gelijk m'n warme trui aan als ik buitenga :D
 
:nut:
 
Nog 20 dagen boys! :spaz:
 
Nog 20 dagen boys! :spaz:



keep-calm-and-start-the-countdown.png
 
Laatst bewerkt:
Ik kan ni wachten man :D

Had naar 1 iemand (weet al niet meer wie) in dit topic m'n nr gestuurd, nog mensen die het willen voor de meet?
 
Ik kan ni wachten man :D

Had naar 1 iemand (weet al niet meer wie) in dit topic m'n nr gestuurd, nog mensen die het willen voor de meet?

dat was naar mij :D
 
Gaan we gewoon nummer uitwisselen met 1 persoon die dan beetje de alphaleader van de alphas gaat zijn of iedereen gewoon nummer regelen?
 
Gaan we gewoon nummer uitwisselen met 1 persoon die dan beetje de alphaleader van de alphas gaat zijn of iedereen gewoon nummer regelen?

maakt mij niet uit, lijkt me idd wel handiger als we allemaal elkaars nummer hebben
 
Allemaal goed bro.

Trouwens prachtig al die mensen die nu nog hopeloos een ticket willen overkopen van iemand. :D
 
Allemaal goed bro.

Trouwens prachtig al die mensen die nu nog hopeloos een ticket willen overkopen van iemand. :D

idd, waarom zolang wachten voor een ticket te kopen vraag ik mij dan af...
 
En dan nog vertellen dat ze zóóóóó graag wilden gaan.. Nouja ik had m'n ticket begin december al :/
 
En dan nog vertellen dat ze zóóóóó graag wilden gaan.. Nouja ik had m'n ticket begin december al :/

ik had mijn ticket van de eerste dag van internet verkoop al :D
 
Back
Naar boven