Fitness Seller

Reverze 2013

geen vip voor mij, vind regular al duur genoeg en voor de extra dingen die je bij vip krijgt vind ik het echt niet waard, zit ook liever tussen het gewone volk... ja is idd best dat we hier op voorhand afspreken waar en wanneer we samenkomen, dan zal ik jullie texten als ik er ben

• Topic Starter Topic Starter
Vond die flashback van vorig jaar erg lekker, livesetje gehoord.
En nee geen vip, geen zin om 20 euro extra te betalen voor een verhoogje :p

Ik ga wrs ook niet drinken, of andere genotsmiddelen.

---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 19:58 ----------

Wie gaat er nog meer voor de RAW artists? adaro radical redemption, crypsis?

Zou graag wat RAW meepikken, maar ga met wat festival-noob matties dus die zullen hoogstwaarschijnlijk tweekaz en dergelijke willen zien. :p

ik hoop radical redemption & crypsis te gaan kijken, maar dat hangt ervanaf of die samenvallen met andere die ik wil zien (core gaat sowieso voor bij mij)

ik hoop radical redemption & crypsis te gaan kijken, maar dat hangt ervanaf of die samenvallen met andere die ik wil zien (core gaat sowieso voor bij mij)

crypsis zal ik zowiezo wel zien, radical redemption hoop ik beetje op dat de timetable goed valt
laatste uren zijn altijd het fijnst, als de meesten al uitgeput zijn en jij nog lekker kan gaan :D

LINE UP

Sportpaleis
Noisecontrollers / Coone / Frontliner / Brennan Heart / Psyko Punkz / D-Block & S-te-Fan / Ran-D Live / Isaac / Mark with a K / Crypsis Live / Korsakoff / Da Tweekaz / Darkraver / Hard Driver Live / Ruthless / Reverze Flashback / Dr. Rude / MC Villain

Lotto Arena
Adaro / Angerfist Live / B-Front / Code Black / Frequencerz Live / Noize Suppressor / Audiofreq Live / Endymion / Radical Redemption Live / Deepack / Josh & Wesz Live / Davoodi / Phuture Noize / Bestien / Demon Phunk Live / Def Toys / Akyra / Qrank / MC Chucky / MC DV8

crypsis zal ik zowiezo wel zien, radical redemption hoop ik beetje op dat de timetable goed valt
laatste uren zijn altijd het fijnst, als de meesten al uitgeput zijn en jij nog lekker kan gaan :D
bwoah,de echt laatste 2 uur van zo'n feest toch meestal goed uitgeput hoor :p zo vanaf 2 tot 5 vind ik het het leukste, iedereen volop energie, hard aan het feesten :p daarna zijn de meesten uitgeput en/of té wasted (drank/drugs).

.

Laatst bewerkt:
Oh god ik ga mij klein voelen tussen al die giants hier :D en zeker als 20 jarige haha !

Ik zou wachten op de timetable (hopelijk binnen 2 weken of minder !), en dan op een bepaald tijdstip ergens afspreken, lijkt me het meest voor de hand liggende :)

Zie er naar uit om jullie eens te ontmoeten ! (no homo)

Oh god ik ga mij klein voelen tussen al die giants hier :D en zeker als 20 jarige haha !

Ik zou wachten op de timetable (hopelijk binnen 2 weken of minder !), en dan op een bepaald tijdstip ergens afspreken, lijkt me het meest voor de hand liggende :)

Zie er naar uit om jullie eens te ontmoeten ! (no homo)

nee jonge, ik ben ook redelijk small dus ik denk hetzelfde :D

No bb'er hier :D

haha, 90% hier heeft wss maar een normaal figuur (inclusief mezelf) ipv allemaal 100kg zware beesten :p

.

Laatst bewerkt:
ben ook maar smal :(

achjaa we bedoelen het goed

We are united in our love for Hardstyle! That's all that matters!

Wait wut?

Wie gaat er allemaal met de trein & hoelaat..?

Trein van overpelt -> antwerpen centraal.

Terug
Naar boven