- Waardering
- 892
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 106kg
Ik zal herhalen wat ik al gezegd heb: niemand hoeft in de kudde te lopen en niemand hoeft in principe rekening te houden met critici of gemiddelden. Maar je kan je altijd verwachten aan kritiek als je heel sterk afwijkt, en dat moet je dus ook niet vreemd vinden.
Je post hier je recensie om anderen te helpen neem ik aan, dus is het ergens logisch dat anderen er op reageren of dat nu eens of oneens is.
Wat betreft kareltje heb ik nu bijv geleerd dat het genre hem sowieso al weinig aanspreekt (blockbuster). Dat helpt ook om te begrijpen waar zijn lage score vandaan komt.
ik sta open voor tegenkritiek, maar dan niet onder de vorm van "anderen hebben gezegd dat de film goed is", dan wil ik concrete redenen horen, vb waarom jij, de gemiddelde mens of een bepaald criticus het een goeie film vindt. En dat zag ik niet echt in je opmerking naar karel.

.
Ben het met Big-T eens. Inception was de beste film die ik gezien heb van de afgelopen jaren. Je kan deze film geen 6,5 raten imo (volgens imdb normen), of het nu je genre is of niet.
.