Fitness Seller

Review "The Cost of Redemption" - Ja mensen, ik heb m binnen:D

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Eindelijk heb ik m vandaag binnengekregen, de nieuwe video van Ronnie Coleman - The Cost of Redemption. Ik ben wel een van de eersten in Nederland denk ik, aangezien ik hem afgelopen donderdag had besteld toen ie was gereleased.

Veel mensen hebben er wel interesse naar, dus ik dacht dat ik even zo vriendelijk kon zijn om een beknopte recensie erover te schrijven.

3 uur en 16 minuten training en lifestyle. Je ziet 4 dagen in het leven van Ronnie Coleman. Het is gefilmd in augustus 2003, in de "offseason" dus. Je ziet al zijn maaltijden, waar ik behoorlijk van schrok aangezien dat er maar 4 per dag zijn... Ik neem dan aan dat we niet alle maaltijden te zien krijgen.

Als ontbijt neemt ie elke dag Quaker instant quick grits, soort van rijstepap lijkt t wel, en dan nog een aanzienlijke hoeveelheid vloeibare eiwitten die kant en klaar uit een pak komen. 60gr proteine is het zei Ronnie, wat die eiwitten hem geven. Die grits gaan de magnetron in, en die eiwitten doet ie in de pan, beetje scrambled eggs-achtig is het. Maar het ziet er uit als de vellen die op havermoutpap zitten gemengd met een emmertje snot als je het eindproduct ziet:p

De andere maaltijden zijn allemaal zo'n beetje hetzelfde:
- kip
- cornbread
- bonen
- mais

Niet echt al te smakelijk vind ik zelf, maarja hij eet het :p

Wat betreft de training, hij heeft de volgende split:

Dag 1:
Kuiten + Schouders
Cardio

Dag 2:

Benen
Cardio
Deep tissue massage

Dag 3:
Borst + Triceps + Buikspieren
Cardio

Dag 4:
Kuiten (thuis in zijn home gym)
Rug + Biceps

Een aantal van de gewichten die hij tilt:
- 72kg dumbbell presses voor schouders, 6 reps
- 360kg squat, 2 easy reps
- 1100kg leg presses, 8 reps
- 335kg barbell shrugs, 8 reps ofzo ook geloof ik
- 220kg bench presses, 6 reps
- 150kg ongeveer Front pulldowns, 6-8 reps ongeveer

Er zitten ook nog leuke quotes in, zoals:
- "anybody wanna be a bodybuilder, but nobody wanna lift no heavy-ass weights! but me!" - voordat ie 1100kg gaat leg pressen

- "gotta get bigger, they ain't big enough yet" - voordat ie een set machine curls doet voor biceps

Nou ja dit was wel zo'n beetje een heleboel dat ik erover kan vertellen. Ik raad hem iedereen aan, veel beter en leuker dan The Unbelievable, op de rugtraining na. Geen deadlifts of zware barbell rows helaas in de nieuwe...
Ook zijn lifestyle krijg je een beetje te zien, zijn huis en auto's, waaronder een Hummer.

Ik probeerde wat vidcaps te maken, maar dat kan niet met mijn dvdprogramma hier op de pc. Via de print screen knop lukte het helaas ook niet. Ik zoek nog wel een manier om het voor mekaar te krijgen een paar foto's te posten hiero.

En als laatste nog: koop die video!!!! het is elke cent waard!!!!

Thanx voor de review, "anybody wanna be a bodybuilder, but nobody wanna lift no heavy-ass weights! but me!" zei hij ook in The Unbelievable, wel lache idd.

• Topic Starter Topic Starter
Mars zei:
Thanx voor de review, "anybody wanna be a bodybuilder, but nobody wanna lift no heavy-ass weights! but me!" zei hij ook in The Unbelievable, wel lache idd.

Ja behalve dat "but me" erachter aan dan he:p

probeer eens met het programma hardcopy.(om screenshots op het internet te zetten)
kan je gratis downloaden op het internet

of doe hem op kazaa
of kopier hem gewoon en verkoop dvd online.

Laatst bewerkt door een moderator:
biceps_blitz zei:
Maar het ziet er uit als de vellen die op havermoutpap zitten gemengd met een emmertje snot als je het eindproduct ziet:p

hehehe en Ronny kennende eet hij het nog op alsof het kaviaar is ook.

Leuke review :thumb:

blitz, maat van me.. kunnen we het niet op een accoordje gooien dat je er ff een copy van maakt ? Bestel ik de volgende keer weer een dvdtje :D

Ja leuke review! thx. maar heb zelf geen dvd-speler meer in huis. Dus dat wordt een video of een divx! Altijd lachen om die brede gast bezig te zien, en ook dat accent van hem :D

Ja ik kan m wel laten branden. Maar ik doe t uitsluitend via de post als jullie t willen kopen.

Over de prijs moet ik nog ff kijken. Stuur maar een PM met je naam en email adres als je interesse hebt in de video.

Leuke review BB, denk dat ik em ook ga halen.

Kijk alleen uit met het verhandelen hier vd dvd, volgens de regels mag dat nml niet.

Schrijf er ook bij dat hij ook neck pulldowns doet, voor degenen die altijd zeuren over het feit dat oefeningen achter de nek zo slecht zijn en je perse moet vermijden...

bestoldschool zei:
Schrijf er ook bij dat hij ook neck pulldowns doet, voor degenen die altijd zeuren over het feit dat oefeningen achter de nek zo slecht zijn en je perse moet vermijden...

oh oh oh. Hij doet neck pulldowns!
Maar nog vind ik t een waardeloze oefening:p
Hij doet ook seated cable rows, wat ik ook een k*toefening vind. De hele rugtraining op deze dvd is gewoon k*t.
Deadlifts en barbell rows horen erbij!!!

Persoonlijk vind ik het wel lekker die nek pulldown. Echt een oefening waarvan je echt voelt dat je nek helemaal aanspant en uitgerekt wordt.

Maarja er zijn zat alternatieven :)

Ja zijn rug training is k*t, vandaar die ienie mienie rug...
Zoals Moen al zei: in zijn vorige video deed hij training A en nu doet hij training B, het schijnt te werken (op zijn rug na dan...)

Elke week deadliften en bent over rows is ook niet alles...

wanneer zal die film in NL verkrijgbaar zijn?

biceps_blitz zei:
3 uur en 16 minuten training en lifestyle. Je ziet 4 dagen in het leven van Ronnie Coleman. Het is gefilmd in augustus 2003, in de "offseason" dus. Je ziet al zijn maaltijden, waar ik behoorlijk van schrok aangezien dat er maar 4 per dag zijn... Ik neem dan aan dat we niet alle maaltijden te zien krijgen.

nogal logisch. als je $1000 per week betaald voor Chad's advies dan ga je dat niet op een videoband ff bekend maken wat je dieet dan wel precies is :D

Ennuh, augustus 2003 off-season? Volgens mij is de O. in october dus dan is augustus niet echt off-season volgens mij.
Kan het ook fout hebben natuurlijk.

bestoldschool zei:
Ja zijn rug training is k*t, vandaar die ienie mienie rug...
Zoals Moen al zei: in zijn vorige video deed hij training A en nu doet hij training B, het schijnt te werken (op zijn rug na dan...)

Elke week deadliften en bent over rows is ook niet alles...

Meer omdat hij beweerde dag in dag uit voor jaren al exact dezelfde oefeningne te doen. Wel verbazend dan. Hij zei in the unbelievable meen ik elke rug training dead's en rows te doen..

soulreaver zei:
Meer omdat hij beweerde dag in dag uit voor jaren al exact dezelfde oefeningne te doen. Wel verbazend dan. Hij zei in the unbelievable meen ik elke rug training dead's en rows te doen..
idd dat klopt maar ik heb zo mijn twijfels over de zuivere waardheid van deze film is toch een vertekend beeld in mijn ogen...

Hij doet ook al jaar in en jaar uit hetzelfde maar hij heeft A en B workouts voor alles en hij doet ook alles 2x per week

Terug
Naar boven