Eindelijk heb ik m vandaag binnengekregen, de nieuwe video van Ronnie Coleman - The Cost of Redemption. Ik ben wel een van de eersten in Nederland denk ik, aangezien ik hem afgelopen donderdag had besteld toen ie was gereleased.
Veel mensen hebben er wel interesse naar, dus ik dacht dat ik even zo vriendelijk kon zijn om een beknopte recensie erover te schrijven.
3 uur en 16 minuten training en lifestyle. Je ziet 4 dagen in het leven van Ronnie Coleman. Het is gefilmd in augustus 2003, in de "offseason" dus. Je ziet al zijn maaltijden, waar ik behoorlijk van schrok aangezien dat er maar 4 per dag zijn... Ik neem dan aan dat we niet alle maaltijden te zien krijgen.
Als ontbijt neemt ie elke dag Quaker instant quick grits, soort van rijstepap lijkt t wel, en dan nog een aanzienlijke hoeveelheid vloeibare eiwitten die kant en klaar uit een pak komen. 60gr proteine is het zei Ronnie, wat die eiwitten hem geven. Die grits gaan de magnetron in, en die eiwitten doet ie in de pan, beetje scrambled eggs-achtig is het. Maar het ziet er uit als de vellen die op havermoutpap zitten gemengd met een emmertje snot als je het eindproduct ziet
De andere maaltijden zijn allemaal zo'n beetje hetzelfde:
- kip
- cornbread
- bonen
- mais
Niet echt al te smakelijk vind ik zelf, maarja hij eet het
Wat betreft de training, hij heeft de volgende split:
Dag 1:
Kuiten + Schouders
Cardio
Dag 2:
Benen
Cardio
Deep tissue massage
Dag 3:
Borst + Triceps + Buikspieren
Cardio
Dag 4:
Kuiten (thuis in zijn home gym)
Rug + Biceps
Een aantal van de gewichten die hij tilt:
- 72kg dumbbell presses voor schouders, 6 reps
- 360kg squat, 2 easy reps
- 1100kg leg presses, 8 reps
- 335kg barbell shrugs, 8 reps ofzo ook geloof ik
- 220kg bench presses, 6 reps
- 150kg ongeveer Front pulldowns, 6-8 reps ongeveer
Er zitten ook nog leuke quotes in, zoals:
- "anybody wanna be a bodybuilder, but nobody wanna lift no heavy-ass weights! but me!" - voordat ie 1100kg gaat leg pressen
- "gotta get bigger, they ain't big enough yet" - voordat ie een set machine curls doet voor biceps
Nou ja dit was wel zo'n beetje een heleboel dat ik erover kan vertellen. Ik raad hem iedereen aan, veel beter en leuker dan The Unbelievable, op de rugtraining na. Geen deadlifts of zware barbell rows helaas in de nieuwe...
Ook zijn lifestyle krijg je een beetje te zien, zijn huis en auto's, waaronder een Hummer.
Ik probeerde wat vidcaps te maken, maar dat kan niet met mijn dvdprogramma hier op de pc. Via de print screen knop lukte het helaas ook niet. Ik zoek nog wel een manier om het voor mekaar te krijgen een paar foto's te posten hiero.
En als laatste nog: koop die video!!!! het is elke cent waard!!!!
Veel mensen hebben er wel interesse naar, dus ik dacht dat ik even zo vriendelijk kon zijn om een beknopte recensie erover te schrijven.
3 uur en 16 minuten training en lifestyle. Je ziet 4 dagen in het leven van Ronnie Coleman. Het is gefilmd in augustus 2003, in de "offseason" dus. Je ziet al zijn maaltijden, waar ik behoorlijk van schrok aangezien dat er maar 4 per dag zijn... Ik neem dan aan dat we niet alle maaltijden te zien krijgen.
Als ontbijt neemt ie elke dag Quaker instant quick grits, soort van rijstepap lijkt t wel, en dan nog een aanzienlijke hoeveelheid vloeibare eiwitten die kant en klaar uit een pak komen. 60gr proteine is het zei Ronnie, wat die eiwitten hem geven. Die grits gaan de magnetron in, en die eiwitten doet ie in de pan, beetje scrambled eggs-achtig is het. Maar het ziet er uit als de vellen die op havermoutpap zitten gemengd met een emmertje snot als je het eindproduct ziet

De andere maaltijden zijn allemaal zo'n beetje hetzelfde:
- kip
- cornbread
- bonen
- mais
Niet echt al te smakelijk vind ik zelf, maarja hij eet het

Wat betreft de training, hij heeft de volgende split:
Dag 1:
Kuiten + Schouders
Cardio
Dag 2:
Benen
Cardio
Deep tissue massage
Dag 3:
Borst + Triceps + Buikspieren
Cardio
Dag 4:
Kuiten (thuis in zijn home gym)
Rug + Biceps
Een aantal van de gewichten die hij tilt:
- 72kg dumbbell presses voor schouders, 6 reps
- 360kg squat, 2 easy reps
- 1100kg leg presses, 8 reps
- 335kg barbell shrugs, 8 reps ofzo ook geloof ik
- 220kg bench presses, 6 reps
- 150kg ongeveer Front pulldowns, 6-8 reps ongeveer
Er zitten ook nog leuke quotes in, zoals:
- "anybody wanna be a bodybuilder, but nobody wanna lift no heavy-ass weights! but me!" - voordat ie 1100kg gaat leg pressen
- "gotta get bigger, they ain't big enough yet" - voordat ie een set machine curls doet voor biceps
Nou ja dit was wel zo'n beetje een heleboel dat ik erover kan vertellen. Ik raad hem iedereen aan, veel beter en leuker dan The Unbelievable, op de rugtraining na. Geen deadlifts of zware barbell rows helaas in de nieuwe...
Ook zijn lifestyle krijg je een beetje te zien, zijn huis en auto's, waaronder een Hummer.
Ik probeerde wat vidcaps te maken, maar dat kan niet met mijn dvdprogramma hier op de pc. Via de print screen knop lukte het helaas ook niet. Ik zoek nog wel een manier om het voor mekaar te krijgen een paar foto's te posten hiero.
En als laatste nog: koop die video!!!! het is elke cent waard!!!!