MuscleMeat

Review "The Cost of Redemption" - Ja mensen, ik heb m binnen:D

TOTAL WORKOUT
By Ronnie Coleman, Four-Time Mr. Olympia

EXERCISE SETS REPS
DAY 1
BACK
Deadlifts 4 6-12
Barbell rows 4 10-12
T-bar rows 4 10-12
One-arm dumbbell rows 4 10-12
BICEPS
Barbell curls 4 12
Seated alternate dumbbell curls 4 12
Cambered-bar preacher curls 4 12
Standing cable curls 4 12
SHOULDERS
Military presses 4 10-12
Seated dumbbell presses superset with 4 12
Front dumbbell raises 4 12
DAY 2
LEGS
Squats 5-6 12
Leg presses 4 12
Parking-lot lunges 2 100 yards
Stiff-leg deadlifts 4 12
Seated leg curls 4 12
Donkey raises 4 12
Seated raises 4 12
DAY 3
CHEST
Flat bench presses 5 12
Incline barbell presses 3 12
Flat dumbbell presses 4 12
Flat flyes 4 12
TRICEPS
Seated cambered-bar French curls 3 12-15
Seated dumbbell extensions 4 12-15
Close-grip bench presses 4 12-15

EXERCISE SETS REPS
DAY 4
BACK
Barbell rows 5 10-12
Pulley rows 4 10-12
Machine pulldowns 3 10-12
Front pulldowns 3 10-12
BICEPS
Incline alternate dumbbell curls 4 12
Machine curls superset with
Barbell curls 4 12
Standing cable curls 4 12
SHOULDERS
Seated dumbbell presses 4 12
Front dumbbell raises (drop sets) 3 8-25
Machine presses (drop sets) 3 8-25
DAY 5
LEGS
Leg extensions 4 30
Front squats 4 12-15
Hack squats 4 12
Standing leg curls 4 12-15
Lying leg curls 4 12-15
Donkey raises 4 12
Seated raises 4 12
DAY 6
CHEST
Incline dumbbell presses 4 12
Decline barbell presses 4 12
Incline flyes 4 12
Decline dumbbell presses 4 12
TRICEPS
Lying cambered-bar extensions 4 12-15
Machine dips 4 12-15
Seated cambered-bar French curls 4 12-15

• Topic Starter Topic Starter
@ Moen: Dat van die A en B workout lijkt me meer van die onzin wat in de Flex staat... :rolleyes:
Ik denk dat ie gewoon elke keer andere oefeningen doet, en zich niet zo strak aan een schemaatje houd. Want als dat zo zou zijn, zou ie zijn schema geheel omgegooid hebben, want dan klopt t niet als ik zo de video bekijk.
De rest van de training is wel ultra hardcore, en ik denk niet dat ronnie in de B workout lekker alleen maar kabel bullshit doet.

@BOS: Niet zo sarcastisch he maatje ;) Je denkt ook alles te weten he ???
Die opmerking slaat helemaal nergens op, want er zijn een heleboel profs die echt crap trainen en toch meedraaien op de Olympia. Kijk maar naar de video van Kevin Levrone bijvoorbeeld. Die gozer doet geen squats, geen deadlifts, geen barbell rows etc.
Ik weet wel zeker dat Ronnie de beste is omdat ie zo hardcore traint met zware basics. Daar staat ie ook om bekend! Maybe had ie even zin in een rustigere training omdat ie maybe last had.
In de video had ie nog een deep tissue massage gekregen, en die vrouw had t erover dat ie vooral last heeft van zijn ene schouder en zijn onderrug. Maybe heeft ie er daarom voor gekozen om een keertje rustig aan te doen voor de rug en alleen Front pulldowns, neck pulldowns, seated cable rows en pullovers te doen. Kan toch?

@Patrick: haha ja dat zou best wel eens kunnen idd ;)
Maar zo wetenschappelijk vind ik t niet dat ie echt een voedingsadviseur nodig heeft ervoor.
Het is ook grappig trouwens dat Ronnie een kistje met 15 vakjes ofzo heeft met verschillende pilletjes. Daar pakt ie er dan bij t ontbijt een paar uit elke dag:p
Hij beweert dat t allemaal vitamientjes en mineralen zijn zoals chroom en calcium en al die zooi. :rolleyes:
Zou grappig zijn als ze een keer lieten zien hoe ie zichzelf volspuit, maarja dan wil de politie hem denk ik wel graag even ontmoeten als ie dat zou doen ofcourse

biceps_blitz zei:
Kevin Levrone bijvoorbeeld. Die gozer doet geen squats, geen deadlifts, geen barbell rows etc.

Ik haat Kevin Levrone, die gast doet maandenlang niks aan BB om een beetje met zijn bandje muziek te maken en begint dan weer te trainen en staat in no time weer in topvorm op de planken te staan. grrrr

hehehe idd:p

biceps_blitz @Patrick: haha ja dat zou best wel eens kunnen idd ;) Maar zo wetenschappelijk vind ik t niet dat ie echt een voedingsadviseur nodig heeft ervoor. Het is ook grappig trouwens dat Ronnie een kistje met 15 vakjes ofzo heeft met verschillende pilletjes. Daar pakt ie er dan bij t ontbijt een paar uit elke dag:p Hij beweert dat t allemaal vitamientjes en mineralen zijn zoals chroom en calcium en al die zooi. :rolleyes: Zou grappig zijn als ze een keer lieten zien hoe ie zichzelf volspuit zei:
Ik heb de film niet gezien. Maar ik geloof je best, uiteraard zal hij veel spullen gebruiken. Maar dr zitten ook veel vitaminen/mineralen tussen hoor. Ga maar eens na hoeveel tabsa je zelf al soms slikt aan vit/min.

Maar goed wat ik wel weet is dat Chad nicholls het verschil kan betekenen tussen een 1e en een 2e plaats op de O.
Voor jou ziet het er miss niet wetenschappelijk uit, maar geloof me dat er veel tijd en moeite in zit om het perfecte dieet voor R.Coleman te vinden en samen te stellen.

jaja zeker, op zijn niveau moet je toch op je best zijn wil je winnen. Sleutelen aan zijn dieet scheelt dan een hoop idd.

hoeveel vraag je voor een kopie biceps?

en zit er veel geschreeuw in?:D lightweight!!

Ik heb de film niet gezien. Maar ik geloof je best, uiteraard zal hij veel spullen gebruiken. Maar dr zitten ook veel vitaminen/mineralen tussen hoor. Ga maar eens na hoeveel tabsa je zelf al soms slikt aan vit/min.

Maar goed wat ik wel weet is dat Chad nicholls het verschil kan betekenen tussen een 1e en een 2e plaats op de O.
Voor jou ziet het er miss niet wetenschappelijk uit, maar geloof me dat er veel tijd en moeite in zit om het perfecte dieet voor R.Coleman te vinden en samen te stellen.

Supplementation has changed drastically for me. My Iso-Fuse shakes have increased in size and frequency and I have begun taking my T2’s twice daily. On top of that, Chad has given me a long list of vitamins and minerals that I was not aware of. Apparently this combination could be making all the difference in the world.

Dit is van een client van hem, hij schrijft dus aan al zijn clienten zo'n grote vitamine lijst voor...toch eens die geheimen te weten zien te komen want het moet toch wel werken :D

echt crap trainen en toch meedraaien op de Olympia. Kijk maar naar de video van Kevin Levrone bijvoorbeeld. Die gozer doet geen squats, geen deadlifts, geen barbell rows etc.

Hij traint ze wel maar die zie je niet op de video,ze laten niet alles zien.
Bijv op M3 traint die ook niet z'n triceps, maar op de video van battle for the olympia 1998 wel.

Hij doet pushdowns in M3

Levrone gaat ook een nieuwe dvd maken: Levrone: Return of the Monster.

Van zn site:

"After taking the entire year off for the first in his bodybuilding career expect the return of Kevin Levrone to better than ever at the 2004 Mr. Olympia. With the opening of his second gym in Maryland underway, Levrone fans can expect BIG things from Kevin this year. With renewed dedication and spirit, Kevin is going into the 2004 Olympia with one goal: TO WIN!

After tinkering with some new ideas for the past few years about retaining size and shape while acheiving the shredded needed to win, Kevin has decided he is going back to basics - the heavy training and brutal workouts that produced the Levron of the early 90's. When Kevin burst onto the pro bodybuilding scene in 1992, he shocked fans and fellow pro's with a monstrous degree of overpowering muscular development in his arms, shoulders, back and legs. After a back injury in 1999 limited his training style to lighter workouts and more focus on conditioning, Kevin not only suffered in the eyes of the judges, but in the eyes of many hardcore fans who missed the SICKNESS of MUSCLE that was Kevin Levrone circa 1992-1995.

A recent visit to his Orthopedic Surgeon after six months of rest confirmed that the injury is 100% healed and that Kevin can resume heavy lifting and squatting for the first time in many years. For those who thought that Kevin's lifts in his highly proclaimed video "Maryland Muscle Machine" were outrageous (100 lbs curls, 495 bench), be forewarned: YOU AINT SEEN NOTHIN' YET! According to Kevin, "That stuff in M3 was a joke. I used to bench 585 for triples and squat 755 for reps back in the day. With the okay from my doctor, fans should expect to see something special this October. Think Markus Ruhl meets Shawn Ray as far as the best combination of size and shape".

And for fans who were blown away by M3: Maryland Muscle Machine expect an INCREDIBLE NEW VIDEO tentatively entitled: "Levrone: Return of the Monster" featuring appearances by NFL stars Ray Lewis and Justin McCareins, music by today's top artists, and feats of muscle and strength NEVER BEEN SEEN BEFORE."

biceps_blitz zei:
Zou grappig zijn als ze een keer lieten zien hoe ie zichzelf volspuit, maarja dan wil de politie hem denk ik wel graag even ontmoeten als ie dat zou doen ofcourse

Denk niet dat zijn collega's zo snel bij hem op de stoep staan ;)

biceps_blitz zei:
@BOS: Niet zo sarcastisch he maatje ;) Je denkt ook alles te weten he ???
Die opmerking slaat helemaal nergens op, want er zijn een heleboel profs die echt crap trainen en toch meedraaien op de Olympia. Kijk maar naar de video van Kevin Levrone bijvoorbeeld. Die gozer doet geen squats, geen deadlifts, geen barbell rows etc.
Wat is je punt?

biceps_blitz zei:
Ik weet wel zeker dat Ronnie de beste is omdat ie zo hardcore traint met zware basics. Daar staat ie ook om bekend! Maybe had ie even zin in een rustigere training omdat ie maybe last had.
In de video had ie nog een deep tissue massage gekregen, en die vrouw had t erover dat ie vooral last heeft van zijn ene schouder en zijn onderrug. Maybe heeft ie er daarom voor gekozen om een keertje rustig aan te doen voor de rug en alleen Front pulldowns, neck pulldowns, seated cable rows en pullovers te doen. Kan toch?
Ronnie kent geen rustige dagen en vooral niet als er een videocamera voor zijn neus staat!!

biceps_blitz zei:
@Patrick: haha ja dat zou best wel eens kunnen idd ;)
Maar zo wetenschappelijk vind ik t niet dat ie echt een voedingsadviseur nodig heeft ervoor.
Ik denk dat het een stuk wetenschappelijker wordt als je dat gewicht hebt en die hoeveelheden GH, slin, AS, t3 etc gebruikt en toch weer op de 1e plaats wilt beeindigen met dat kleine beetje extra over de rest (of zoals afgelopen jaar, veel extra) die ook toegang heeft tot die voedingsmiddelen en chemicalien

RedDragon zei:
Levrone gaat ook een nieuwe dvd maken: Levrone: Return of the Monster.

Gruwelijk! M3 was al de bom! En Full Blown ook mooi met het bezoeken van die arme kinders. Hmmm, dat worden warme decembermaanden :cool:

@BOS: mijn punt is dat je zeikt...

biceps_blitz zei:
oh oh oh. Hij doet neck pulldowns!
Maar nog vind ik t een waardeloze oefening:p
Hij doet ook seated cable rows, wat ik ook een k*toefening vind. De hele rugtraining op deze dvd is gewoon k*t.
Deadlifts en barbell rows horen erbij!!!
Wie zeikt??? :rolleyes:

nee jij zeikt omdat je de hele tijd de smartass probeert uit te hangen

Oh ja dan ben ik inderdaad een zeikerd :rolleyes:

bestoldschool zei:
Oh ja dan ben ik inderdaad een zeikerd :rolleyes:

Ach god, haal de van Dale erbij. Kijk ff wat t woordenboek zegt over "zeikerd"... Mierenneuker, ik laat t hierbij in ieder geval

Eh BOS check je PM! :D Even wat anders! :P

Terug
Naar boven