Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
verschilt enorm van persoon tot persoon.
Crack vind ik prima spul, train er heerlijk op
Veel mensen zijn helemaal weg van superpump250, doet bij mij geen ruk, zelfde voor de Dorian Yates bagger, smerig goedje en doet bij mij niets..
Vond het opzich wel goed, niet echt opge****ed ofzo, maar merkte wel dat ik veel langer door kon, had gewoon zin in nog een setje toen ik mijn schema had afgewerkt.
ik ben van plan om de eerste keer online te bestellen ...
Normaal haal ik m'n spullen via via maar de prijzen swingen dan ook het dak uit !
Dus bij deze zou ik graag ( net zoals hier al 10000 keer gevraagd is ) PM krijgen met BETROUWBARE site(s) !
Heb er denk ik 1 gevonden maar ik wil eerst die naam een paar keer terug zien komen bij PM en dan pas ga ik over tot de afhandeling .
Geprobeerd..werkt niet bij mij..ik vraag me trouwens af wat je netto overhoud aan dit soort no booster supplementen. Heeft iemand daar toevallig meer info over.. zijn daar al studies naar gedaan oid?