Fitness Seller

Ric Jansen = Erik Fankhouser

Bezoekers in dit topic

Hoe lang is hij? Meestal zijn het van die mini-mannetjes die van die enorme ballonkuiten hebben.

Klopt ja. Lange mensen zijn vaak benadeeld met kuiten.
 
kk bruut die tuinslang gek, alleen jmmr dat hij dan ook niet terugkomt in zijn rechter schouder/arm. Dat soort aderen laten je ook gelijk geloven dat iemand groot is :D
 
Op de eerste foto lijken zijn kuiten echt gesoept, maar op de anderen is duidelijk dat dat niet het geval is. Vind die kerel echt een prachtige fysiek heeft.
 
Klopt ja. Lange mensen zijn vaak benadeeld met kuiten.

Zou ik niet zeggen, tis gewoon zo dat alles op een kleinere veel groter lijkt want ik zie ook voldoende langere gasten met wel goede kuiten en evenzeer kleinere met slechte kuiten
 
zo een kuiten heb ik ook die smalle he
 
Die kuiten :eek:

En wat ie doet .. hij heeft die kuiten uit de tijd "at the time i wass playing football"
 
ik heb beetje dat topic doorgelezen en blijkt dat ie ze kuiten niet eens traint :eek: nu weet ik het zeker kuiten zijn genetisch!
 
[Link niet meer beschikbaar]
Dit is dan weer het andere uiterste :)

idd lijkt net alsof ie elk moment ze benen kan breken met die kuitjes en zo bovenlichaam erop
 
Heb je ielja strik d'r kuiten wel eens gezien? Die traint ze nooit!!
 
Heb je ielja strik d'r kuiten wel eens gezien? Die traint ze nooit!!



nouja goed ik zou veel trotser zijn als je zulke kuiten heb bekregen door ze jarenlang keihard te trainen maargoed de vraag is of je van kleine kuiten welke grote kuiten kunt maken aangezien het ontzettend genetisch bepaald blijkt te zijn.
 
Die kuiten lijken bijna net zo dik als zijn quads!
omg net zijn filmpje gezien, die calves zijn 60 cm gewoon!
 
Laatst bewerkt:
Monster calves...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hij moet juist z'n kuiten trainen, kijken hoe ver z'n groeipotentieel is om zo 's werelds grootste kuiten te krijgen:D
 
Back
Naar boven