XXL Nutrition

rice&protein (bodylab)

paashaas18

Novice
Waardering
0
Hoi,

Ik heb erg veel interesse in dit product.. ben momenteel bezig met een clean bulk en dit lijkt mij een zeer goed supplement voor erbij.
wat vinden jullie ervan??

Gr

Linkje naar het desbetreffende product ?

Linkje naar het desbetreffende product ?

http://bodylab.nl/

Staat al een link naar dit product op de voorpagina.

Het product zelf ziet er best goed uit maar als je 33 euro moet betalen voor 20x een shake van rijst en kip dan denk ik dat je het beter zelf kan kopen en koken. Als maaltijdvervanger op momenten dat je echt niet kan koken of iets vers kan bereiden is het handig maar anders zou ik lekker voor vers gaan.

Een vaste maaltijd is toch ook veel lekkerder na je training?

Laatst bewerkt:
waarom zou je ign 32euro betalen voor 2500gr zilvervliesrijst?

Ik heb het gister binnen gehad.. had de chocolade besteld

Spul is echt heel goed te zuipen.. vooral met melk..

Ik heb het gister binnen gehad.. had de chocolade besteld

Spul is echt heel goed te zuipen.. vooral met melk..

Handig voor momenten als je door je werk of school oid geen echte maaltijd kan nuttigen, maar anders zou ik gewoon koken.

Heb hem net even goed beken, er zit naast de zilvervliesrijst ook nog 36% eiwit in. Dit is afkomstig van 6 verschillende eiwitbronnen. Met gratis verzending erbij is dat niet slecht geprijsd. Ik ga het in januari eens proberen om in de eerste 3 maanden wat extra kg's te pakken.

het is rijst+eiwitten.
Per pot van 32 € heb je 33 porties ongeveer, komt overeen met 1€ per maaltijd.
Eerlijk is eerlijk, maar voor dat geld kan je het zelf niet maken.

ja inderdaad..

of je moet toevalig een prive rijstveld hbb groeien in je achtertuin..

het is rijst+eiwitten.
Per pot van 32 € heb je 33 porties ongeveer, komt overeen met 1€ per maaltijd.
Eerlijk is eerlijk, maar voor dat geld kan je het zelf niet maken.

die rijst wel ja maar die proteini wrs niet:p alhoewel.

als je 100 gram ongekookte rijst pakt en 6 eitjes kan je mss odner de 1€ blijven:p maarjah hier zijnt 6 soorten eiwit dus een echte vergelijking ist niet

ja dat zoizo..

Nouja.. dan nog maar even naar Charlie the Unicorn kijken.. shakertje wegbeuken en gaan

:p..

Lijkt me een handige mrp.

Charlie!! ^^

Lijkt mij ook wel een intressant product dit.:D

Moet je naast dit ook nog extra whey nemen? aangezien er maar 36gr per 100gram in zit (zie voedingswaarde)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ga m denk inzetten op 90 gr per shake, dan zit ik rond de 30gr eiwit voor een tussenmaaltijd en kom ik uit met koolhydraten. Als vet% te snel stijgt dan minder ik de dosering en doe ik er wat extra whey bij.

Dat spul lost voor geen meter op, heb net een shake gemaakt 3 maatschepjes. ik schut me helemaal gaar maar er blijven gewoon resten onderin me shakebeker zitten. Meer mensen hier last van? Ik heb trouwens de chocolade variant

Het gaat natuurlijk om het gemak van het product he:rolleyes:.

Nog daargelaten dat een rijst met kip (je weet wel koolhydraten en eiwitten) maaltijd aanzienlijk duurder is, kost het veel tijd om te maken en om te nuttigen.
Dat is allemaal natuurlijk niet zo erg als je werkloos bent, maar de mensen met een carrière hebben hier geen tijd voor.
Daar komt nog eens bij dat je op je werk erg vreemd wordt aangekeken als je telkens met je bakje rijst met kip aankomt.

Als dit een kwalitatieve vervanger is voor een solide maaltijd, ga ik iig zeker bestellen...

Dat spul lost voor geen meter op, heb net een shake gemaakt 3 maatschepjes. ik schut me helemaal gaar maar er blijven gewoon resten onderin me shakebeker zitten. Meer mensen hier last van? Ik heb trouwens de chocolade variant

Al geroerd met een vork?

Terug
Naar boven