AndroidHealthClinic

rice&protein (bodylab)

Lijkt me ook wel wat. Maar kun je niet beter gewoon proteinepoeder en zilvervliest rijst in een blender mikken? Zilvervliesrijst kost een paar cent per kg dan lijkt me dit idd wel erg duur. Als het geld geen probleem is lijkt het me wel een uitkomst....

Ik ben halverwege de eerste (en laatste) emmer die ik besteld heb. Het spul lost gewoon waardeloos slecht op. Je blijft gewoon een lading poeder proeven. Bij bereiding in een shakebeker, en ook met een staafmixer zelfs. Het laatste is wel beter dan een kwartier shaken, en een blender vast ook, maar die zeul ik niet altijd met me mee.

Het enige waar ik het nu nog voor gebruik is door de brinta met melk heen 's ochtends

Ik heb de indruk dat veel mensen niet eens weten hoe je een shakebeker hoort te gebruiken. Dat roostertje erin mag je meteen weggooien, zinloze uitvinding. Vervolgens eerst het poeder erin, snel melk of water erin gieten (afmeten in aparte maatbeker) zo snel mogelijk dichtschroeven, volledig ondersteboven houden en hard schudden tot de bodem schoon is en er geen stukken meer over blijven. Vervolgens opnieuw zo snel mogelijk opdrinken, en bij pauze van meer dan 20 sec nog even naschudden voor het drinken.

In deze shake zitten idd wat kleine korreltjes van de rijst, wat ook normaal is, maar als je de instructies hierboven volgt dan heb je daar niet veel last van.

Review: http://forum.dutchbodybuilding.com/...-rice-and-protein-bodylab-230842/#post4492868

ik ga dit ook eens bestellen erg handig voor als je het erg druk hebt.

Ik moet deze shit ook hebben.
Ik heb soms geen tijd om om 15:00 smiddags op me werk goed te kunnen eten; 15min pauze; stauwen met brood (terwijl ik liever rijst eet, maar dat helemaal veel tijd kost)

Daarom lijkt me dit erg handig. Gewoon 75gram in een shakebeker en net voor het opdrinken kap ik er 400ml water bij.

Ik moet deze shit ook hebben.
Ik heb soms geen tijd om om 15:00 smiddags op me werk goed te kunnen eten; 15min pauze; stauwen met brood (terwijl ik liever rijst eet, maar dat helemaal veel tijd kost)

Daarom lijkt me dit erg handig. Gewoon 75gram in een shakebeker en net voor het opdrinken kap ik er 400ml water bij.

Dat kan inderdaad goed ja:D het vult in ieder geval goed

lol dat spul lost prima op ik heb weer 2 emmertjes besteld van dit topproduct.
Gewoon zoals T zegt dan is er niks aan de hand.

echt goede shizzle die rice and protein!

Dat zal vast wel weer het geval zijn ja...

In mijn ogen is dit het innovatiefste supplement sinds jaren!

Waarom?

Tegenwoordig zie je alleen maar nieuwe producten met allerlei exotische ingrediënten waarvan niemand zeker weet wat en/of het wat doet en wat de gevaren zijn op lange termijn...
Ik ben er zeker van dat in een hoop van de bekende US supplementen stoffen zitten die zeker niet goed voor je zijn... Iemand die een beetje op de hoogte is van de wetgeving omtrent supplementen in de US, zal dit zeker kunnen beamen. In de US mag alles in een supplement gepropt worden, totdat bewezen is dat een stof schadelijk is. Om de gevaren te verbloemen staat overal "property blend" achterop op de verpakking + een hoop chemische structuur namen, zodat niemand weet wat en hoeveel er in het supplement zitten...

Een weightgainer met zilvervliesrijst en hoogwaardige eiwitten is gewoon een hoogwaardig basis supplement en doet gewoon wat het moet doen, plus het gemak dat je een solide maaltijden binnen enkele minuten kan nuttigen en overal mee kan nemen.:cool:

Laatst bewerkt:
Is het verstandig dit te gebruiken tijdens de cut?

Ok, bedankt!!

Hoeveel raad je dan aan tijdens de cut. Is de verhouding E/K/V goed als deze 50/35/15 bedraagt? Of toch beter wat hoger in Koolhydraten?

Zit momenteel op 2074kcal tijdens de cut (stats 80kg 179cm en BF 23,5%)

Je mag gerust iets meer vet en koolhydraten eten. Hoe je de ratio wilt is persoonlijk. Als je iemand bent die zich beter voelt bij wat meer carbs is er geen reden om laag te gaan zitten op 23,5% vet.

Voor velen werkt 40/40/20 prima.

Ok zal dat dan eens proberen 40/40/20! Maar is die 2074 kcal niet te weinig? Lijkt me weinig maarja het doels is natuurlijk om te cutten he?!

ik zou deze ook willen bestellen. als je hem de dag voorheen klaarmaakt, kan je der dan niet eerst een paar secondjes bet de mixer/blender doorgaan?

Ok zal dat dan eens proberen 40/40/20! Maar is die 2074 kcal niet te weinig? Lijkt me weinig maarja het doels is natuurlijk om te cutten he?!
Is niet zoveel nee, voor jouw stats zou ik toch minstens naar 2500 gaan, afhankelijk van wat je aan werk/KT/cardio/andere activiteiten doet kan dat nog meer zijn.

Vriend van me heeft complex carb gainer van XXL. Errug makkelijk te drinken, maar ik denk dat deze wel beter is (de vergelijking met kip en zilvervlies rijst, ik moet het proberen ;) ). Ff een potje bestellen, misschien vind ik het lekker ook.

En hoeveel nemen jullie per keer? Ik eet maar 5 maaltijden per dag, elk 500-600 kcal.
Ik zat te denken aan 140gr + water of 80gr + 500ml halfvolle melk (beetje vetten erbij maakt niet uit volgens mij).

Wat kan ik beter nemen: deze rice and protein of gewoon whey+brinta+melk+olijfolie in de blender stoppen? Ik zie dan namelijk niet echt het voordeel in van zo een weightgainer als je deze eigelijk ook naar eigen behoefte kan maken. Of zie ik het verkeerd???

gemak dient de mens :P..

maar die heerlijke choco smaak zul je dan nooit krijgen :D..

Jah oke het is idd nog net wat makkelijker en misschien ook wat lekkerder:p maar in principe is brinta+whey+melk+olijfolie toch ook al een goede weightgainer of heb je toch wat meer aan rice and protein?

Terug
Naar boven