killerbeast
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 20
Het zijn geen klonten, de poeder deeltjes zeg maar blijven onderin gewoon rond dwarrelen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zijn geen klonten, de poeder deeltjes zeg maar blijven onderin gewoon rond dwarrelen

heb m vannochtend in vanille binnengekregen, kan ik m precies gebruiken als laatste maaltijd voor t mountainbiken
Heb het met een blender/shaker gemaakt zoals aangegeven op de verpakking. heb verder geen problemen met deeltjes, de structuur van de shake is alleen iets grover dan eiwit. Vindt de smaak goed te doen.
Hoe heb jij m gemaakt Killerbeast?

eerst wat water, dan de poeder, dan weer water, schudden, geen probleem
ik gebruik dit product ook en ben zeer tebreden.
en voor de mensen die zijken over dat je dan beter rijst en kip kan eten voor dat geld
waarom nemen we dan wel allemaal whey?? kan je ook netzogoed een stukje kip eten!
het is een heel goed product voor als je een maaltijd moet missen door drukte op werk oid.
ik haal overigens al m'n supps bij bodylab en ben zeer te spreken over de kwaliteit en de service!!
thxhet is een heel goed product voor als je een maaltijd moet missen door drukte op werk oid.
ik haal overigens al m'n supps bij bodylab en ben zeer te spreken over de kwaliteit en de service!!
eerst wat water, dan de poeder, dan weer water, schudden, geen probleem
ik gebruik dit product ook en ben zeer tebreden.
en voor de mensen die zijken over dat je dan beter rijst en kip kan eten voor dat geld
waarom nemen we dan wel allemaal whey?? kan je ook netzogoed een stukje kip eten!
het is een heel goed product voor als je een maaltijd moet missen door drukte op werk oid.

ik was ook eerst niet zo tevreden over dit product maar toen heb ik bodylab gemaild en heb en mail terug gehad met advies. dus dat heb ik geprobeerd en dat is het al een stuk beter.
je kunt de shake mengen met water of melk, melk geeft een romigere
smaak
- je kunt de shake bereiden zoals aangegeven op de verpakking in de
tabel, als dit te grof voor je is kun je meer melk of water
gebruiken.
- je kunt voor het mixen een shakebeker gebruiken, als je de beschikking
hebt over een blender dan zorgt dit voor een beter resultaat.
- Een klein deel van de rijst kan als je het laat staan iets naar
beneden zakken. Door het product direct op te drinken of tussendoor nog
eens extra te schudden kan je dit voorkomen of heel sterk verminderen.
Ik heb zelf wel eens dat ik de shake even laat staan en vind het dan
zelfs wel lekker om de (zoete) rijst met een lepel zo op te eten.
Experimenteer even met bovenstaande en probeer even te wennen aan het
product. Het is een iets ander product dan een standaard eiwitshake maar
het is absoluut een zeer hoogwaardig product wat gewoon prettig te
gebruiken is.
dit stuurde bodylab mij en ben nu best wel tevreden over het product.
en de tips werken wel redelijk.ik gooi het nu in een blender en dat gaat stukken beter. Maar ik heb nu gewoon zoiets van weg tanken dat spul
Klopt dat mailtje heb ik ook van bodylab gehaden de tips werken wel redelijk.ik gooi het nu in een blender en dat gaat stukken beter. Maar ik heb nu gewoon zoiets van weg tanken dat spul
![]()
Klopt dat mailtje heb ik ook van bodylab gehaden de tips werken wel redelijk.ik gooi het nu in een blender en dat gaat stukken beter. Maar ik heb nu gewoon zoiets van weg tanken dat spul
![]()
Dat spul lost voor geen meter op, heb net een shake gemaakt 3 maatschepjes. ik schut me helemaal gaar maar er blijven gewoon resten onderin me shakebeker zitten. Meer mensen hier last van? Ik heb trouwens de chocolade variant

Blender kopen
Anywayz kga 'm ook eens tryen. Ideaal voor tussendoor!