MuscleMeat

Rich Piana Mutant

Is dat ff k*t voor hem.

Zal wel flink pissed zijn nu, dat ie daaraan meegedaan heeft en ook nog eens zijn knie naar de filestijnen is

Waar gaat t filmpje over? Ben op me werk dus kan t ff niet bekijken

haha complete nutcase hij heeft "ooit" eens synthol gebruikt maar het is bullshit oprotten gast je arme en schouders zitten precies ballonnen in ,'D

Wat een haat hier zeg...

haha epic

"Right, worry not Rich! If your injury stops you from making it to FIBO I'm working on becoming your 'double' I just need ALOT more ink...and about 100lbs then no one will ever know!!! Murhahahaha! Get well soon big man!"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Whahahahahahaha

Je ziet wel duidelijk dat hij nu geen synthol meer gebruikt. Hij heeft een vrij laag vetpercentage daarom dat je dat misschien denkt.
Wat lul je? dat hij niet meer gebruikt wil niet zeggen dat er niks meer in zit. Ik ken NIEMAND met zo'n "laag" vetpercentage die onder bepaalde hoeken zo weinig tekening op zijn armen heeft. Vergelijk zijn armen is met doorsnee pros.. zijn massa kan er wel aan tippen maar geen enkele pro zie je zo'n armen bij...

Hij zal geen bergen gebruiken zoals Greg Valentino, wil daarom niet zeggen dat hij het niet als filler gebruikt om armen een "freak" effect te geven.

Volgens mij wil je hem niet zonder al die tattoo's.
Vind het maar een vies fysiek.

Wat lul je? dat hij niet meer gebruikt wil niet zeggen dat er niks meer in zit. Ik ken NIEMAND met zo'n "laag" vetpercentage die onder bepaalde hoeken zo weinig tekening op zijn armen heeft. Vergelijk zijn armen is met doorsnee pros.. zijn massa kan er wel aan tippen maar geen enkele pro zie je zo'n armen bij...

Hij zal geen bergen gebruiken zoals Greg Valentino, wil daarom niet zeggen dat hij het niet als filler gebruikt om armen een "freak" effect te geven.

Greg kun je niet vergelijken met Rich.

Rich met random hottie op de fibo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: YOGI
Terug
Naar boven