Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
viesWaar gaat t filmpje over? Ben op me werk dus kan t ff niet bekijken
haha complete nutcase hij heeft "ooit" eens synthol gebruikt maar het is bullshit oprotten gast je arme en schouders zitten precies ballonnen in ,'D
synthol zit wel een paar jaar in je lichaam hoorhaha complete nutcase hij heeft "ooit" eens synthol gebruikt maar het is bullshit oprotten gast je arme en schouders zitten precies ballonnen in ,'D
Wat lul je? dat hij niet meer gebruikt wil niet zeggen dat er niks meer in zit. Ik ken NIEMAND met zo'n "laag" vetpercentage die onder bepaalde hoeken zo weinig tekening op zijn armen heeft. Vergelijk zijn armen is met doorsnee pros.. zijn massa kan er wel aan tippen maar geen enkele pro zie je zo'n armen bij...Je ziet wel duidelijk dat hij nu geen synthol meer gebruikt. Hij heeft een vrij laag vetpercentage daarom dat je dat misschien denkt.
Wat lul je? dat hij niet meer gebruikt wil niet zeggen dat er niks meer in zit. Ik ken NIEMAND met zo'n "laag" vetpercentage die onder bepaalde hoeken zo weinig tekening op zijn armen heeft. Vergelijk zijn armen is met doorsnee pros.. zijn massa kan er wel aan tippen maar geen enkele pro zie je zo'n armen bij...
Hij zal geen bergen gebruiken zoals Greg Valentino, wil daarom niet zeggen dat hij het niet als filler gebruikt om armen een "freak" effect te geven.
Volgens mij wil je hem niet zonder al die tattoo's.
Vind het maar een vies fysiek.