AndroidHealthClinic

Rich Piana Mutant

schouders zijn wel parra

Wat een monster. Ligt het nou aan mij of heeft die nieuwe tats naast zijn buik?

Wat is dat toch met die tattoos :S

Lol goed topic.

Weet iemand toevallig of Rich ook naar de Fibo komt dit jaar?

wat is jouw bro onderbouwing dan? :)

wat Testoflesje zegt klopt, synthol is eigenlijk bedoeld om de fascia te rekken. ik zal maar weer een paar voorbeeld fotos zoeken (heb nu even geen tijd) van een kerel die een synthol protocol heeft toegepast op zn armen. En het ziet er inderdaad gewoon 'normaal' uit.

kan je dat nog eens posten?

on topic: tis toch een wereld van verschil daar in Hollywood. Lekker rijke decadente levensstijl, terwijl je hem niet echt het intellect zou toeschrijven dat je nodig hebt om dat allemaal te bereiken.

Hij heeft toch wel wat last van zijn luchtwegen ofzo? Net of hij af en toe wat adem tekort heeft..

Als ik die kop zie moet ik steeds denken aan Patrick Warburton van rules of engagement :roflol:

Ik moet altijd denken aan Ryan Sheckler on roids

Interessant dat hij het eerlijk zegt in b4 de discussie Markus Rühl zijn biceps ;).
Ook mooi om te zien was op Facebook Dorian yates over aas en hgh.
En na wat mensen gesproken te hebben denk in dat er meer gains in hgh en peptide zitten dan in aas.

Wel fijn om naar te luisteren al dat gehijg... Beetje als Jay een paar jaar terug.

Nog meer plasische chirurgie dan de gemiddelde hollywoodbimbo. Check dat naar achter getrokken gezicht en opgespoten lippen :roflol:

Terug
Naar boven