XXL Nutrition

Rich Piana Mutant

ha wat een grap......serieus dat dere synthol freak maar wel dikke respect voor filmpje hierboven

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ha chille pic :)

ziek

Mooi fysiek hier alleen armen te groot

Armen zijn zo t*fus lelijk.
Die synthol heeft ie geeneens nodig.
Dan nog steeds beest

Armen zijn echt belachelijk groot in verhouding met romp. Totaal niet mooi vind ik.

is totaal niks mooi meer aan begint meer en meer freak te lijken met zen biggest biceps obsessie die synthol freaks vind het maar bizar want voor de rest heeft hij wel zot fysiek maar dat mutant is echt naar zen kop gestegen :D

Van de zijkant zien zijn armen er extreem uit... Van voren lijken zijn boven armen smal (smaller) en dan knallen die schouders er ook extreem uit (te extreem, synthol achtig).

Heeft ie dat diamandje eindelijk weg gehaald onder z'n oog?

haha wtf gek

Heeft hij al ooit gezegd hoe z'n cycles er juist uitzien?

Haha dat laatste stukje tekst op het eind van dat filmpje

Dit ziet er gewoon niet uit, period.

Ik wilde dat filmpje net posten. Wat vinden jullie van meer reps lager gewicht terwijl je aan de AAS zit? Of kan ik dit beter in de AAAs sectie posten :D

Maakt echt geen reet uit.
Gewoon zorgen dat je het goed voelt.
Net zo suf dat mensen zeggen dat ze tijdens droogtrainen 12 herhalingen doen ipv 8.
Alsof je daar van afvalt :roflol:

Ik vind het een zeer bruut fysiek. Synthol is te zien maar hij heeft het naar mijn mening op de juiste manier gedaan.

Gozer met veel ervaring, en een van de zeer weinige die open boek speelt over AAS gebruik + delen van zijn kennis.

Als de andere grote jongens niet zo sponsor gebonden waren konden we er ook nog is wat van leren.

Terug
Naar boven