Fitness Seller

Rich Piana Mutant

haha, droogtrainen. Ik hoor het deze periode constant in onze gym. Al die mannen die 5x12-15 doen om 'droog te trainen'. En veel isolatie oefeningen. Stupid people :p

haha, droogtrainen. Ik hoor het deze periode constant in onze gym. Al die mannen die 5x12-15 doen om 'droog te trainen'. En veel isolatie oefeningen. Stupid people :p

Haha klinkt bekend, heel veel oefeningen doen heel veel herhalingen. En als je een opmerking maak over voeding of uberhaupt het woord cutten in de groep gooit, staan ze je aan te staren van wutt??

Maar zn verhaal over de pomp is dus BS volgens jullie? When on roids that is

Maar zn verhaal over de pomp is dus BS volgens jullie? When on roids that is

Nja van wat ik heb gehoord is voeding ook bepalend voor de pomp soms..
Dus dat zou met AAS best eens kunnen..

(Maar ik ben geen wetenschapper dus no exact science)

Went out for Italian food last night (Maggiano's) and Killed it!! Thats about as dressed up as I get!! Took blacked out Bentley got pulled over for no plates cop was cool didn't write us up

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

daar zal hij wel met zn synthol lul in hebben zitten roeren

Haha ben echt jaloers op die gozer :roflol: Heeft het lekker voor elkaar, synthol of niet, ik teken er morgen voor zo'n leven zonder twijfel :)

sry maar thats freaky zo een zotte fysiek op****e door synthol

Haha ben echt jaloers op die gozer :roflol: Heeft het lekker voor elkaar, synthol of niet, ik teken er morgen voor zo'n leven zonder twijfel :)

veel mensen hier zouden zijn fysiek en leven willen , eerlijk of stiekem dan toch...:rolleyes:
maar hakken op dat goed gelukte synthol-gebruik is veel leuker voor de meeste haters...:(

At Venice beach yesterday!! Good times! Good show! Good people! Beautiful weather!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

goeie kuiten rechts, en stinklelijke tattoo

Terug
Naar boven