- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja lekker zwemmen en die honden zouden ook wel goed te vreten krijgen.
Waar is hij eigenlijk zo rijk mee geworden?
Ik geloof dat hij nog niet zo lang een sponsor heeft en hij is geen prof..
Geen hater just nieuwschierig!!!
Waar is hij eigenlijk zo rijk mee geworden?
Ik geloof dat hij nog niet zo lang een sponsor heeft en hij is geen prof..
Geen hater just nieuwschierig!!!

Hij heeft ook heel veel tv werk gedaan, geloof dat hij in 80 reclame en filmpjes gezeten heeft ofzo.Met Real Estate... Op de juiste moment een huis gekocht, deze met dikke winst verkocht.. Toen weer een huis en verkocht, toen meerdere huizen etc.. Deze huizen verhuurd hij, dus hiermee heeft hij al een goed en vast inkomen.
En hij wordt gesponserd en doet shows.. Allemaal leuke extraatjes... En hij geniet ervan, fans ontmoeten etc.
En blijkbaar heeft hij een eigen bedrijf, weet niet wat.
Ja lekker zwemmen en die honden zouden ook wel goed te vreten krijgen.

Uhh en hoe weet jij dat hij niks met zijn kledinglijn verdiend? Ik heb geen flauw idee of dat veel kan opbrengen maar om nu gewoon maar aan te nemen dat hij daar niks mee verdiend gaat nergens overHij heeft ook heel veel tv werk gedaan, geloof dat hij in 80 reclame en filmpjes gezeten heeft ofzo.
Ja daar verdiend ie niets mee hoor.
Ps, wat de **** doet hij elke dag met z'n uiterlijk. Elke dag weer een ander kapsel, baardgroei of niet, diamantje onder z'n oog etc

Is echt al 3 x gepost in de afgelopen 5 pagina's. Maar wtf je hond Mass geven...

Uhh en hoe weet jij dat hij niks met zijn kledinglijn verdiend? Ik heb geen flauw idee of dat veel kan opbrengen maar om nu gewoon maar aan te nemen dat hij daar niks mee verdiend gaat nergens over![]()