stigg
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 22%
Volgens mij is Rich financieel wel enorm aan het bazen.
inderdaad synthol of niet die gast heeft meer money dan ons allen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij is Rich financieel wel enorm aan het bazen.
Zou me niet verbazen als die baard ook volledig fake is.
Zou me niet verbazen als die baard ook volledig fake is.

en die rich zijn armen, omfg 
Although I will never come back to humanity I have parted ways with Mutant! I had the time of my life and will miss all the great people of Mutant!! Like I preach a 5%er is always trying to be better in all aspects of life!! I am moving forward and looking forward to the future!! I will be at the Arnold at the Love It Kill It 5%er booth!! 5%ers makin things happen!! Killin that shit!! Whatever it takes!! Let's do this!!
vanop zijn facebook:
beetje vreemd imo... heeft zijn populariteit toch grotendeels aan Mutant (en dan vooral die video-series) te danken lijkt me

beide partijen zijn daar beter van geworden uiteindelijkdenk dat hij zich vooral wil toespitsen op zijn eigen merken nu? 1 day u may, Love it kill it,...
is ondertussen inderdaad zelf bekend genoeg geworden om zoiets te kunnen trekken
@ Yogi: tuurlijkbeide partijen zijn daar beter van geworden uiteindelijk
ben wel benieuwd wat de toekomst zal brengen, is denk ik wel de grootste publiekstrekker van Mutant die nu weg is?
(broer van Zyzz)erg leerzaam zijn filmpjes altijd, vooral zijn kijk op dingen zijn perfect![]()