AndroidHealthClinic

Rich Piana Mutant

would not hit

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Met die volle baard lijkt ie wel zo'n bareback dude of hoe noem je die harige homo's?

:roflol:

staat er imo wel mee, precies zo'n lumberjack

Zou me niet verbazen als die baard ook volledig fake is.

Deze man is erg symphatiek vind ik! Zie hem graag in de filmpjes van MutantTV

Valt me vooral op hoe ****ing sterk die is.

100kg curlen en skullcursh'n, waanzin

Nieuwe foto

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vanop zijn facebook:
Although I will never come back to humanity I have parted ways with Mutant! I had the time of my life and will miss all the great people of Mutant!! Like I preach a 5%er is always trying to be better in all aspects of life!! I am moving forward and looking forward to the future!! I will be at the Arnold at the Love It Kill It 5%er booth!! 5%ers makin things happen!! Killin that shit!! Whatever it takes!! Let's do this!!

beetje vreemd imo... heeft zijn populariteit toch grotendeels aan Mutant (en dan vooral die video-series) te danken lijkt me

Het is beetje een wisselwerking denk ik. Rich heeft veel aan Mutant gehad maar andersom ook! Op dit moment is hij volgens mij zo bekend (en genoeg cash) om zelf filmpjes te laten maken en zijn eigen merken promoten. Die kerel is sowieso een ondernemer dus dit zat er wel aan te komen :).

erg leerzaam zijn filmpjes altijd, vooral zijn kijk op dingen zijn perfect :)

Misschien dat hij wat voor zichzelf begint?

denk dat hij zich vooral wil toespitsen op zijn eigen merken nu? 1 day u may, Love it kill it,...
is ondertussen inderdaad zelf bekend genoeg geworden om zoiets te kunnen trekken :)

@ Yogi: tuurlijk :) beide partijen zijn daar beter van geworden uiteindelijk

ben wel benieuwd wat de toekomst zal brengen, is denk ik wel de grootste publiekstrekker van Mutant die nu weg is?

denk dat hij zich vooral wil toespitsen op zijn eigen merken nu? 1 day u may, Love it kill it,...
is ondertussen inderdaad zelf bekend genoeg geworden om zoiets te kunnen trekken :)

@ Yogi: tuurlijk :) beide partijen zijn daar beter van geworden uiteindelijk

ben wel benieuwd wat de toekomst zal brengen, is denk ik wel de grootste publiekstrekker van Mutant die nu weg is?

er is uiteraard nog altijd Chestbrah...... :o (broer van Zyzz)

tjuuu die arm

Terug
Naar boven