XXL Nutrition

Rich Piana Mutant

Wat een mafkees, beter stopt hij gewoon met filmpjes maken....

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind het wel een mooie kerel :)
Poep aan alles en iedereen en doet gewoon zijn eigen ding . Maar belangrijkste is hij geniet de volle 100% van alles .
Je kan zijn uitspraken waarderen of niet ( soms ind wel tegen stijdig ) maar soms ook wel wat zinnigs te melden :)

hij wilt te graag "real" overkomen maar veel dingen die hij zegt geven alsnog de meeste beginnende en gevorderde bb'ers een verkeerd idee omdat hij de verkeerde informatie verteld.

Zag hem op de fibo, grootste armen ooit haha

Geweldige gast vind ik 't, tof fysiek ook.

Wel chille kerel, maar toen hij vertelde dat roids maar 5 tot 10% bijdragen aan een fysiek vond ik hem wel iets minder realistisch overkomen :o. Als je dan toch zo eerlijk wilt zijn dan mogen die percentages wel wat hoger hoor :p

Wel chille kerel, maar toen hij vertelde dat roids maar 5 tot 10% bijdragen aan een fysiek vond ik hem wel iets minder realistisch overkomen :o. Als je dan toch zo eerlijk wilt zijn dan mogen die percentages wel wat hoger hoor :p

Synthol en GH/Slin zijn dan ook geen roids.

:trollface:

:roflol: als je naar Rich Piani luistert voor realisme.

5-10% :D

Vraag maar aan een bekende gebruiker van je hoeveel het echt scheelt :)

En ik maar denken dat de basis in de genen lag, naja weer wat geleerd :)

Terug
Naar boven