MuscleMeat

Rich Piana Mutant

Hij gaat dus gewoon off, dacht altijd dat hij cruise/blast hanteerde. En als PCT hCG...

Genen mee of genen tegen, ga jij maar is paar maanden OFF, en dan ook echt OFF.

Fysiek is niet meer te vergelijken met de tijd dat je On Cycle was. (logisch want onnatuurlijke hou je niet vast zonder onnatuurlijke boosters)

Als deze jongens off gaan, is het Off AAS, ON GH/Peps etc, either way > ik blijf van mening dat ze altijd wel iets laten lopen.

Maar dat is mijn persoonlijke 2 cents.

Laatst bewerkt:
Wat een bagger video. Hij snapt er allemaal echt geen kut van of hij lult expres onzin.

Een van z'n beste rants.

Nu doe je net alsof je onkunde niet voor 99,9% kunt compenseren met kuurtjes.

Die gozer heeft op 300 + lbs droog gestaan. Dat kun je idd niet compenseren met wat kuurtjes zonder dat je weet wat je doet, anders zouden er veeeeel meer gasten zo groot zijn.

Is nu overigens een stuk lichter, hij woog 300 + dus en staat nu nog rond de 250/260. Zegt zich zo stukken beter te voelen.

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

Hij gaat dus gewoon off, dacht altijd dat hij cruise/blast hanteerde. En als PCT hCG...

Denk ook niet dat ie in z'n top tijd na elk 10 weken kuurtje OFF ging. Beetje zoals Sniezel nu, dat ie nu natty is wil niet zeggen dat ie z'n fysiek natty heeft bereikt ( geen haat, gewoon 1e voorbeeld wat in me op komt )

Je bent niet natty, als ie na zoveel jaar gebruiken een tijdje stop.

Ffs wat een debielen

Kan toch nooit dat die gast compleet off gaat

als hij nog een mg test kan produceren dan ben ik de koningin van engeland

Die gozer heeft op 300 + lbs droog gestaan. Dat kun je idd niet compenseren met wat kuurtjes zonder dat je weet wat je doet, anders zouden er veeeeel meer gasten zo groot zijn.

Is nu overigens een stuk lichter, hij woog 300 + dus en staat nu nog rond de 250/260. Zegt zich zo stukken beter te voelen.

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

Denk ook niet dat ie in z'n top tijd na elk 10 weken kuurtje OFF ging. Beetje zoals Sniezel nu, dat ie nu natty is wil niet zeggen dat ie z'n fysiek natty heeft bereikt ( geen haat, gewoon 1e voorbeeld wat in me op komt )

Ik weet het niet hoor, maar hij kraamt aardig wat onzin uit. En ik zie wel vaker bij bbtrainingsvids enorme grote gasten trainen als mong*len.

http://www.youtube.com/watch?v=eA1Zu7fagag&feature=player_detailpage

Hij heeft een punt.

Geld ook voor de wedstrijden hier in Belgie en Nederland. Zonder atleten zijn er geen wedstrijden en ik blijf het nog altijd raar vinden dat atleten moeten betalen om te mogen deelnemen aan een wedstrijd....

Lidgeld betalen aan een Bond oke maar om aan een wedstrijd deel te nemen ???

Idem voor gastoptredens van belgische/nederlandse topatleten op die wedstrijden, als ze er al een vergoeding voor krijgen is dit lachwekkend laag...

Was bij de Enercup ook, als je aan 2 klasse's wou mee doen moest je 2x betalen, echt lachwekkend

Hij heeft weer helemaal gelijk... Denk dat veel mensen dit niet weten

Terug
Naar boven